۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها

به شهرک نوید اتوبوس اختصاص دهید

  • کد خبر: ۴۳۴۴
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹
به شهرک نوید اتوبوس اختصاص دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
210...0915 مدیرعامل محترم سازمان اتوبوس رانی، ماکارگران نظافت کف اتوبوس ها از شما تقاضا می کنیم شیفت ما را از شب به روز برگردانید.
894...0915 جناب آقای دکتر کلائی، شهردار محترم، از شما خواهشمندم مشکل کارانه اتوبوس رانان در سازمان اتوبوس رانی را یک بار برای همیشه حل کنید. کارانه به طور عادلانه تقسیم نمی شود. مدیران وانتظامات 5 تا10 برابر ما کارانه می گیرند!
039...0915 چرا به شهرک نوید، محدوده کشاورز و کشَف اتوبوس اختصاص نمی دهید؟ تعداد ساکنان محله بیش از حد افزایش پیدا کرده است و مردم با مینی بوس در عذاب هستند.


شرکت برق
۷۱۰...۰۹۳۶ این همه درباره کمبود برق تبلیغات می شود ولی چراغ خیابان ها شبانه روز روشن است، به ویژه در خیابان احمدآباد و میدان شریعتی. لطفا پیگیری شود.
شهروند- علاوه بر ایجاد سروصدای شهربازی پارک ملت و ایجاد مشکلات ترافیکی در بولوار امامت، یکی دیگر از مشکلات ما مجموعه آبی شرکت برق است که سبب ترافیک شدید، پارک دوبله خودرو ها و پارک جلوی درِ منازل شده است. جالب این است که شرکت برق زمین های زیادی در مجموعه خود دارد که می تواند برای پارک خودروها از آن ها استفاده کند. لطفا رسیدگی شود.


آب و فاضلاب
016...0915 آب شرب فرودگاه طعم بسیار بدی دارد و بوی آب مانده در مخزن لجن گرفته می دهد. لطفا گزارشی در این زمینه تهیه کنید تا علت بدی آب در این فرودگاه بزرگ و پر رفت و آمد معلوم شود. از شما سپاسگزارم و بدانید که کاری برای باقیات و صالحات خود انجام داده اید.


مؤسسات مالی و اعتباری
773...0915 چرا رئیس و نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به مشکل مؤسسه مالی و اعتباری فرشتگان (کاسپین) که پول مردم را نمی دهد، رسیدگی نمی کنند. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.


اداره کار
773...0915 چرا به کارگران متأهل وام خرید لوازم منزل یا مسکن نمی دهند. از اداره کار می خواهم این موضوع را پیگیری کند.
423...0933 لطفا پیگیری کنید تا کارگران خانم که در خانه ها کار می کنند بیمه شوند.


سازمان نظام وظیفه
شهروند- چرا به سربازان متأهل هدیه ازدواج نمی دهند؟


قطار شهری
554...0937 لطفا داخل مترو دست شویی احداث کنید.
340...0915 خواهشمندیم در چند ایستگاه قطارشهری سرویس بهداشتی احداث کنید. وقتی بچه کوچک همراهمان باشد باید چه کنیم؟
شهرآرا: شهروند گرامی با توجه به میانگین 3 تا 5 دقیقه ای حضور مسافران در هر ایستگاه قطارشهری نیاز به احداث سرویس بهداشتی احساس نمی شود اما شهروندان یا زنان بارداری که نیاز اضطراری دارند می توانند از سرویس بهداشتی ویژه کارکنان استفاده کنند.
886...0915 وقتی قطارشهری در 2 در ایستگاه الندشت و کوه سنگی توقف نمی کند، چه فایده ای برای ساکنان محدوده کوهسنگی دارد؟
شهروند- چقدر خوب می شود در قطارشهری سطل های کوچک زباله هم نصب کنید. هنوز خیلی ها بچه ها را با بستنی و تنقلات داخل واگن می آورند!


علوم پزشکی
805...0936 لطفا مسئولان به اشتباه های پزشکی اورژانس بیمارستان فارابی مشهد و تشخیص نادرست برخی پزشکان آنجا رسیدگی کنند، چون باعث مرگ مریض می شود.


قوه قضائیه
شهروند- خواهشمندم آقای رئیسی تکلیف زمین های پلاک 176 مشهد را که 20 سال است خانواده ها دنبال آن هستند روشن فرمایند.


نیروی انتظامی
252...0936 چرا نیروی انتظامی معتادان و موادفروشان بوستان گل افشان گلشهر را جمع نمی کند؟ مردم آسایش ندارند.


بازار
543...0935 ممنون به خاطر روزنامه خوبتان، خواهش می کنم مطلبی هم درباره این موضوع بنویسید که آیا بازار مسکن ارزان تر می شود؟


صدا و سیما
202...0915 لطفا به صداوسیما بگویید وسط پیام های بازرگانی اش کمی هم فیلم یا سریال پخش کند! تو را به خدا پیامم را به گوش مسئولان صداوسیما برسانید. امشب می خواستم سریال بوی باران شبکه یک را نگاه کنم که از بس تبلیغات پخش کردند، تلویزیون را خاموش کردم. پول برق هیچ، حیف وقتمان! بعد انتظار دارند مردم به سمت ماهواره نروند.


متفرقه
شهروند- شهرآرا! واقعا خوشحالم در زمانی که هیچ مسئولی گوش شنوا ندارد، شما وادارشان می کنید مشکلات مردم را ببینند.
۴۲۳...۰۹۳۳ هر روز شاهد طلاق هستیم و از سویی برای متلاشی نشدن خانواده ها روش های غلط را به کار می گیریم. اگر از دوران دبستان کودکان صداقت، ادب، حلال و حرام، هنر و... را آموزش ببینند، در زمان ازدواج و بحران های عاطفی عاقلانه تصمیم می گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->