مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وضعیت خاص استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۴۳۴۹۸
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
وضعیت خاص استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا
پیروزی الشرطه عراق مقابل الاهلی کار صعود استقلال را به شدت سخت کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیروزی الشرطه دربازی دوم مقابل الاهلی عربستان این تیم را در موقعیت طلایی صعود از گروه قرار داده و چنانچه تیم عراقی در بازی رو در رو مقابل استقلال یک امتیاز بگیرد هم استقلال را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده و هم اینکه صعود خودش را قطعی کرده است؛ بنابراین آبی‌های پایتخت در دیدار یکشنبه شب نیاز به کسب پیروزی مقابل رقیب عراقی دارند و گرنه در همان نقطه از رقاب‌ها حذف خواهند شد و حتی بازی آخر آن‌ها با الاهلی تشریفاتی می‌شود.
 
شاگردان نامجومطلق در صورت پیروزی مقابل الشرطه حتی اگر در دیدار پایانی مقابل الاهلی، با هر نتیجه‌ای بازی را واگذار کنند، به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی می‌شوند. چرا که در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج رو در رو محسوب می‌شود و از آنجایی که دیدار رفت استقلال و الشرطه مساوی شده، آبی پوشان با کسب پیروزی همچون حریف عراقی ۴ امتیازی شده و به طور قطعی از گروهشان صعود خواهندکرد.
 
به این ترتیب استقلال باید با هیبت یک تیم پرانگیزه و پیروزی خواهد در بازی مقابل الشرطه ظاهر شود وچنانچه مجموعه این تیم برای صعود از گروه انگیزه دارند نباید از خیر تمام امتیازات این بازی بگذرند.
 
شاید اگر الشرطه که در بازی رفت به الاهلی باخته بود در بازی دوم مقابل این تیم باز هم شکست می‌خورد استقلال هیچ دغدغه‌ای برای صعود از این گروه نداشت، اما شکست الاهلی که صعودش از این گروه به عنوان تیم دوم قطعی است، همه معادلات را به ضرر استقلال تغییر داده است و این نگرانی در اردوی آبی‌ها وسعت گرفته که در صورت باخت یا حتی تساوی مقابل تیم عراقی قبل از بازی پایانی با رقابت‌ها خداحافظی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->