پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

بیوگرافی ستاره سابق استقلال| تیموریان هم‌تیمی یورگن کلوپ بود+ عکس

  • کد خبر: ۴۰۸۶۰
  • ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
بیوگرافی ستاره سابق استقلال| تیموریان هم‌تیمی یورگن کلوپ بود+ عکس
بازیکن سابق استقلال که امروز درگذشت، قبلا با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک تیم بازی می‌کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرژیک تیموریان سرانجام پس از ۵۰ روز تحمل درد و رفتن به کما به خاطر تصادف وحشتناک، ظهر امروز درگذشت.

سرژیک تیموریان در هشتم خرداد سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. او برادر آندرانیک تیموریان، بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال بود.

وی سابقه بازی در استقلال و ماینتس آلمان را در کارنامه داشت و با ۱۷۴ سانتیمتر قد در پست هافبک بازی می‌کرد.

عکس یورگن کلوپ و سرژیک تیموریان در ماینتس آلمان

بیوگرافی ستاره سابق استقلال| تیموریان هم‌تیمی یورگن کلوپ بود


سرژیک در سال ۱۳۷۴ به باشگاه فوتبال استقلال رفت و تا سال ۱۳۷۷ در این تیم تهرانی حضور داشت.

پس از استقلال در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس آلمان پیوست و دو سال برای این تیم به میدان رفت. او در ماینتس همبازی یورگن کلوپ، سرمربی فعلی لیورپول انگلیس و برترین سرمربی سال جاری جهان بود.

عکس سرژیک تیموریان با لباس تیم ملی

بیوگرافی ستاره سابق استقلال| تیموریان هم‌تیمی یورگن کلوپ بود


یورگن کلوپ، سال گذشته در پاسخ به یک خبرنگار ایرانی در رابطه با فوتبال ایران گفته‌بود: «من در ماینتس با سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان همبازی بودم. آنها بازیکنانی مستعد و باتجربه بودند.»

سرژیک تیموریان در خصوص حضور در ماینس گفته بود: رفتن به آلمان برای من خیلی خوب بود. من در ماه‌های خیلی کمی در یکی دو ماه خیلی نزدیک توانستم خودم را به تیم برسانم و حتی جای بازیکن‌های فیکس این تیم را هم بگیرم. ولی متاسفانه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه‌ی کمر شدم که عمل کردم و به محض این که خوب شدم، در هفت هشت ماه آینده‌اش، در بازی‌های جام حذفی مقابل بایرمونیخ، هامبورگ، هرتابرلین به میدان رفتم. ولی متاسفانه آسیب‌دیدگی‌ام طوری بود که دیگر نتوانستم در فوتبال آلمان باقی بمانم و به ایران برگشتم.
 
وی سابقه‌ی حضور در تیم‌های ملی ایران، تیم‌های ملی ارتش و جوانان ایران را نیز دارد.

سرژیک و آندو در کنار ادموند بزیک از جمله بازیکنان سرآمد ارمنی فوتبال ایران بودند.
 
بیوگرافی ستاره سابق استقلال| تیموریان هم‌تیمی یورگن کلوپ بود
 
سرژیک در خصوص باشگاه آرارات تهران گفته‌بود: باشگاه آرارات بازیکنان بزرگی را به فوتبال این مملکت ارائه کرده است. بازیکنان بزرگی مثل ادموند بزیک، ادموند اختر، فرد ملکیان، خودم، آندرانیک؛ برادرکوچکترم. ما در این باشگاه، بزرگ شدیم و از این باشگاه به جای بالاتر رسیدیم. آرارات جزو نادر باشگاه‌هایی هست که فقط از اقلیت‌های مذهبی استفاده می‌کند و توان استفاده از اقلیت‌های دیگر را ندارد. آرارات هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ کمبود بازیکن در رشته‌ی فوتبال رنج می‌برد. ولی در رشته‌های دیگر مثل شنا، والیبال، بسکتبال در لیگ‌ها به عنوان یکی از قدرت‌های این ورزش‌ها اسم می‌برند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->