به گزارش شهرآرانیوز؛ سرآتشیار معین رضا فرخنده اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۵۰ امروز (شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵) به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و خوشبختانه عملیات اطفا و نجات با سرعت به پایان رسید.
سخنگوی آتشنشانی مشهد افزود: در این حادثه، بیش از ۶ نفر از ساکنین که در طبقات بالای ساختمان محبوس شده بودند، توسط آتش نشانان ایستگاههای ۳۵ و ۷ به بیرون منتقل شدند.
فرخنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و علت حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.