گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد
سرخط خبرها

ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷

  • کد خبر: ۳۸۸۷۹
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، ترافیک و حمل و نقل در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، ایجاد راهی آسان، کم هزینه و هوشمند، برای شناخت مسائل و مشکلات شهر، با مشارکت شهروندان و به دنبال آن، پیگیری برای حل این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره جایگاه رفیع ۱۳۷ در نگاه مدیران ارشد شهرداری و اینکه شهردار مشهد، درخواست‌های مردمی ۱۳۷ را، همانند دستور مستقیم خود، لازم الاجرا دانسته اند، افزود: در همین راستا، وقتی شهروندی از طریق یکی از درگاه‌های ۱۰ گانه ۱۳۷ با ما ارتباط برقرار و یکی از معظلات شهری را بازگو می‌کند، مجموعه مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که پاسخی مناسب ارائه نموده و در جهت حل مشکل در زمان مناسب، اقدام کند.
 

رمضانی فرخد بیان کرد: حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، دارای موضوعات متنوعی بوده که همواره درخواست‌های زیادی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که تنها در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست در این حوزه توسط شهروندان به ۱۳۷ اعلام شده است که ۶ هزار و ۶۲۴ درخواست در حوزه عمران و ۷۵۷ درخواست در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در این حوزه در مدت مشابه سال ۹۸، با سال جاری تقریبا برابر و تعداد آن هفت هزار و ۳۰۷ پیام بوده است که پنج هزار و ۸۸۱ درخواست در حوزه عمران و یک هزار و ۴۲۶ درخواست در حوزه ترافیک بوده است، یعنی در سال ۹۹، تعداد درخواست‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، به حدود نصف کاهش یافته است که نشان از موثر بودن پروژه‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این حوزه از جمله اجرای تقاطع‌های غیر همسطح، اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع‌ها و ... است.
برترین مناطق در انجام درخواست‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک ۱۳۷ معرفی شد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷، با تلاش پرسنل خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها امکان پذیر است در همین جهت، برای نشان دادن زحمات این قشر، اقدام به معرفی‌ترین‌های هر حوزه کرده ایم، مناطق دو، سه و ۹ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را با هزار و ۲۲۵، هزار و ۱۵۱ و ۶۸۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری داشته اند که در این حوزه، مناطق ثامن، یک و پنج، بهترین عملکرد در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را به ترتیب با ۶۰ درصد، ۵۴ درصد و ۴۴درصد کسب کرده اند.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق ۱۱، یک و ۹ بیشترین درخواست مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۱۱۹، ۱۰۹ و ۹۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری در سه ماهه نخست سال ۹۹ را داشته اند، اما مناطق ۶، هفت، ۱۰ و ثامن بهترین عملکرد را در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۴۸ درصد، ۴۰ درصد، ۳۹ درصد و ۳۹ درصد داشته اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->