حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حضور اشکان دژاگه در استقلال منتفی شد؟

  • کد خبر: ۴۲۷۹۱
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
حضور اشکان دژاگه در استقلال منتفی شد؟
به نظر می رسد برخلاف برخی اخبار، اشکان دژاگه به استقلال نمی رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از روز نخست نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم، شایعات مختلفی حول حضور ۲ بازیکن ملی پوش تراکتور در استقلال شنیده می‌شد، اما با گذشت چند هفته همچنان این اخبار در حد حرف و شایعه باقی مانده و خبری از مذاکره و توافق قطعی این بازیکنان با استقلال منتشر نمی‌شود.

در خصوص احسان حاج صفی که البته شنیده می‌شود تراکتور حاضر نیست او را به تیم ایرانی بفروشد و تنها گزینه تیمی یونانی بود که البته روز گذشته منتفی شد، اما در خصوص اشکان دژاگه قضیه کمی متفاوت است.

از طرفی خود زنوزی و تراکتور بدشان نمی‌آمد که با توجه به قرارداد سنگین دلاری دژاگه و تراکتور، این بازیکن این فصل از تیم تبریزی جدا شود، از سوی دیگر استقلال هم با توجه به جدایی احتمالی علی کریمی و خالی بودن جای یک فرمانده در میانه میدان، بدش نمی‌آمد که اشکان دژاگه را مال خود کند و با جذب یک ملی پوش خوشنام و پرآوازه، برنده قطعی نقل و انتقالات تابستانی ۹۹ به شمار آید.

از سوی دیگر سعادتمند می‌دانست که با خرید دژاگه، آنقدر فضا برای مانور و کار تبلیغاتی باز می‌شود که هواداران از نیامدن استراماچونی گلایه زیادی نکنند.

به هر حال جمیع این اتفاقات و تحلیل‌ها مساوی می‌شد با حضور دژاگه در استقلال، اما حالا شنیده می‌شود، تحولات بازار ارز استقلالی‌ها را به کل منصرف کرده و دیگر بیخیال حضور دژاگه شده اند.  

اشکان باز هم تقاضای قرارداد دلاری کرده و با توجه به فراتر رفتن قیمت دلار از ۲۶ هزار تومان، پرداخت رقمی مشابه با آنچه اشکان دژاگه در تراکتور می‌گیرد، یعنی بیش از ۲۰ میلیارد تومان!

سعادتمند و نامجومطلق در آخرین صحبتی که داشتند به این نتیجه رسیدند که اگر قرار باشد برای دژاگه بیش از ۲۰ میلیارد خرج کنند، بهتر است علی کریمی را با نصف این رقم در تیم نگه دارند.

اتفاقی که روز گذشته شدیدا روی آن کار شد و بالاخره کریمی را به پای مذاکره آوردند. حالا گفته می‌شود کریمی منتظر دریافت ۳۰ درصد نقد از قرارداد جدیدش با استقلال است تا با آبی‌ها تمدید کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->