واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

ورود نخستین خودروی تمام برقی به بازار ایران + مشخصات

  • کد خبر: ۴۱۷۲۰
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
ورود نخستین خودروی تمام برقی به بازار ایران + مشخصات
خودروسازی کارمانیا که چند وقتی بود در سکوت خبری کامل و با چراغ خاموش فعالیت‌های خود را انجام می‌داد، جزئیاتی از نخستین خودروی تمام برقی این برند با نام کارمانیا eK1 را اعلام کرد.
 به گزارش شهرآرانیوز،کارمانیا eK1 یک خودروی تمام برقی از کشور چین است که تحت برند و لوگوی کارمانیا به بازار کشور عرضه خواهد شد.

خودروی برقی کارمانیا eK1 در اصل همان خودروی «سودا» (SUDA) است که در روز‌های گذشته توانست وارد بازار خودرو آلمان شود. کمپانی سودا در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۹ موفق به اخذ مجوز‌های تولید و عرضه خودرو‌های برقی به بازار شد.

این برند نوپای چینی در روز‌های گذشته با عقد قراردادی موفق به صادرات ۲۰۰ دستگاه خودرو به کشور آلمان شده است.
 
ورود نخستین خودروی تمام برقی به بازار ایران+ مشخصات
 
ورود نخستین خودروی تمام برقی به بازار ایران+ مشخصات
 
ورود نخستین خودروی تمام برقی به بازار ایران+ مشخصات

بنا بر اعلام کارمانیا، در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با خودروی برقی کارمانیا می‌توانید به وبسایت کارمانیا مراجعه کنید.
 
منبع:CAR.ir
گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->