اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: نگران موج جدید ویروس کرونا هستیم | همکارانم خسته‌اند

  • کد خبر: ۴۱۵۲۶
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
  • ۱
وزیر بهداشت: نگران موج جدید ویروس کرونا هستیم | همکارانم خسته‌اند
سعید نمکی، وزیر بهداشت، گفت: در شرایط همه‌گیری کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.
به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانم از اینکه با بی‌توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیماری کرونا باشیم؛ همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آن‌ها در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی‌توجهی برخی افراد شوند.
 
 سعید نمکی روز پنجشنبه در نشست کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی برگزار شد، افزود: زمانی که برای شهدای خدمت کادر بهداشتی و درمانی به مقام معظم رهبری نامه نوشتم، ایشان با محبت ویژه‌ای که دارند در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ نامه را دادند و اعلام رضایت کردند.

وی ادامه داد: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ در مناطق جنگی حضور داشته باشم، اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که می‌دانستیم دشمن از چه مسیری می‌آید. در شرایط همه‌گیری کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

نمکی اظهار کرد: دستورالعمل شهدای خدمت برای کادر بهداشتی و درمانی منطبق بر چهارچوب آیین‌نامه شهدای خدمت باید به‌سرعت و با همکاری بخش‌های مختلف، تهیه و بعد از بررسی و تصویب در این کمیته به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
اگر نگران هستید مدرسه ها رو غیرحضوری کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->