سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

نحوه مشاهده جزئیات سهام فروخته شده سهام عدالت

  • کد خبر: ۴۱۶۳۱
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
  • ۴
نحوه مشاهده جزئیات سهام فروخته شده سهام عدالت
سخنگوی سهام عدالت گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است در سامانه sahamedalat.ir امکانپذیر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین فهیمی سخنگوی سهام عدالت، در پاسخ به این سوال که سهامداران عدالت از چه راهی می‌توانند متوجه شوند که کدام سهمشان به فروش رفته است، گفت: تمام اطلاعات سهامداران در سامانه sahamedalat.ir قابل مشاهده است. این اطلاعات شامل این موارد می‌شود: اینکه تعداد کدام سهام شأن کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است.

وی ادامه داد: این سامانه، مانده سهام را به سهامدار اعلام می‌کند اما مستقیماً سهام فروخته شده را نشان نمی‌دهد بلکه سهامدار باید خودش اطلاعات را مدیریت کند و بداند در گذشته چه مقدار از آن سهم را داشته و در حال حاضر چه مقدار از آن را در اختیار دارد. به عنوان نمونه اگر در نمادی در گذشته ۴۰ سهم داشته، اگر در سامانه نشان دهد که در حال حاضر مانده سهم وی در آن نماد، ۱۰ سهم است، این نشان می‌دهد که ۳۰ سهم سهامدار توسط کارگزاری یا بانک فروخته شده است.

گفتنی است، با آزادسازی ۳۰ دیگر از سهام عدالت، مجموع سهام عدالت آزادشده برای سهامدارانی که روش مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند به ۶۰ درصد رسیده است و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه کارگزاری‌ها سهام عدالتشان را بفروشند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
4
چرا الکی ادرس میدید برای دیدن داریی سهام وکلا تعداد سهم وفروش وهرچی در موردش باید وارد سایت کارگزاری بانکی که حساب سهام رو اعلام کردن برن مثلا من بانک ملی رو انتخاب کردم وارد کارگزاری بانک ملی باید بشم
حمید طاهری فرد
United States of America
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
با سلام با توجه به دارا بودن سهام در اردیبهشت ماه با حضور سجام را انجام داده ولی در شرایط هیچ گونه وجه هیچ ارگانی ننمودم
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
سلام من یکسال شد که ۳۰درصد سهامموبه بانک واسه فروش دادم هنوز ریالی همینجورکه شما ندیدین منم ندیدم بانک ملی دادم.به کی بگیم اخه
کیان مرادی
Netherlands
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
سلام دوستان عزیزم من که خیلی راضی هستم 30 درصد سهام عدالت فروختم تاآخرهم برام واریزکردن دستشون دردنکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->