تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟
سرخط خبرها

دیاباته مانع تمدید قرارداد چشمی و کریمی با استقلال؟

  • کد خبر: ۳۸۹۹۲
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
دیاباته مانع تمدید قرارداد چشمی و کریمی با استقلال؟
روزبه چشمی و علی کریمی خواهان تمدید قرارداد با استقلال هستند اما شرط بیرگی برای ماندن دارند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در اولین قدم نقل و انتقالاتی خود اقدام به عقد قرارداد جدید با داریوش شجاعیان کرد. بگذریم که گفته می‌شود چنانچه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل دیرکرد درپرداخت بدهی به بویان بسته شود، قرارداد با شجاعیان نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود!
 
به هرحال باشگاه استقلال صرفنظر از این مشکل کارش را برای بستن تیم فصل بعد آغاز کرد تا از رقبای خود عقب نماند. بعد از تمدید قرارداد شجاعیان، مسئولان باشگاه استقلال از روزبه چشمی و علی کریمی خواستند به برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند، اما این دو بازیکن تنها در صحبت‌های راه دوری که با یارگیران باشگاه داشتند برای تمدید قرارداد خود قول‌هایی دادند و حاضر به عقد قرارداد به صورت رسمی نشدند. دلیل این اقدام هم کاملا روشن است.
 
روزبه چشمی همچون فصول قبل قصد دارد منتظر پیشنهاد‌های خارجی خود بماند کما اینکه دیدم او فصل پیش تا آستانه جدایی از استقلال و پیوستن به یک تیم قطری هم پیش رفت، اما درنهایت نتوانست قراردادی با تیم‌های خارجی منعقد کند.
 
چشمی، اما همچنان به دنبال پیوستن به یک تیم خارجی است و دوست دارد مانند بسیاری از بازیکنان استقلال که درسال‌های اخیر راهی لیگ‌های خارجی شدند و به دستمزد‌های مطلوبی هم رسیدند، این شرایط را تجربه کند به همین دلیل چشمی تا آخرین لحظه‌ای که احتمال لژیونرشدنش وجود داشته باشد از تمدید قرارداد با استقلال خودداری خواهد کرد. چنین وضعیتی را علی کریمی هم دارد. او نیز به دنبال حضور در تیم‌های اروپایی است وحتی نیم نگاهی هم به لیگ قطر دارد. کریمی که درلیگ نوزدهم خوش درخشیده از طریق مدیربرنامه هایش به طور جدی پیگیر رفتن به تیم‌های خارجی است تا بار دیگر به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران بپیوندد؛ بنابراین تمدید قرارداد با چشمی و کریمی را باید به آینده موکول کرد وهرقدر هم که باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی خواستار ماندن این دو بازیکن باشند آن‌ها رفتن به تیم‌های اروپایی وحتی حاشیه خلیج فارس به خصوص قطر را به ماندن دراستقلال ارجح ترمی دانند.
 
البته این رفتاری نیست که مورد انتقاد قراربگیرد و عاملی باشد درجهت کوبیدن بازیکنان استقلال. به هرحال این سنت همواره در فوتبال ایران و باشگاه‌های بزرگ وجود داشته و ستاره‌های آن‌ها به طور طبیعی گرایش بیشتری به لژیونر شدن دارند چراکه هم برای حضور درتیم ملی شانس‌های بیشتری خواهند داشت وهم اینکه از نظر مالی تامین خواهند شد.
 
این وضعیت ممکن است درباره محمد دانشگر هم ایجاد شود و آقای مدافع هم درخفا فکر جدایی از استقلال باشد. بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال برنامه ریزی منسجمی برای آینده داشته باشند وبا بودجه کافی وارد این بازه سرنوشت ساز شوند با ارائه پیشنهاد‌های خوب هم کریمی را حفظ خواهند کرد، هم چشمی و هم دانشگر را.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->