برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی
سرخط خبرها

دریافت کمک مالی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است

  • کد خبر: ۴۱۷۹۷
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
دریافت کمک مالی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: دریافت اجباری هر گونه وجه از خانواده‌ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس ممنوع است.
به گزارش شهرآرانیوز، زهرا مظفر درباره وجاهت قانونی اخذ وجه اجباری برخی مدارس از خانواده‌ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس، بیان کرد: مدارس اجازه ندارند که به اجبار اخذ وجهی از خانواده‌ها برای تامین تجهیزات بهداشتی مدارس داشته باشند.

او ادامه داد: همانطور که خانواده‌ها دغدغه تامین تغذیه و پوشاک فرزندانشان را دارند در شرایط مواجهه با بیماری کرونا هم توصیه ما این است که اگر خانواده‌ای امکان تامین تجهیزات یا کمک به مدرسه را برای تجهیزات بهداشتی دارد، مضایقه نکند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده اخذ وجه اجباری مدرسه از آن‌ها می‌توانند با مراجعه به ستاد‌های نظارت منطقه و استان یا مراجعه به سایت shekayatmedu.ir این موضوع را اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.
 
مدیران باید بر اجرای شیوع نامه‌های بهداشتی مدارس نظارت کنند
مظفر با تاکید بر اینکه مدیران مدارس وظیفه اصلی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مدارس را بر عهده دارند، اظهار کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی و اعتبار لازم برای تامین تجهیزات و اجرای آن به مدارس ابلاغ شده است که مدیران موظف هستند بر اجرای کار نظارت داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه توصیه جدی وزارت آموزش و پرورش بر حفظ سلامت دانش آموزان است، گفت: برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس اولویت اصلی تامین زیرساخت‌های بهداشتی لازم و اجرای حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

مظفر اظهار کرد: اگر احیانا خانواده‌ها در مدرسه‌ای حاضر شدند که مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد و فاصله گذاری انجام نمی‌شود باز هم می‌توانند از طریق ستاد‌های نظارت منطقه و استانی اطلاع رسانی کنند یا از طریق سایت مذکور این موضوع را را پیگیری کنند. سه لینک ثبت شکایت، گزارش مردمی و نظارت همگانی بر ثبت نام در سامانه شکایات داریم که البته فرآیند ثبت نام تمام شده است، اما رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عنوان یکی از موارد مورد توجه در برنامه‌های مدارس را دنبال می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->