نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

پردرآمدترین فوتبالیست های جهان چه کسانی هستند؟

  • کد خبر: ۴۰۲۷۸
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
پردرآمدترین فوتبالیست های جهان چه کسانی هستند؟
۶ بازیکن ثروتمند دنیا در فصل گذشته معرفی شدند. در ادامه درآمد بازیکنان در فصل قبل فوتبال جهان را با هم مرور کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ کووید ۱۹ تأثیر زیادی بر عملکرد بخش اقتصادی فوتبال گذاشته است. بسیاری از بازیکنان دستمزد‌های خود را کاهش داده اند و برخی تیم‌ها در پرداخت حقوق اعضای تیم به مشکل خورده‌اند. باوجود‌این فوتبال یکی از بخش‌هایی است که در مقایسه با سایر تجارت‌ها آسیب کمتری دیده است. تصمیم به ادامه مسابقات در شرایط پاندمی یکی از دلایل حفظ ثبات این ورزش بوده است. قرارداد‌های هر بازیکن معمولا شامل دستمزد، جوایز و پاداش‌هایی است که یک بازیکن در طول فصل دریافت می‌کند. شاید بد نباشد درآمد بازیکنان در فصل قبل فوتبال جهان را با هم مرور کنیم.


۶. آندرس اینیستا/ ۲۹.۶میلیون دلار

ستاره اسپانیایی بعد از ۲۲ سال حضور در بارسلونا به لیگ ژاپن رفت و لباس ویتسل‌کوبه را بر تن کرد؛ آن هم با قراردادی سه‌ساله که در آن دستمزدش سالی ۲۰.۱میلیون پوند است. اینیستا همچنین ۲.۳میلیون پوند از طریق آپشن‌های قراردادش دریافت می‌کند و با کمپانی تولید کفش ورزشی ژاپنی ASiCS نیز قرارداد اسپانسری دارد.


۵. کیلیان امباپه/ ۳۳.۸میلیون دلار

برنده جام‌جهانی۲۰۱۸ که در تیم پی‌اس‌جی بازی می‌کند، ۱۵.۷میلیون پوند حقوق و ۹.۸میلیون پوند از طریق آپشن‌های قراردادش در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دریافت کرده است. او تازه بیست‌ویک‌ساله است و ۲ سال دیگر با تیم فرانسوی قرارداد دارد.


۴. محمد صلاح/ ۳۵.۱میلیون دلار

صلاح قرارداد جدید پنج‌ساله‌ای با لیورپول در تابستان۲۰۱۸ منعقد کرد. در آن قرارداد حقوق مهاجم مصری سالی ۱۷.۵میلیون پوند در نظر گرفته شد. چهره محبوب لیورپول همچنین قراردادی با Adidas Adicolor دارد و بر اساس آن سالی ۹ میلیون پوند دریافت می‌کند. او همکاری‌های اسپانسری با Vodafone-USD Electronic Arts و DHL نیز دارد.


۳. نیمار/ ۹۵.۵میلیون دلار

از قرارداد سودآور ستاره برزیلی با پاری‌سن‌ژرمن ۲ سال دیگر باقی مانده است. نیمار در ۳ سال گذشته سالی ۵۳.۳میلیون پوند از باشگاه حقوق دریافت کرده است. او که گران‌ترین بازیکن جهان است، سالی ۱۸.۹میلیون پوند از طریق طیف گسترده‌ای از همکاری‌های تبلیغاتی با ردبول و بیتز و ژیلت به دست می‌آورد.


۲. لیونل مسی/ ۱۰۴میلیون دلار

مسی ممکن است از شرایط فعلی فنی بارسلونا ناراحت باشد، اما قطعا دستمزد و درآمدی که در کاتالونیا دارد، این ناراحتی را تا حد زیادی برطرف می‌کند. او همیشه به‌خاطر تلاش‌های فردی‌اش، دستمزد‌های حیرت‌انگیزی دریافت می‌کند. درآمد این فوق‌ستاره سی‌وسه‌ساله از بارسلونا در سال به عدد ۵۴.۴میلیون پوند می‌رسد؛ در‌حالی‌که حامیان مالی او نظیر آدیداس، مسترکارت، پپسی و هوآوی روی‌هم‌رفته سالی ۲۴.۴میلیون پوند دیگر به او پرداخت می‌کنند.


۱. رونالدو/ ۱۰۵میلیون دلار

فوق ستاره پرتغالی یک چهره نمادین در ورزش است و در رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام بیش از ۲۰۰میلیون دنبال‌کننده دارد. او برای رفتن به ایتالیا بخشی از دستمزد فوتبالی‌اش را کاهش داد، اما اصلا برای او ناراحت نباشید؛ چراکه رونالدو در طیف وسیعی از فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی حاضر است و از این راه درآمد فوق‌العاده‌ای دارد. او از باشگاه ۴۵.۴میلیون پوند می‌گیرد و ۳۴میلیون پوند از طریق همکاری با نایک و Unilever and Herbalife به دست می‌آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->