ورود پیشرفته‌ترین و زیباترین اتوبوس‌های شهری ایران به ناوگان اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر: ۴۲۵۰۱۹
  • ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۲
ورود پیشرفته‌ترین و زیباترین اتوبوس‌های شهری ایران به ناوگان اتوبوسرانی مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل عمومی و نوسازی ناوگان، همزمان با فرا رسیدن روز تاسوعای حسینی، دو دستگاه اتوبوس مدرن و مجهز (یک دستگاه ۱۸ متری و یک دستگاه ۱۲ متری) تولید شرکت «نامیکران»، وارد چرخه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شریعتی، اظهار کرد: این اتوبوس‌های جدید که از جهت طراحی و امکانات رفاهی در زمره به‌روزترین و زیباترین اتوبوس‌های شهری کشور محسوب می‌شوند، فعالیت خود را به‌طور رسمی در خط یک بی‌آر‌تی BRT آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی‌های آن شامل استاندارد آلایندگی یورو ۶، بهره‌مندی از سیستم ایمنی هوشمند ترمز با بالاترین استاندارد‌های جهانی، طراحی کاربرپسند و دسترس‌پذیر مجهز به سیستم «کف‌کوتاه» (Low Floor) و رمپ ویژه ویلچر، مجهز به سیستم‌های نمایشگر هوشمند و پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع (سرمایشی و گرمایشی) موجود در صنعت اتوبوس‌سازی دنیا می‌باشد.

شریعتی بیان کرد: قرارداد خرید اتوبوس از شرکت نامیکران شامل مجموعاً ۳۰۰ دستگاه اتوبوس (۲۵۰ دستگاه ۱۲ متری و ۵۰ دستگاه ۱۸ متری) است.

وی خاطرنشان ساخت: فرآیند ورود این ناوگان با توجه به جنگ رمضان که به تعویق افتاد پس از بازگشایی مرزها، مراحل ورود و مونتاژ ناوگان تسریع پیدا خواهد کرد و به تدریج ورود باقی‌مانده ناوگان به شهر مشهد از سه ماه آینده آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.