پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، چرا؟ | سهامداران سهام عدالت چگونه مشکل خود را حل کنند؟

  • کد خبر: ۴۰۴۳۸
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
  • ۷۳
تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، چرا؟ | سهامداران سهام عدالت چگونه مشکل خود را حل کنند؟
 رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در گفتگوی مفصلی به برخی از مشکلات سهامداران سهام عدالت که از مشتریان این کارگزاری هستند پرداخته و به برخی از سوالات آنان پاسخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در گفتگوی مفصلی در خصوص مشکلات سهامدارانی که از طریق این کارگزاری اقدام به فروش سهامشان کرده‌اند توضیحاتی داده است.

 

روند فروش سهام عدالت چگونه است؟

رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در توضیح این فرایند با اشاره به آغاز فروش سهام عدالت در خرداد ماه، گفت: سهامداران از هفته اول سهامداران می‌توانستند که با مراجعه به بانک درخواست فروش ۳۰ درصد از سهامشان را ثبت کنند. در این مرحله افراد به بانک وکالت می‌دادند که طبق صلاح دید بانک اقدام به فروش نماید و امکان انتخاب از بین سهام موجود برای هیچ یک از افراد وجود نداشت. از تاریخ ۱۰ خرداد فروش سهام عدالت توسط کارگزاری بانک ملی ایران به عنوان اولین کارگزار فروشنده شروع شد.

 

براساس اظهارات وی، درخواست‌های فروش ثبت شده، توسط شرکت زیرساخت تجمیع می‌شود و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در یک کد واحد به نام EDA شارژ می‌شود، هر کارگزاری کد EDA مخصوص خود را دارد و کارگزاری‌ها در هر روز تعداد سهامی که در هر یک از ۳۶ نماد موجود در پرتفوی سهام عدالت در کد EDA کارگزاری شارژ شده است را با هماهنگی مقام ناظر و در دامنه مثبت قیمت به فروش می‌رسانند. به هر میزان که در هر روز از کد مذکور فروش انجام شود پس از گذشت پنج روز کاری بعد بر اساس فایل پرداختی که توسط زیرساخت به کارگزاری اعلام می‌شود به حساب بانکی فروشندگان واریز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با گذشت چند روز از ابتدای فروش، تصمیم عوض و بنا شد کارگزاری‌ها در روند اخذ درخواست فروش وارد شوند و افراد بتوانند از طریق زیرساختی که کارگزاری در اختیارشان قرار می‌دهد اقدام به ثبت درخواست فروش به صورت کاملا انتخابی و تا سقف تعیین شده نمایند. مزیت این روش این هست که سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت زیرساخت کارگزاری‌ها از روند فروش‌ها، تغییرات پرتفوی و مبالغ واریز وجه آگاه شوند.

 

پورقره‌سید عنوان کرد: پس از شروع فاز دوم فروش سهام عدالت که شامل ۶۰ درصد از کل پرتفوی می‌شد، هر فرد به هر یک از درگاه‌های موجود در بانک که مراجعه نماید به زیرساخت کارگزاری متصل می‌شود و کلیه فیلتر‌هایی که در خصوص صحت اطلاعات افراد باید لحاظ شود اعمال می‌شود و در صورتی که چند مورد مهم شامل اینکه ۱- فرد دارای سهام عدالت باشد، ۲- شماره موبایل فرد در سایت sahamedalat.ir به درستی ثبت شده باشد و از لحاظ مالکیت به نام خود فرد باشد و ۳- شماره شبا فرد در سایت sahamedalat.ir معتبر باشد، کنترل شد درخواست وی ثبت شده و وارد فاز فروش خواهد شد.

 

آنطور که وی اظهار کرد، برخی از افراد به اشتباه به جای ورود به سامانه، «ثبت نام در اولین ورود» را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل با خطای کارگزار ناظر مواجه می‌شوند که باید ورود به سامانه را انتخاب کنند.

