دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

تعطیلی ۱۰۰ مدرسه غیردولتی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۱۰۹۴
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
تعطیلی ۱۰۰ مدرسه غیردولتی در خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: ۱۰۰ مدرسه غیردولتی در خراسان رضوی به دلیل فشارهای اقتصادی برای سال تحصیلی جدید فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم‌علی خدابنده امروز، ۱۰ شهریور ماه، در نشست خبری که در خصوص بازگشایی مدارس در اداره کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است و بر این اساس حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور در ین استان حضور دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام قطعی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تعداد دانش‌آموزان تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر نیز افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی بیان کرد: عواملی همچون افزایش شهریه مدارس غیردولتی، مجازی بودن آموزش‌های سال تحصیلی جدید و نیز عدم بازگشت شهریه‌های فوق برنامه مدارس به خانواده‌ها سبب شده انگیزه والدین برای ثبت‌نام در مدارس غیردولتی کاهش یابد. در همین راستا میزان ثبت‌نام در مدارس غیردولتی نسبت به گذشته ۵ درصد کمتر شده است.

خدابنده با اشاره به تعطیل شدن برخی مدارس غیردولتی به دلیل فشارهای اقتصادی ادامه داد: این توقف به معنای باطل شدن مجوز فعالیت نیست و این مدارس ظرف ۲ سال مهلت فعالیت مجدد خواهد داشت.

وی گفت: آغاز برگزاری سال جدید تحصیلی با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و براساس وضعیت هر استان از نظر شیوع بیماری و همچنین بسته به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا متفاوت خواهد بود. بر همین اساس نحوه برگزاری امتحانات نیز در هر استان و شهرستان بر اساس سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به ترتیب به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی است.

در ادامه این نشست رضا صابری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی و رئیس ستاد پروژه مهر استان، افزود: سال تحصیلی جدید در این استان با شعار سلامت‌جویی، مهارت‌ورزی و تحول‌آفرینی آغاز می‌شود. همچنین تامین سلامت و بهداشت دانش‌آموزان به عنوان اولویت اصلی در سال تحصیلی جدید مدنظر ماست. امسال کمیته سلامت و بهداشت به عنوان یکی از کمیته‌های ستاد پروژه مهر استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->