ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

شفر: هیچ قرار ملاقاتی با مدیران استقلال ندارم

  • کد خبر: ۴۰۳۲۷
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شفر: هیچ قرار ملاقاتی با مدیران استقلال ندارم
وینفرد شفر منکر هرگونه مذاکره‌ای با باشگاه استقلال شده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این تکذیبیه درحالی منتشر شده که گفته اند یکی از اهداف سعادتمند از سفر به ایتالیا مذاکره با شفر است. سرمربی سابق استقلال می‌گوید: «من نه در ایتالیا هستم و نه اخیرا سفری به ایتالیا داشته ام. مسئولان باشگاه با وکیل من در ارتباط بوده اند، اما هیچ قراری برای ملاقات نداشته ایم. اواخر این هفته من در یکی از شهر‌های آلمان و برای فعالیت‌های یک موسسه خیریه گلف بازی کردم.
باشگاه استقلال به ما قول داده بود که هفته گذشته مطالبات من را پرداخت کند. همین طور مطالبات دستیاران ایرانی ام را که از ۲ سال قبل باقی مانده و این موضوع توسط وکیل من به آن‌ها گفته شده بود، اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده. یکشنبه هم بانک‌ها در اروپا تعطیل بود و حالا باید دید از امروز چه اتفاقی می‌افتد.»
 
سرمربی سابق استقلال درعین حال ابراز امیدواری کرده که استقلال برنده دربی باشد: «اطمینان دارم که استقلال میتواند برنده دربی باشد و این می‌تواند یکی از آسان‌ترین دربی‌های استقلال در چند سال اخیر باشد. استقلال از امکانات تمرینی خوبی برخوردار است و زمین مناسب دارد. از حمایت خوبی هم برخوردار است. ضمن این که عدم حضور هواداران و ورزشگاه خالی نیز شاید از شور و هیجان و جذابیت بازی کم کند، اما باعث افزایش آرامش و تمرکز بازیکنان بازیکنان می‌شود. بازیکنانی که من داشتم همیشه خوب بوده اند و نفرات جدید هم خیلی خوب در تیم جا افتاده و توانایی‌های خود را نشان داده اند. به نظر من پرسپولیس پس از ۴ قهرمانی پیاپی تا حد بسیاری راضی شده و من غافلگیر نمی‌شوم اگر آن‌ها با ۱۰۰ درصد توان در دربی بازی نکنند، زیرا شاید انگیزه کافی نداشته باشند. پرسپولیس نمی‌تواند دربی را ببرد، بلکه استقلال می‌تواند ببازد فقط اگر دچار اشتباه شود. به نظر من این دربی با پیروزی رنگ آبی همراه خواهد بود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->