 

چرا پول سهام قطره‌چکانی واریز می‌شود؟

از نظر رئیس هیات مدیره کارگزاری، واریز قطره‌چکانی پول سهام دو علت اصلی دارد. یکی اینکه بعضی از سهام موجود در پرتفوی سهام عدالت مشتریان تعداد خیلی کمی هست و وقتی ما ۳۰ درصد همان تعداد کم را می‌فروشیم و به حسابشان واریز می‌شود عدد قابل توجهی نیست. علت دوم هم به نحوه عملکرد شرکت صحرا و سپرده‌گذاری در EDA کردن درخواست‌های فروش و بعد از آن هم نحوه تقسیم وجه در زمان ارسال لیست واریز برمی‌گردد که هر میزان فروش در هر نمادی داشته باشیم ارزش خالص فروش و تقسیم بر تعداد نفرات می‌کنند و این موضوع باعث ایجاد واریزی‌های خرد و متعدد می‌شود.

 

وی همچنین در خصوص این که همه سهامداران نمی‌توانند از طریق شماره‌های تماس مشکلات خود را پیگیری کنند، بیان کرد:، چون حجم تماس‌ها بالاست و تعداد همکاران ما محدود است، ما به یک مجموعه کال سنتر قوی و آموزش دیده نیاز داریم تا بتوانیم درصد قابل توجهی از تماس‌ها را پاسخگو باشیم. در حال حاضر امکان جلب رضایت همه مشتریان با امکانات و نیرو‌های فعلی مقدور نیست. در حال حاضر کلیه افراد می‌توانند به سایت زیرساخت کارگزاری مراجعه کنند و بخشی از اطلاعات فروش و واریز سهامشان را ببینند.

 

علت تاخیر در واریز و برگشت وجوه چیست؟

رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی معتقد است: علت دیر واریز شدن وجوه در ابتدا به دلیل نحوه و روش ارسال فایل‌های واریز از سپرده‌گذاری بود که در حال حاضر این موضوع با قرار گرفتن فایل‌ها در زیرساخت ایفونیکس برطرف شده است.

 

به گفته وی، علت برگشت خوردن وجوه موارد متعددی می‌تواند باشد از جمله اینکه حساب مشتریان مسدود باشد. نمی‌شود به این سوال پاسخ کلی داد، باید موردی بررسی شود.

 

برخی از سهامداران اعلام کرده‌اند پس از گذشت بیش از دو ماه از ثبت درخواست فروش هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌اند، آیا این امکان وجود دارد که درخواستشان ثبت نشده باشد؟

 

پورقره‌سید در پاسخ به این سوال گفت: ممکن است برای این مشتریان به دو دلیل اصلی درخواستی ثبت نشده باشد: اول اینکه کارگزار ناظر این افراد کارگزاری دیگری است و از طریق تماس با شماره ۱۵۶۹ مشخص خواهد شد. دوم اینکه، شماره موبایلی که در سامانه سهام عدالت ثبت شده به نام خود فرد نباشد که برای حل این موضوع به سایت panel.sahamedalat.ir مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. همچنین بعضی از افراد هم درخواستشان ثبت شده و فروششان انجام شده، ولی به دلیل اینکه شماره شبای معتبر نداشتند پول به حسابشان واریز نشده است.

 

با توجه به اینکه شرایط بازار تعیین کننده وضعیت فروش است، مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت کارگزاری و مشاهده پرتفوی خود در جریان سفارشات فروش انجام شده و تعدادی که برای فروش از پرتفوی آن‌ها ارسال شده قرار بگیرند.

 

سهام عدالت چند روزه فروخته می‌شود؟

به گفته وی، بازه زمانی که از زمان ثبت درخواست فروش تا واریز پول طول می‌کشد به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی‌توان عدد دقیقی برای آن بیان کرد. مهمترین عامل هم شرایط بازار برای فروش سهام است. به عنوان مثال در هفته گذشته به خاطر فشار فروشی که در بازار داشتیم کارگزاران امکان فروش نداشتند.

