«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

نوید افکاری اعدام شد

  • کد خبر: ۴۲۶۳۸
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
  • ۸
نوید افکاری اعدام شد
حکم اعدام نوید افکاری بامداد امروز اجرا شد، وی به اتهام قتل کارمند سازمان آب و فاضلاب در استان فارس با ضربات چاقو به قصاص محکوم شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز رسانه قوه قضائیه نیز اعلام کرد: حکم قصاص نیود افکاری متهم به قتل که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: این متهم ۴۶ روز پس از ارتکاب جنایت در شهریور ماه ۹۷ دستگیر و پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با صدور قرار جلب به دادرسیِ معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: پس از برگزاری جلسه علنی رسیدگی به این پرونده، شعبه اول دادگاه کیفری یک استان که با حضور دو قاضی تشکیل گردید متهم اصلی پرونده را به قصاص نفس محکوم کرد.

 

این مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: پس از این نیز رأی صادره با اعتراض وکیل مدافع متهم در شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور بررسی که در نهایت حکم صادره مبنی بر قصاص نفس قطعیت یافت و پس از انجام تشریفات قانونی استیذان و با اصرار اولیاء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.

 

گفتنی است روند رسیدگی به این پرونده از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود که تا ابتدای امسال به طول انجامید.

 

منبع: تسنیم


اینجا ببینید:

 

جزئیات تازه از پرونده نوید افکاری + عکس

 

ماجرای پرونده نوید افکاری و بازسازی صحنه قتل + فیلم

 

کریم آتشی، کارگردان سینمای ایران به قتل همسایه‌اش اعتراف کرد + عکس و جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
9
11
بیگناه اعدام شد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
5
1
ترامپ الاغ! آمریکای جنایتکاررررررررر
ناشناس
Germany
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
روحت شاد خدایا من یک چوپان هستم وقتی کسی پیشم میاد با چای و شیر گوسفندان ازش پزیرایی میکنم چون مهمان حبیب خداست خدایا همان گونه که من از بندگان تو مهمانی میکنم امروز من یه مهمان به تو می فرستم امیدوارم قبولش کنی یا حق..
رضا کیانی
United States of America
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
1
زیاد دوام نخواهید آورد
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
3
اگر آدم کشته بایدو خانواده مقتول رضایت ندادند باید اعدام میشد. ورزشکار قاتل نمیخاهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
3
2
ای خداااا جوون رعنا ورزشکار مملکت باید اینطور از بین بره بعد یمشت معتاد و فاسد راست راست راه برن و ککشونم نگزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
2
1
امیدوارم مفسدین اقتصادی روهم باهمین قاطعیت اعدام کنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
1
3
وقتی شاکی خصوصی داشته چرا سیاسی میکنید؟ سزای قتل قصاص است .وقتی حکم قصاص نمیداد خانواده شاکی پدر قاضی را درمیاورد.چون قانون هست و عین عدالت اجرا شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->