برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

درباره فوتبالیست سابق و بازیگر حاضر: سرگرد «انصاریان»!

  • کد خبر: ۴۱۳۰۵
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
درباره فوتبالیست سابق و بازیگر حاضر: سرگرد «انصاریان»!
علی انصاریان عاشق دوربین است. این را خودش در خیلی از مصاحبه‌ها اذعان کرده است و اگر هم این اعتراف را نمی‌کرد، همه کسانی که کمی اهل دنبال‌کردن فوتبال و سینما هستند، این را تا الان فهمیده‌اند.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز - از همان روز‌های اوج فوتبالش در پرسپولیس تا امروز که خبر بازی‌اش در سریال «سرزده» که در شبکه یک پخش می‌شود، منتشر شد، انصاریان نشان داده عاشق در مرکز توجه‌بودن است، قانون و قاعده دیده‌شدن را هم خوب بلد است. از زمانی که در اوایل دهه ۸۰ در پرسپولیس علی پروین مدافع آخر بود، سرش را جلو توپ می‌گذاشت و خشونت عریانی را به‌ویژه در بازی‌های مهم روی بازیکنان حریف اعمال می‌کرد تا زمانی که برای بیشتر گل‌زدن، پنالتی‌زن اول پرسپولیس شد و در مصاحبه‌هایش دائم جنجال می‌آفرید، دوست داشت در دید دوربین‌ها باشد. وقتی که در روز‌های آخر فوتبالش به استقلال رفت و یکی از عجیب‌ترین انتقالات فوتبالی بعد از انتقال مهدی هاشمی‌نسب به استقلال را رقم زد هم هنوز همان انصاریان اوایل دهه ۸۰ بود.
 

بیشتر بخوانید: 

 
لحظات فوتبالی و مدل مو‌ها و خطا‌های خشن و مصاحبه‌های پرحاشیه او آن‌قدر زیادند که خودش یک یادداشت جدا می‌طلبد، اما انصاریان فوتبالیست از همان روز‌های اوج که در سریال پرطرف‌دار آن روزها، زیر آسمان‌شهر، یک قسمت بازی کرد، نشان داد که دوست دارد در عرصه هنر‌های نمایشی هم دیده شود. این روز‌ها انصاریان از همتای دیگرش، پژمان جمشیدی، از نظر جایگاه و اعتبار سینمایی خیلی دورتر ایستاده است، اما او بسیار زودتر از پژمان وارد سینما و تلویزیون شد. در این سال‌ها انصاریان چند تله‌فیلم کم‌کیفیت بازی کرد و در بعضی سریال‌ها نقش‌های کوتاهی داشت و یکی‌دو سینمایی تجاری و کمدی هم بازی کرد. اوج حواشی و دیده‌شدنش، اما اجرا در ویژه‌برنامه جام‌جهانی ۲۰۱۸ همراه با مجید یاسر بود که در یکی از تلویزیون‌های اینترنتی پخش می‌شد.
 
برنامه‌ای که هر شب یک ویدئو از آن در اینستاگرام وایرال می‌شد، از سوتی دادن‌های عمدی تا نام‌آوردن از خواننده‌های لس‌آنجلسی و عبور از بعضی خط‌قرمز‌ها در شوخی‌هایشان که باعث تعطیلی موقت برنامه هم شد! پس از آن علی انصاریان را جسته‌گریخته در جا‌هایی که امکان دیده‌شدن بود، می‌دیدیم، از آیتم‌های طنز برنامه‌نود با حضور بازیکنان فعلی که انصاریان هم به‌عنوان پیش‌کسوتی همیشه حاضر در آن دیده می‌شد تا حضورش در برنامه دورهمی که ۲ بار هم اتفاق افتاد و آخرین بارش در همین ماه‌های گذشته یکی از پربیننده‌ترین و پربازخوردترین برنامه‌های دورهمی بود. حضور انصاریان در این برنامه آن‌قدر گرم بود که «مدیری» که همیشه گاردی نسبت به فوتبالیست‌ها دارد را هم نرم کرده بود تا پابه‌پای انصاریان شوخی کند. آن قسمت از دورهمی آن‌قدر پر از صحنه‌ها و لحظات خنده‌دار بود که تقریبا کل آن برنامه در تکه‌های دوسه دقیقه‌ای در اینستاگرام پخش شد.
 
 
درباره فوتبالیست سابق و بازیگر حاضر: سرگرد «انصاریان»!
 
 
انصاریان در سیر ادامه‌دار دیده‌شدن‌هایش، این‌بار گام مهمی برداشته است. از بازی در سریالی که هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود و توسط یک کارگردان مشهدی ساخته شده است. در پستی که انصاریان گذاشته، از نقشش به‌عنوان سرگرد رضا نایب نام برده است، این‌طور برمی‌آید که یکی از بازیگران اصلی سریال است. نقشی که تیزر سریال، آن را پلیسی قدرتمند معرفی می‌کند، شخصیتی که احتمالا همان چیزی است که انصاریان از بازیگری می‌خواهد! نقشی که شاید این‌بار راه همواری برای بیشتر دیده‌شدن او باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->