 

مشکل عدم ثبت درخواست فروش ۳۰ درصد دوم چیست؟

پورقره‌سید در خصوص سهامدارانی که در فروش ۳۰ درصد دوم مشکل دارند گفت: به احتمال زیاد افرادی که برای ثبت فروش ۳۰ درصد دوم به سایت کارگزاری مراجعه می‌کنند به جای اینکه ورود به سامانه را انتخاب کنند، به اشتباه روی گزینه ثبت نام در اولین ورود کلیک می‌کنند و با خطای کارگزار ناظر قبلا تعیین شده مواجه می‌شوند. برای برخی از سهامداران هم که ورود به سامانه را انتخاب می‌کنند، ولی پیامک ارسال نمی‌شود به این دلیل است که شماره موبایلشان در زیرساخت تدبیر تعریف نشده که باید به سایت panel.sahamedalat.ir مراجعه کنند و موبایلشان و مجدد ویرایش کنند تا ثبت شود.

 

وی ادامه داد: کلیه افرادی که یکبار درخواست فروش موفق از کارگزاری بانک ملی داشتن باید روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنند، سپس فراموشی رمز عبور را بزنند، یک کد برای شماره موبایلشان ارسال می‌شود که با وارد کردن کد امکان تعریف رمز عبور ایجاد می‌شود.

 

راهکار رفع خطا در فروش چیست؟

به گفته رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی، نام کاربری کلیه این افراد کد ملی است. اما برای تعدادی از افراد که در مرحله اول درخواست فروش را از طریق یکی از اپلیکیشن‌ها و یا سایت سداد ثبت کرده‌اند ممکن است در زیرساخت تدبیر شماره موبایل منتقل نشده باشد که به همین دلیل پیامک تایید جهت ورود به سامانه ارسال نمی‌شود. این دسته از افراد باید حتما به سایت panel.sahamedalat.ir مراجعه کنند و در قسمت پروفایل شماره موبایلشان را یکبار ویرایش کنند (حتی ممکن است شماره موبایل درست باشد) باید مجدد ویرایش کنند که اطلاعات تماسشان در زیرساخت شرکت تدبیر‌پرداز هم انتقال یابد. بر اساس اعلام کارشناس شرکت تدبیر حداقل ۲۴ ساعت زمان لازم است تا بعد از ویرایش شماره موبایل مشتری در سامانه سهام عدالت، اطلاعات در زیرساخت تدبیر هم ویرایش شود.

 

براساس اظهارات وی، کسانی تا به حال درخواست از طریق بانک ملی ثبت نکردند روی گزینه ثبت نام در اولین ورود کلیک کنند و اگر با خطای کارگزار ناظر مواجه می‌شوند باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند از کارگزار ناظر فعلیشان مطلع شوند.

 

برخی از سهامداران عنوان کرده‌اند که کارگزاری بانک ملی بدون اجازه آن‌ها اقدام به فروش ۳۰ درصد دوم کرده‌اند.

 

رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در این خصوص توضیح داد: ممکن است باگی در سیستم صحرا وجود داشته که این اتفاق افتاده باشد، ولی با اطلاعاتی که در حال حاضر داریم نمی‌توانیم پاسخ موثق و دقیقی به این سوال بدهیم.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
1
20
همش دروع همش حرف مفت
همه چی درسته شماره شبا شماره تلفن ۱۰۰بار چک کردم هرسرئ یه بهونه میارید ۲۰خردادبانک ملت بیصاحب فروختم امردز۳شهریورشده بطور خوردخورد مدل گدایی کلابرام زیردومیلزون ریختن بقیش چیشدرفتید برای کدوم گندکاریتون خرج کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
2
31
خدا ازتون نگذره مسئولین بانک ملی
آبروم رفت این ۳۵روزِ اینقد ازم پرسیدن برات سود نیومده؟!و مثل همیشه جوابم منفی بوده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
20
اینجا قانون جنگل هم نیست کاش قانون جنگل بود میشد کاری کرد چون در جنگل هم قواعد و مقررات مخصوص به خودشو داره
اذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
2
49
به این توضیحات میگن سر گرم کردن بازی دادن مردم مگه میشه سر خود کارگزار 30درصد دوم بفروش 30درصد اول که تمام اختیارات از مردم سلب کردن الانم بدون گذاشتن سفارش فروش مردم دارن میفروشن هنوز پول 30درصد اول ندادن سه ماه همین حرفارو میزنن یکی نیست بگه پول مردم بدین
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
آخه نامسلمون سهام تو اوج قیمت 40میلیون نفروختین .چون بفکر منافع کثیف خودتون هستی . انشالله آه مردم تک تک خودتون وخانوادتونو بگیر .از خدا جز مرگ با زجر چیزی دیگه نمیخواهم .که اینقدر مار رو اذیت کردین و هنوز مثل ذالو خون مردم مک میزنید ذالو صفتها.به کدوم قبله اعتقاد دارین هرچند قبله شما لبنان و حسن نصرالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
4
63
بعدازانتظار۳ماه ۸۰تک تومن واریز شده عجب زحمتی کشیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
من باید چجوری بفهمم چقد از سود سهامم باقی مونده
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
9
سلام من الان حدود هفتاد روزه که سی درصد از سهام عدالتمو از طریق بانک انصارفروختم ولی یک ریال هم واریز نشده هر وقت هم به بانک میرم میگن به ما مربوط نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
13
با این همه پول که فرستادین اصلا جان خودتون موندیم چیکار کنیم خونه بخریم یا ماشین.لطفا راهنمایی کنید که ورشکست نشیم.مسخره دروغگو.دلقکها.....................برین به درک
فرج اله درویشی پورفرزند صید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
9
ارزشی سهام عدالت چقدراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
11
اشتاهه سما همین جاس چرا پول روش سهام بین همه تقصیم میکنید پول سهام هرکس را بحساب خودش واریز کنید من بانک سپه 30 درصدم را فروختم واریزی ها همه 2000. 6000. 9000 ..20000م تومان بوده این جوری دولت میخواست کمک مشکل ما بشه بقیه ی سهامم رو اگه به کافر حرام خور بفروشم به بانک سپه نمیدم واالله ازدست شما دزدهای بی چشم رو روانی شدیم کوفت زن و بچه تون بشه ای بابا
رقیه اشیک آغاسی
United States of America
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
2
7
با سلام ببخشید برگه سهام من از کمیته امداد گرفته ام یعنی اوضعکمیته امداد هستم سرپرست خانوار چرا به سایت سهام میزنم نصف یک میلیونی میشه میشه در باره این که نصف شده توضعی دهید چرا خواهش میکنم پیگیر باشید ی خانم که دیابت دارم نمیتونم زیاد برم بیرون پیگیری کنم و پول من را امروز خیلی کم واریز کردن سه هزار تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
3
11
سلام من 30 درصد سهام عدالتم رو فروختم الن دوماه بانک ملی هیچی برام واریزنشده مشخصاتم همش بنام خودم هست حتی شماره شبا فقط شماره ی همراه شوهرم بوده امکان داره بخاطر شماره همراه بنام خودم نیست پول سهام عدالت برام. واریزنکردن
