تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

توقف بیش از هزار کامیون ترانزیتی در پشت مرز افغانستان

  • کد خبر: ۴۲۶۷۳
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
توقف بیش از هزار کامیون ترانزیتی در پشت مرز افغانستان
بیش از ۱۰۰۰ کامیون ترانزیتی در پایانه مرزی دوغارون تایباد منتظر ورود به افغانستان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت : هم اکنون بیش از هزار دستگاه کامیون ترانزیتی حامل کالا‌های صادراتی در پارکینگ شهرداری و محوطه پایانه مرزی دوغارون منتظر ورود به افغانستان است.

 

کریم نوایی نظامی در این باره افزود : ۶۰ درصد از کامیون‌های متوقف شده در پایانه مرزی دوغارون صادراتی و ۴۰ درصد دیگر ترانزیتی است.

 

وی ادامه داد: افزایش تقاضای تجار کشور افغانستان برای خرید انواع کالا‌های ایرانی و افزایش ۵۰ درصدی کالا‌های صادراتی و ترانزیتی از مرز دوغارون به سمت افغانستان از مهمترین علت‌های افزایش کامیون در این پایانه مرزی است.

 

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: همچنین نبود زیرساخت‌های لازم در گمرک اسلام قلعه افغانستان این مشکلات را دو چندان کرده است.

 

نوایی افزود : با هدف تسهیل در روند ورود و خروج خودرو‌های سنگین در گمرک دوغارون هم اکنون ساعت کاری در این گذرگاه رسمی با ۲ ساعت افزایش از ساعت هفت تا ۱۹ است.

 

وی گفت : هم اکنون روزانه ۲۰۰ دستگاه کامیون حامل کالا از این پایانه مرزی به سمت کشور افغانستان خارج می‌شود.

 

پایانه مرزی دوغارون رتبه پنجم کشور در حوزه صادرات از معبر‌های زمینی. رتبه سوم ترانزیت خروجی و رتبه نخست تردد مسافری با ناوگان حمل و نقل عمومی را بین معبر‌های زمینی کشور از آن خود کرده است.

 

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در مرز شرقی کشور قرار دارد و با افغانستان هم مرز است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->