در نشست مشترک کمیسیون خدمات شهری شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد بررسی شد| پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف می‌شود + ویدئو روز داغ مشهد از دریچه بازار و اصناف + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد جدی بازرسان اصناف با گرانفروشی در نمایشگاه مبلمان مشهد (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی چهارساعته مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ عرصه میدان شهدای مشهد کانون اصلی فعالیت‌های فرهنگی و زیارتی دهه پایانی ماه صفر پس از نیم قرن، ۱۹۰ هکتار از اراضی آرامستان بهشت‌رضا(ع) سنددار شد بازار‌های سیار مشهد در پی افزایش دما، فردا (یکشنبه، ۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند فردا (یکشنبه، ۷ مرداد ۱۴۰۳) ساعت سرویس‌دهی مترو مشهد در پی گرما تغییر می‌کند روزگار تلخ یک سازه تاریخی در مشهد| آسیاب «کنه‌بیست» خراب است و میراث‌فرهنگی خواب اعمال‌قانون ۱۴۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۶ مرداد  ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان جهاد، بزرگراه شهید چراغچی و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۶ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۶ مرداد ۱۴۰۳) زمین «روز بازار» مجیدیه مشهد به‌زودی آسفالت می‌شود بولوار تازه تاسیس قمربنی‌هاشم(ع) مشهد آماده بهره‌برداری | تقاطع مصلی به بولوار حر متصل می‌شود پارک تخصصی «کودک و سلامت» در مشهد احداث می‌شود مشکلات مُلک آباد روی میز شورای شهرستان | از کمبود اتوبوس تا کیفیت آب تغییر در ساعت فعالیت پاکبانان و باغبانان مشهدی از شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تولید ۸۸ هزار تن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد | رکورد تولید آسفالت شکست مرگ دلخراش سرنشین سمند در کمربند سبز مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) دیدار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی
سرخط خبرها

ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷

  • کد خبر: ۳۸۸۷۹
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، ترافیک و حمل و نقل در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، ایجاد راهی آسان، کم هزینه و هوشمند، برای شناخت مسائل و مشکلات شهر، با مشارکت شهروندان و به دنبال آن، پیگیری برای حل این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره جایگاه رفیع ۱۳۷ در نگاه مدیران ارشد شهرداری و اینکه شهردار مشهد، درخواست‌های مردمی ۱۳۷ را، همانند دستور مستقیم خود، لازم الاجرا دانسته اند، افزود: در همین راستا، وقتی شهروندی از طریق یکی از درگاه‌های ۱۰ گانه ۱۳۷ با ما ارتباط برقرار و یکی از معظلات شهری را بازگو می‌کند، مجموعه مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که پاسخی مناسب ارائه نموده و در جهت حل مشکل در زمان مناسب، اقدام کند.
 

رمضانی فرخد بیان کرد: حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، دارای موضوعات متنوعی بوده که همواره درخواست‌های زیادی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که تنها در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست در این حوزه توسط شهروندان به ۱۳۷ اعلام شده است که ۶ هزار و ۶۲۴ درخواست در حوزه عمران و ۷۵۷ درخواست در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در این حوزه در مدت مشابه سال ۹۸، با سال جاری تقریبا برابر و تعداد آن هفت هزار و ۳۰۷ پیام بوده است که پنج هزار و ۸۸۱ درخواست در حوزه عمران و یک هزار و ۴۲۶ درخواست در حوزه ترافیک بوده است، یعنی در سال ۹۹، تعداد درخواست‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، به حدود نصف کاهش یافته است که نشان از موثر بودن پروژه‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این حوزه از جمله اجرای تقاطع‌های غیر همسطح، اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع‌ها و ... است.
برترین مناطق در انجام درخواست‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک ۱۳۷ معرفی شد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷، با تلاش پرسنل خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها امکان پذیر است در همین جهت، برای نشان دادن زحمات این قشر، اقدام به معرفی‌ترین‌های هر حوزه کرده ایم، مناطق دو، سه و ۹ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را با هزار و ۲۲۵، هزار و ۱۵۱ و ۶۸۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری داشته اند که در این حوزه، مناطق ثامن، یک و پنج، بهترین عملکرد در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را به ترتیب با ۶۰ درصد، ۵۴ درصد و ۴۴درصد کسب کرده اند.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق ۱۱، یک و ۹ بیشترین درخواست مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۱۱۹، ۱۰۹ و ۹۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری در سه ماهه نخست سال ۹۹ را داشته اند، اما مناطق ۶، هفت، ۱۰ و ثامن بهترین عملکرد را در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۴۸ درصد، ۴۰ درصد، ۳۹ درصد و ۳۹ درصد داشته اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->