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
15
تورو خدا پول مارو پرداخت کنید لطفا بانک ملت چرا دارید مارو اذیت میکنید بخدا مشکل داریم بخدا گرفتاریم بخدا عروسی در پیش داریم پول نداریم آقای فهیمی تورو خدا درخواسته مارو پیگیری کنید جونه بچه هاتون پرداختش کنید بانک ملت تجارت نیوز توروبخدا پیگیر باشید توروبخدا قسم پرداختش کنید بانک ملت لطفا پرداختش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
6
سلام وقتتون بخیر بنده در تاریخ ۲۸تیر اقدام به فروش سهام عدالت کردم خدا وکیل اگه نیاز نداشته باشم هیچ موقع نمیفروختمش اما بعد این همه مدت هنوز یک ریالی به حسابم نیومده .چرا بانک ملی اینقدر تاخیر میکنه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
2
11
چرا پول سهام عدالت ما رو پرداخت نمیکنی کارگزاری آگاه
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
6
یعنی با این جوابات فقط مردم سرکار گذاشتیم. من خودم تو بورسم. اونموقع که ۳۰ درصد سهامم رو فروش گذاشتیم همه سهم ها تو صف خرید بودن تو بورس. وقتی نه زیرساختشو داری چرا تقبل میکننی این همه ملت سر کار میزاری . این شد جواب کال سنترم ضعیفه . وظیفته جواب ملت بودی . اگ نمیتونی مدیریت کنی . استعفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
8
والله اینا همش تفره رفتنه ومسخره کردن الان یک ماهه از طریق کارگزاری مفید فروختم نه میلیون شده شیش میلیون و تا حالا سه وپونصد ریختن اونم قطره قطره تو رو خدا اون سی در صد دیگه رو نفروشین که سودش به جیب یه عده مفت خور بره خدا لعنتشون کنه که مردم بیچاره رو اینقد اذیت نکنن انشاالله یه روزی خودشون به روز ما گرفتار بشن تا بدونن نداری یعنی چه وگرنه مغز خر نخورده بودیم سهاممون رو مفت بدیم به این مسولین
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
9
باسلام بنده ۳۰درصد فروختم چرا بانک تجارت واری نمیکنه خدا میدونه زندگیم دارم به هم میریزه باور کنین امام حسین کمکم کنه بیکارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
6
پول سهام عدالت چیشد بانک انصار هی به تاخیر میندازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
پسکو این پول عدالت
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
7
هشتاد روزه درخواست فروش زدم..هنوز خبری نیس..ما کجا شکایت کنیم..کسی هم پاسخگو نیست..فقط دروغ میگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
6
سلام بدترین کارگزاری کشاورزی توروخدا پیگیری کنید نمی‌دونیم بکی بگیم درکمون کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
8
فقط مردم مسخره کردن ۳۰درصد اولی ندادن روزی مقدار کمی واریز میکنن فکر کنم برای کارت شارژه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
اقا کجای که ملت چی دارن میکشن به رس به داد ملت ،
یایا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
سود سهام عدالت چی شد؟ فراموش نشه.
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
بارها شماره موبایل رو ویرایش کردیم نشد. اگه میشه زیرساخت هاتون! رو زودتر اصلاح کنید که مردم اینقدر سرگردان نشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
5
مملکت بی صحاب یعنی این
اگه صحاب داشت بلند میشد
بهشون میگفت بسه هرچی دزدی کردین
پول مردم رو بدین
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
آیا دیرکرد پولمونو واریز میکنن عمرا تورخدا پولمونو واریز کنید بس دیگه این همه صبر خودتون وام دادنی اینجوری وام میدین پوست مردمو تا نکنین وام نمیدین چرا انقده خون مردمو تو شیشه میریزید اگه نیاز نداشتیم که نمیفروختیم آقایی رئیسی فقط باید جواب مردمو بده تورخدا احتیاج داشتیم که فروختیم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
