جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

آیا شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» فیلم سینمایی «آقای سانسور» را پرفروش خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۴۲۹۲۲
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
آیا شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» فیلم سینمایی «آقای سانسور» را پرفروش خواهد کرد؟
فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن درحالی قرار است چهارشنبه، ۲۶ شهریور  اکران شود که احتمال دارد حواشی اخیر درباره این بازیگر و شایعه تغییر جنسیت او روی فروش فیلم تاثیر بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن درحالی قرار است چهارشنبه، ۲۶ شهریور  اکران شود که درست ۱۱ روز پیش از این تاریخ، شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه‌های اجتماعی موجی عظیم در اخبار و حواشی سلبریتی‌های ایرانی راه انداخت. باید دید آیا این حواشی روی فروش فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی، اثر می‌گذارد؟ 

 

 

آیا شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» فیلم سینمایی «آقای سانسور» را پرفروش خواهد کرد؟

از افزایش ۱۲۰ هزار دنبال‌کننده اینستاگرام تا احتمال افرایش فروش بلیت در سینما

 پس از انتشار شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن و حتی پس از تکذیب این شایعه توسط این بازیگر، حدود ۱۲۰ هزار نفر به تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه اینستاگرام او اضافه شد. این درحالی بود که فروتن طی ۷ سال عضویت در اینستاگرامش ۲۵۳ هزار کاربر جذب کرده بود. این موضوع خیلی زود شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی از رسانه‌های رسمی را متوجه خود کرد و این شد که تیترهایی از جمله «افزایش باورنکردنی دنبال‌کننده‌های محمدرضا فروتن در اینستاگرام» فضای مجازی را پر کردند. همین نکته می‌تواند این فرض را تقویت کند که شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن و احتمالا کنجکاوی درباره رفتارهای او به عنوان فردی که زمینه‌های این تغییر را داشت است، افراد را به دیدن جدید‌ترین فیلم این هنرپیشه ترغیب کند. از این‌رو شاید اکران جدید‌ترین فیلم سینمایی محمدرضا فروتن در روزهایی که هنوز بحث‌ها درباره ابهامات شایعه تغییر جنسیت او داغ است، در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده باشد. 

احتمال می‌رود تعدادی از مخاطبانی که قرار است برای تماشای آخرین فیلم سینمایی محمدرضا فروتن به سینما می‌روند، همان دنبال‌کننده‌های جدید صفحه اینستاگرام آقای بازیگر باشند که در این چند روز همه پست‌های او را تحلیل کرده و دنبال زمینه‌های تقویت این شایعه گشته‌اند و حالا می‌آیند تا رفتار این هنرپیشه را زیر نظر بگیرند. مطالب و تحلیل‌های شخصی و رسانه‌ای نیز که این روزها درباره این بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است خوراک این ارزیابی‌ها را به مخاطبان خواهد داد.

 


 

بیشتر بخوانید:

عواملی که شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» را تقویت می‌کند+(عکس)

درباره شایعه جنسیت محمدرضا فروتن که تکذیب شد

۵ چهره مشهور که با تغییر جنسیت سد‌های درونشان را شکسته‌اند

 


 

آیا شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» فیلم سینمایی «آقای سانسور» را پرفروش خواهد کرد؟

آیا شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در روزهای کرونایی مخاطبان بیشتری را به سینما خواهد کشاند؟ 

در دورانی به سر می‌بریم که گاه خبرهای ناخوشایند، خبرهای ناخوشایندتر را التیام می‌دهند. مسئله کرونا به قدر کفایت سینما را بیمار کرده است با این حال شاید عده‌ای از این موضوع خوشحال باشند که شایعات و حواشی پیش آمده برای یک بازیگر باعث بازگشت -حتی اندک- رونق از دست رفته سینما به دلیل کرونا باشد. 

خیلی دور از نظر نیست که اتفاقات و حواشی اخیر درباره بازیگر توانمند کشورمان، محمدرضا فروتن باعث شود اندکی از رونق از دست رفته بازگردد. به ویژه که این فیلم کمدی قرار است بازی متفاوتی از این بازیگر به نمایش بگذارد. 

درباره فیلم سینمایی «آقای سانسور» بیشتر بدانید

فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی، فیلمی ۹۵ دقیقه‌ای است که از پاییز ۹۷ آماده نمایش شده بود.

این فیلم در ابتدا قصد اکران نوروزی داشت اما کرونا سینماها را به تعطیلی کشاند تا حالا «آقای سانسور» با تاخیر شش ماهه در پاییز اکران شود. 

فیلم سینمایی «آقای سانسور» اولین تجربه سینمایی «علی جبارزاده» در مقام نویسنده و کارگردان است. این فیلم همچنین قرار بود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند اما سازندگان اثر از حضور آن در فجر سال گذشته انصراف دادند.

 بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، محمود پاک نیت، امید روحانی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، آریانا مثنوی، علی مثنوی، حسن نوری، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، امیراشکان مثنوی و علی برقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

 در خبرها آمده است محمدرضا فروتن در «آقای سانسور» پس از سال‌ها در یک کمدی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->