شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

سورپرایز بزرگ استراماچونی برای استقلال| حضور استرا در قطر؟

  • کد خبر: ۴۲۳۴۸
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
  • ۱
سورپرایز بزرگ استراماچونی برای استقلال| حضور استرا در قطر؟
ممکن است استراماچونی در قطر حضور یابد و بازی‌های استقلال را از نزدیک نگاه کند.
به گزارش شهرآرانیوز، مذاکرات مدیران استقلال با آندره آ استراماچونی برای بازگشت به نیمکت این تیم همچنان ادامه دارد. از این رو استقلالی‌ها در صدد هستند تا استراماچونی را مجاب کنند تا برای تماشای ۴ مسابقه آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند.

مدیران استقلال قصد دارند هماهنگی‌های سفر استراماچونی به دوحه را نیز انجام بدهند و در جریان این سفر قرارداد او را نیز برای لیگ بیستم به امضا برسانند. از این رو استراماچونی نیز فرصت دارد در رقابت‌های آسیایی شرایط تیم را بسنجد و درخواست‌های فنی اش را از مدیران باشگاه داشته باشد.

استراماچونی هنوز به درخواست استقلالی‌ها برای حضور در قطر پاسخ مثبت نداده و باید دید آیا او تماشاگر ویژه ۴ مسابقه ابی‌ها در لیگ قهرمانان خواهد بود یا خیر.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
پولای ملت رو باید اینجوری حروم کنین دیگه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->