1
آیا دیرکرد پولمونو واریز میکنن عمرا تورخدا پولمونو واریز کنید بس دیگه این همه صبر خودتون وام دادنی اینجوری وام میدین پوست مردمو تا نکنین وام نمیدین چرا انقده خون مردمو تو شیشه میریزید اگه نیاز نداشتیم که نمیفروختیم آقایی رئیسی فقط باید جواب مردمو بده تورخدا احتیاج داشتیم که فروختیم
خسنود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
10
سلام چرابانک ملی پول سهام من واریز نمیکنه تورخداپیگیری کنید
نسرین قادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
4
بانک ملی دو ملیون برای من واریز کرده سه ماه چرا پیگیری نمیکند ی جواب بدین کار گزار مفید پول مردم برداشته کسی ام پیگیر نیست ی جواب نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
9
خداوند به حق این ماه از بانک ملی نگذره
سنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
1
2
سامانه کیان چرا پیگیری نمی کنید پول خورد خورد میده اونم بعد دو هفته
خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
3
خدا خیر نبینین با این سهام عدالت فروختنتون امیدوارم خرج دکتر و دوا بشه اگر بخواین حق این مردم بدبخت را بخورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
1
سلام سود سهام که ازطریق بانک ملی فروخته ام واریز نمیشه پیامک اومده که اطلاعات شمامغایرت داره ولی به جاسرزدم مشکل حل نشده چکار کنیم احمدی
‌z
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
2
دوماهه ۳۰ درصد سهامموفروختم بانک ملی هیچ مبلغی برام واریزنشده نبازداشتم فروختم ازاول بگین پولتونونمیدیم که یه فکردیگه کنیم.با این کارتون مجبورشدم تواین اوضاع بازار طلا بفروشم وضرر کنم لطفا واریزکنید نیازداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
سلام من سی درصدسهام عدالت را با موفقیت فروختم وپولم رو هم گرفتم اما سی درصد دوم به فروش نمیره میگند شماره تلفن درست نیست در حالیکه به اسم خودم هست حتی به شرکت سهام عدالت هم رفتم اما نشد اگه مشکل داشت پس چرا در مرحله اول به راحتی به فروش رفت دیگر نمیدانم به کجا برم پست بانک. هم میگه مشکلی نداری چون اونوقت سی درصد اول به فروش نمی رفت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
1
خانواده ام با من به سامانه سعدی فروختن اما من به بانک ملی فروختم از من قطره قطره میریزه اما از سامانه سعدی چهار میلیون چهار میلیون واریز میکنند
رنگین کمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
آخه بانک ملی دولتیه وقتی دولت کسری بودجه داره چیزی به کسی میده برادر من داره از ملت گدایی میکنه دست اش تو جیب مردمه چقدر ما بدبخت هستیم که اصل مطالبات را فراموش کردیم و فکر و ذهن مان شده سهام عدالت یا علی اعلا برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
3
سلام من دو ماهه سهاممو ب بانک صادرات فروختم اما هیچ خبری نشده لطفا رسیدگی کنید
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
منم مشکل توروداشتم رفتم بانک جواب نمیدادن بعدسه ماه دیدم بانک صادراتم اصن ثبت نگرده بودرفتم کارگزاری مفیداحرازهویت کردم کارگزاری ثبت نام کردم الان یه ماهه ۴تومن برام ریختن بقیشم میریزندبانک هااعتمادنکنین همشون دزدن
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
بانک‌سپه دو ماه ۴۰۰ خرد خرد واریز کرده .یعنی شبا .تلفن و همه چی درسته که واریز داشتم هر چند کم
الانم دو هفتست سهاممو‌فروخته ۳.۵ دستشونه واریز نمیکنن.
ح
Germany
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
3
سلام من سهم یک میلیونی دارم حدود ۳ماه بیشتره فروش گذاشتم هنوز ۸میلیون هم واریزی ندارم از ۱۱میلیون چرا بانک ملت کسی نیست رسیدگ کنه بانک میری میگن‌ ما هم نمیدونیم کارگزاری میری اونم مثل بانگ ملت نمیدونم درمونو به کی بگیم؟ کد ملی ۱۵۸۰۷۹۱۷۸۶ لطفا رسیدگی کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
