مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

ورزشکاران چگونه می توانند بیمه شوند؟

  • کد خبر: ۴۰۵۶۹
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
ورزشکاران چگونه می توانند بیمه شوند؟
ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با پرداخت ۳۴۴ هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، برقراری مستمری بازماندگان و درمان بهره‌مند شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ، در این باره اظهار کرد: از جمعیت ۸۴ میلیون نفری کشور، حدود ۳۰ درصد به صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای و همگانی در هفته یک تا شش روز فعالیت ورزشی انجام می‌‍ دهند و از این میزان کمتر از پنج درصد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

امیری‌گنجه افزود: در سطح استان تهران بیش از ۳۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد کمتر از ۲۰ درصد تحت پوشش حمایت‌های بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از مشکلات بیمه ورزشکاران را نبود ساختار تشکیلاتی منظم در باشگاه‌ها و عقد قرارداد‌ها دانست و افزود: کلیه ورزشکارانی که به نحوی در مراکز دولتی – خصوصی مشغول به کار هستند، از بیمه‌های اجتماعی بلندمدت برخوردار هستند و متاسفانه ۹۰ درصد بیمه ورزشکاران با نگاه صرفا حوادث و بیماری و به صورت کوتاه‌مدت منعقد می‌شود.

وی با اشاره به ماهیت بیمه مشاغل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به نیاز و درخواست ورزشکاران و شرایط کاری، آن‌ها می‌توانند بر مبنای سه اصل ۱۲ درصد مستمری بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، ۱۴ درصد مستمری بازنشستگی و مستمری بازماندگان و ۱۸درصد مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی تحت پوشش حمایت‌های بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ حداقل سن برای بیمه شدن ورزشکاران را ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال جهت اعلام کرد.

به گفته وی، ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با پرداخت ۳۴۴ هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، برقراری مستمری بازماندگان (فوت قبل و بعد از بازنشستگی) و درمان بهره‌مند شوند.
 
ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->