تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تزریق واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع

  • کد خبر: ۴۱۵۸۴
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تزریق واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع
شهردار موسکو و وزیر دفاع روسیه اعلام کرده اند واکسن بالقوه و ثبت شده کووید ١٩ این کشور را تزریق کرده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، سرگی سابیانین شهردار مسکو به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد در آزمایش بالینی واکسن کووید١٩ این کشور شرکت کرده است.

رییس جمهور روسیه در یک جلسه ویدئویی با سابیانین از او پرسید که آیا در برابر ویروس کرونا واکسینه شدت است یا خیر. سابیانین در پاسخ به پوتین با اشاره به چالش برانگیز بودن ترویج واکسیناسیون برای مقابله با کووید ١٩ و در جهت تشویق همکارانش و استفاده از این فرصت، خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کرده است.

او در این باره افزود: احساس سلامتی می‌کنم. امیدوارم همین طور باقی بمانم.

شهردار روسیه در پاسخ به پوتین درباره عوارض تزریق واکسن گفت: تقریبا هیچ عوارضی نداشته ام. فقط کمی سردرد داشتم و نصف روز احساس سنگینی می‌کردم، اما چندان شدید نبود. ممکن است این عوارض در اثر تزریق واکسن آنفلونزا هم به وجود بیاید.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه در خبری جدید اعلام کرد سرگی شویگو وزیر دفاع این کشور نیز واکسن کرونا را تزریق کرده است.

متخصصان در مراسمی در روسیه اطلاعاتی دقیق درباره فعالیت‌های مشترک موسسات تحقیقاتی زیر مجموعه وزارت دفاع با انستیتو گامالیا برای تست واکسن و اجرای فرایند واکسیناسیون را برای مقامات نظامی کشور‌های عضو سازمان شانگهای، کشور‌های عضو CIS و CSTO ارائه کردند.

در این مراسم سرگی شویگو نیز اعلام کرد اخیرا در مقابل کووید١٩ خود را واکسینه شده است.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->