حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

تعطیلی استخرها، معضل بزرگ شناگر پارالمپیکی

  • کد خبر: ۴۲۳۶۳
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تعطیلی استخرها، معضل بزرگ شناگر پارالمپیکی
شناگر کم بینا گفت: هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا الان تمرینات آمادگی جسمانی خود را متوقف نکرده ام و هفته‌ای ۹ جلسه تمرین دارم،
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدحسین کریمی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و با تعطیلی سالن‌های ورزشی و استخر‌ها سعی کردم تمرینات بدنسازی خود را به طور مرتب در منزل پیگیری کنم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم، به طوری که در طول هفته ۹ جلسه صبح و بعدازظهر تمرینات بدنسازی دارم و الان از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستم تعطیلی استخر‌ها و نداشتن تمرینات آبی است، به طوری که ۷ ماه است هیچ تمرین آبی نداشتم و این مساله سبب افت رکوردم شده است.

کریمی تصریح کرد: با توجه به این که رکورد ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو را کسب کرده ام امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شرایطی را فراهم کنند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم از تمرینات آبی نیز برخوردار شوم.

وی گفت: بزرگترین هدف من شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو است، امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازی‌ها با حمایت از شناگران شرایطی را فراهم کند که برای اولین بار از بخش نابینایان و کم بینایان نیز یک شناگر عازم پارالمپیک شود.

کریمی در پایان افزود: در حال حاضر به سختی تمرین می‌کنم که حتی اگر به توکیو هم اعزام نشدم خود را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین آماده نگه دارم تا به بهترین نتیحه دست پیدا کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->