2
چرا بانک ملت واریز نمیکنه میخان این چندر غاز که از دولت گیر ملت اومده باز این مسولین مخان بالا بکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
3
من الان 4ماهه فروختم ولی پولی نریختن هنوز بانک ملی خیلی شورشو درآورده هرجا میرم میگن دست ما نیست
فاضل طیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
2
نزدیک به سه ماه سهمم فروختم ولی هنوز پولی به حسابم واریزنشده خواهشن رسیدگی کنیدهرباربه بانک ملی مراجعه میکنم میگن به ماربطی نداره مشکل این کاربایدبه کی بگم خواهشن رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
سلام میشه راهنماییم کنین من اول که ثبت نام برای سهام انجام دادم شماره موبایل خودم وبه بانک دادم حالاکه میخام بفروشم مال خودم میشه ولی مال شوهرم وبچه هام که زیرمجموعه پدرحساب میشن نمیشه میگن شماره به نام شوهرت ثبت نشده کلاهمه کاراشوانجام دادمافقط مونده فروش که به مشگل برخوردم توروخداراهنماییم کنین به پولش نیاز داریم ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
1
1
بانک سامان تورو خدا پولو بریز،به ولای علی قسم گرفتارم،هرچه قد دوست داری بده فقط توروخدا زودتر بده خیلی گرفتارم، کدملی۲۰۵۰۲۶۶۸۴۷
زبان سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
4
مملکت گل وبلبل که میگن همینه . یک مشت دزد افتادن راس کار و دور هم دارند مملکت رو میچاپند میدزدن باهم تقسیم میکنند و میخورند و کسی نیست جلوشون رو بگیره و آگه صدات در بیاد و حق ات رو بخواهی ،بهت انگ اغتشاشگر میچسبونند و الفاتحه. راستی تو قرآن راجب اینکه با پول مردم کار کنی و سودش رو تو جیب خودت بگذاری چیزی نگفته
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
3
0
سلام من خردادماه 30درصداول فروختم 10میلیون ریختن حساب 30درصددوم هم زدم برافروش کسی نمدونه کی واریزمیکنن ایابراکسی این چندروزاز30درصددوم واریزی داشته ان؟؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
1
5
همش دروغ یک ماهه هیچ پولی واریزنشدحتمامردم لازم دارن که میفروشن ای خدااااا تاکی
امیررضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
1
من چند ماه پیش برای فروش سهام عدالت به بانک ملت وکارگزاری مفیدوکالت دادم متاسفانه دوماه پیش دوملیون به حساب من واریزشدوازان موقع هرچقدتماس میگیرم خبری ازپول نیست
ناشناس
Germany
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
3
تو را خدا این سی در صد دوم را پرداخت کنید داریم خفه میشیم
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
2
وای چرا پول سهام عدالت منو نمیریزید حسابم بخدا لازم دارم سامانه سعدی فارابی مسعولش کیه تورابه جون عزیزتون لازم دارم بدهکارم ..بانک ملت بریز دیگه ...چیکار کنیم اگه لازم نداشتم که نمیفروختم بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
2
0
توجه
دوستان به چند نکته توجه داشته باشید.
اولا موقع فروش سهام سعی کنید به قیمت سهام ها دقت کنید و سهام هایی ک قیمت بالایی دارند به فروش بگذارید تا بعدش اونقدر خورد خورد بحسابتون نیاد.
دوما حتما دقت کنید شماره شبا درست باشه.
سوما وقتی برای من پول واریز شد هیچ پیامی برام نیومد پس حتما هرچند روز حسابتون رو چک کنید چون ممکنه پیامک نیاد.
سوما می تونید باشماره گیری ۱۵۶۹ به اپراتور وصل شین کد ملی بدین بهتون میگه تا حالا واریزی داشتین یا نه.
امیدوارم مشکل همه هموطنای عزیزم رفع بشه.❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
2
2
پست بانک‌واسه خواهرزادم پنچ شنبه گذشته به مرتضی علی ۱۵میلیون یکجا ریخت من اشتباه کردم شماره حساب ملی رو دادم بعد ۳مامثل گداها ۲۰هزار ۳۰هزار برام ریخت که سرجمع به یک میلیون هم نرسیدکه اونم یه ما پیش قعطع شد.بخدا قسم مردم گول اسم بانک ملی روخوردندکه عدالت روبابی عدالتی کامل تقدیم مردم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
