لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند
سرخط خبرها

راهنمای خرید دارا دوم از کارگزاری ها و بانک ها

  • کد خبر: ۴۱۵۰۶
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
راهنمای خرید دارا دوم از کارگزاری ها و بانک ها
دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم که ازپنجم شهریور ماه به مدت دو هفته یعنی تا 19 شهریور 1399 پذیره نویسی می شود که متقاضیان می توانند با داشتن کد ملی از طریق کارگزاری ها و بانک ها اقدام به خرید کنند. در ادامه روش های خرید صندوق دارا دوم (صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم) را معرفی می کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم نام دارد که با هدف دسترسی اکثر مردم به بازار بورس و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده‌ها از سوی دولت عرضه می‌شود. تا کنون زمان دقیق پذیره نویسی آن مشخص نشده است. ثبت نام این صندوق برای عموم آزاد بوده و خریداران به مدت ۲ هفته پس از ابلاغ زمان دقیق پذیره نویسی برای خرید آن زمان دارند.

صندوق‌های سرمایه گذاری دارا دوم دولتی با ۲۰% تخفیف ارائه می‌شود انتظار می‌رود که همچون صندوق دارا یکم با استقبال خوب مردم مواجه شود. برای خرید صندوق دارا دوم کافیست در بازه زمانی پذیره نویسی با مدارک شناسایی (کارت ملی) به بانک مراجعه نمایید البته افراد دارای کد بورسی نیاز نیست به بانک مراجعه نمایند. سرمایه گذاران بدانند که تا یک ماه امکان فروش آن را ندارند. حداقل مبلغ لازم برای خرید صندوق دارا دوم ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته معاون بازار بورس تهران سهام پالایشی یکم با نماد پالایش از  ۵ شهریور تا ۱۹ شهریور ماه پذیره‌نویسی می‌شود و افراد می‌توانند با داشتن کد ملی، اقدام به خرید هر واحد این صندوق کنند. علاوه بر درگاه‌های بانکی، ۱۵ شعب منتخب بانکی هم پذیره‌نویسی این صندوق را انجام می‌دهند.

 افراد دارای کد بورسی می‌توانند از طریق کارگزاری اقدام به خرید سهام کنند، برای این افراد، قرار است بعد از ساعات معاملات، ۳ ساعت پذیره‌نویسی انجام شود.

راهنمای  خرید دارا دوم, پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم ETF دولت از طریق کارگزاری ها

خرید دارا دوم از طریق کارگزاری ها بعد از پایان معاملات بازار سرمایه قابل انجام است و متقاضیان می توانند از طریق کارگزاری ها برای خرید نماد پالایش اقدام کنند.

خرید دارا دوم از طریق کارگزاری ها نیز قابل انجام است. متقاضایان پذیره نویسی دارا دوم می توانند تا 3 ساعت پس از پایان معاملات بازار نسبت به خرید نماد پالایش اقدام کنند.

سهام پالایشی یکم یا همان دارا دوم با نماد پالایش از پنجم شهریور ماه آغاز شده است و به مدت دو هفته پذیره نویسی می شود و متقاضیان می توانند با داشتن کد ملی اقدام به خرید کنند.

 

لازم به ذکر است افرادی که پیش از این اقدام به خرید صندوق دولتی دارا یکم کرده بودند میزان مبلغی که برای خرید این صندوق صرف شده است از مبلغ پنج میلیون تومان صندوق دارا دوم کسر می شود و به میزان باقی مانده امکان خرید سهم از صندوق دارا دوم می باشد.

 

بعنوان مثال اگر یک کدملی به میزان دو میلیون تومان از صندوق دارا یکم خرید کرده باشد، تنها می تواند به میزان سه میلیون تومان از سهم صندوق دارا دوم را خریداری کند.

 

 

آدرس خرید ETF پالایشی یکم دولت از طریق بانک ها با استفاده از کارت ملی و بدون کد بورسی:

 

۱- بانک ملی

 

۲- بانک ملت

 

۳- بانک سپه

 

۴- بانک کشاورزی

 

۵- بانک مسکن

 

۶- بانک تجارت

 

۷- بانک رفاه کارگران

 

۸- بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

۹- بانک پاسارگاد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->