در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توئیت وزیر خارجه سوئیس در سفر به اصفهان

  • کد خبر: ۴۱۷۱۹
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
توئیت وزیر خارجه سوئیس در سفر به اصفهان
وزیر امور خارجه سوئیس پس از سفرش به اصفهان در پیامی توئیتری به لزوم آشنایی با فرهنگ و ملت یک کشور برای داشتن روابط دیپلماتیک خوب تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوئیس، که به‌تازگی به ایران آمده است پس از سفرش به اصفهان در صفحه کاربری توئیترش با انتشار تصاویری از این سفر نوشت: به اصفهان، مرواریدی در خاورمیانه سفر کردم. آشنایی با فرهنگ و ملت یک کشور شرط لازم برای روابط دیپلماتیک خوب است.

وزیر امور خارجه سوئیس بامداد روز شنبه وارد ایران شد و برای انجام سفر کوتاهی راهی اصفهان شد.

برنامه‌های رسمی سفر وزیر خارجه سوئیس بعد از یک توقف کوتاه در اصفهان، از روز یکشنبه در تهران آغاز می‌شود که مهم‌ترین آن جلسه یکصدمین سالگرد آغاز روابط دو کشور است.

برنامه دیدار‌های وزیر خارجه سوئیس با رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشورمان نیز در روز‌های یکشنبه و دوشنبه انجام خواهد شد.

محور‌های اصلی مذاکرات و دیدار‌های این دیپلمات سوئیسی در تهران، رایزنی و تبادل نظر درباره موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین موضوعات مربوط به کانال مالی سوئیس خواهد بود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->