1
برای من همه چیز درسته بنام خودمم هستش سه ماه تموم شده پولمو واریز نکرده کارگزینی آگاه چرا اینقدر دروغ به مردم میگید خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
1
سلام من الان ۹۰ روز سهام عدالت فروختم فقط دوبار واریزی داشتم الان ۶۰ روزه هیچی دریافت نکردم بانک ملی مشکل چی هست تورو خدا پیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
بابا لامصب و یجا بریزید دگ پدر مارو در اوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
3
چراپول سهام واریزنمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
1
اخه این چ قانونیه سهام و فروختم ن ۳۰ درصد اولشو درست حسابی ریختن ن از پول ۳۰ درصد دوم خبری هست مگ دارید ب گدا پول میدید بانک ملت هم ک قربونش برم انگار ن انگار
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
ریس هیت مدیره کارگزاری بانک ملی خواهشمندم پول فروش 30درصد دوم سهام عدالت به حساب واریز کنید همه این مواردی که فرمودید همه میدانند همه حاضر هستند وبه دلیل نیاز مالی سهام فروختیم حتی در بازار منفی بورس هم راضی به فروش سهام هستیم چون نیاز شدید مالی داریم خواهش میکنم در همین بازده منفی بورس هم سهم درخواست زده در پرتفوی بورسی را بفروشید بخدا یک ساعت هم برام مهم هست چون شما مشکلات ما را ندارید شاید درک نکنید ببخشید، ولی شرایط و بدبختی ما را درک کنی یک ساعت هم برام حکم مرگ و زندگی داره، ابروی مان در خطره درک کنید، خواهشا خبرگزاری محترم به گوش مسولان برسانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
یک ماه بیشتره درخواست فروش ثبت شده ولی بانک ملی نسبت به درخواست فروش بی توجه جای تعجبه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
بانک ملی ۳۰ درصد اول رو خیلی خوب واریز کرد اما ۳۰ درصد دوم رو هزارتومنم نریختن مردم حتما نیاز دارند که گذاشتن برافروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
بانک ملت تورو به امام حسین سود من و واریز کنید
موسی پولادیان دمرچماقلو بیا قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
من برج ۵ سی درصد سهام را فروخته ام تا کنون هیچ مبلغی به حساب من واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
سلام وخسته نباشید بانک ملت چرا بعداز گذشت سه ماه هیچ مبلغی برام واریز نشده شوهرم یک ماه بعداز من فروخت پول به حسابش واریز شده در بانک سپه، من تمام مشخصات بانکیم هم درسته لطفاً پاسخگو باشد خواهشاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
1
سلام من الان 10ماه فروختم سهاممو ولی یه قرونم واریز نشده توروخدا تورو جان مادرتون بچه هاتون بدین خیلی لازم دارم رحم گنین بدین بدهکارم بخدا
یاسر طاهری مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سلام الان ۳ ماهه ۶۰ درصد سهام عدالتمو تو کارگزاری فارابی بانک پاسارگاد فروختم ولی تا الان که هجدهم آبانیم بخشی از مبلغو خورد خورد واریز کردن،چرا مابقیشو واریز نمیکنن چرا مردمو اذیت میکنن،بخدا که پشیمونم از فروختن سهام عدالت مشکل داریم چرا کسی رسیدگی نمیکنه به درد مردم،خواهش رسیدگی کنین
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
سلام دوماهه که سی درصد سهام عدالتم فروختم هر چند هفته ۴۰هزار تومان یا ده تومان بانک ملی
علیرضاابوچناری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
بابااشتباه کردیم فروختیم ۷ماه پوله منو واریز نکردن
مسعود احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
با سلام..
بنده در مرداد ماه که مبلغ سهامم ۵ونیم میلیون بود فروختم ۳۰ درصدشو..کلا یکو نیم اونهم خرد خرد واریز شد و بعد از شهریور واریز نکردن تا به الانش..ممنون میشم پیگیری کنید..با سپاس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->