برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی

  • کد خبر: ۳۸۷۴۱
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
  • ۱
اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی
یکی از روش های ایجاد سرزندگی در محیط زندگی، تغییر دکوراسیون ، بازسازی و بروز رسانی محیط خانه است.

گزارش آگهی

اغلب مردم حس آرامش را در خانه خودشان پیدا می کنند. در حقیقت محیط خانه با تمام جزئیات و ویژگی هایی که دارد این حس را به ما منتقل می کند. به همین دلیل دوست داریم محیط زندگی مان همواره سرزنده باشد. یکی از روش های ایجاد سرزندگی در محیط زندگی، تغییر دکوراسیون ، بازسازی و بروز رسانی محیط خانه است. وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون می شود، به یاد جزئیات یک خانه و مبلمان میفتیم. همیشه جزئیات به معنی اجزای کوچک نمی باشد. جزئیات حقیقی در محیط زندگی شامل درب ورودی آپارتمان کف ، دیوارها ، درب های داخلی ساختمان و حتی قرنیز می باشد. در صورت نادیده گرفتن این اجزا، دیگر اهمیتی ندارد که با شکوه ترین مبلمان و یا جدیدترین تکنولوژی ها را در منزل تان دارید.

 

اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی

 

زیبایی ، اولین معیار انتخاب درب

درب ورودی به عنوان اولین قسمت از خانه ، تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد. بنابراین باید به هماهنگی درب با سبک معماری ساختمان و معماری داخلی توجه نمود. برای درک بهتر این موضوع، یک خانه لوکس را با سبک کلاسیک تصور کنید. در این خانه همه اجزا با این سبک مطابقت دارند، اما درب های آن ساده و به رنگ سفید است. اشتباه نکنید، درب ساده و سفید بسیار زیباست. اما هماهنگی در اجزای مختلف یک خانه، یکی از اصول دکوراسیون داخلی است. بنابراین رنگ و طرح درب نیز باید مناسب برای این سبک باشد. حتی دستگیره درب چوبی هم باید همخوانی لازم را داشته باشد. چوب به عنوان لوکس ترین متریال برای ساخت درب، زیبایی و شکوه را به خانه های شما می آورد. درب های چوبی و روکش چوب از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند.

 

اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی

 

امنیت ، یک فاکتور مهم در خرید درب

درب چندین نقش مهم در خانه دارد. در حقیقت هدف از نصب یک درب برقراری امنیت، جلوگیری از نفوذ صدا ، سرما و گرما و جداسازی محیط از فضای دیگر می باشد. قطعا ایجاد امنیت یکی از عملکردهای اصلی درب به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به بهره گیری از درب های مقاوم در برابر ضربه و ورود غیرمجاز را دارند. درب ضد سرقت چوبی علاوه بر اینکه امنیت خانه و عزیزان شما را فراهم می کند، زیبایی چشمگیری هم دارد. در حقیقت ساختار داخلی این درب ها از جنس فلز مقاوم می باشد که با چوب پوشانیده شده است. بکارگیری قفل های متعدد در چندین جهت و با چندین زبانه از دیگر ویژگی های این درب ها می باشد.

 

اهمیت و تاثیرگذاری درب در دکوراسیون داخلی

 

کیفیت ، سومین نکته تاثیر گذار در انتخاب درب

 تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده، از متریال مرغوب و شیوه های حرفه ای برای ساخت این درب ها استفاده می کنند. به همین دلیل، درب های ضد سرقت معتبر قابلیت جلوگیری از نفوذ گرما، سرما و صدا را نیز دارند. جالب است بدانید که این درب ها مقاومت خوبی در برابر آتش را نیز در مدت زمان محدودی دارند. این موضوع به نوع چوب و متریال بکار گرفته شده در ساختار درب بستگی دارد.  فراموش نکنید که درب های ضد سرقت با ضخامت کم و وزن پایین، به عنوان درب های مرغوب و کارآمد شناخته نمی شوند. بنابراین در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید.

برای انتخاب درب های داخلی خانه، ضرورتی ندارد که از یک طرح مشابه برای تمامی اتاق ها استفاده کنید. اما بخاطر داشته باشید که رنگ و فینیشینگ نهایی درب در تمامی اتاق ها و قسمت باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. علاوه بر درب های چوبی با نقش و نگار طبیعی چوب، درب های روکش چوب و یا رنگ نیم پلی استر موج نما نیز انتخاب زیبایی می باشد. همچنین امکان بهره گیری از رنگ های پوششی و پتینه نیز  برای درب های چوبی وجود دارد. انتخاب رنگ به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی شما بستگی دارد.

شرکت روماک یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات چوبی از قبیل انواع درب (  ورودی، لابی و داخلی ) ، کابینت، کمدی دیواری، دیوارپوش و قرنیز می باشد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان و مهندسان خبره و همچنین استفاده از بهترین متریال و شیوه ها اقدام به تولید محصولات متنوع مطابق با نیاز شما می نماید. برای مشاهده عکس های محصولات لوکس ROMAK به وبسایت romakcompany.com مراجعه نمایید.

                                                           

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سلام. سپاس بابت مقاله مفیدتان. درب ورودی آپارتمان خیلی روی روحیه آدم تاثیر میذاره. درب ورودی ما از پذیرایی هم دیده میشه، بخاطر همین برام خیلی مهمه که به دکوراسیون خونه بخوره. دستگیره درب چوبی هم انقدر تنوع بالایی داره که واقعا انتخاب یکی سخته. عکس های درب ضد سرقت romak رو خیلی دوست داشتم، بنظرم روماک طراحی شیکی داره. اگر روزی قصد بازسازی داشته باشم، حتما طرح ها و مدل هاشون رو بررسی میکنم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->