کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده
سرخط خبرها

هتل ملک اصفهان

  • کد خبر: ۴۳۶۶۶
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
هتل ملک اصفهان
در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از هتل‌های سه ستاره و مقرون‌به‏صرفه اصفهان که در مرکز شهر قرار دارد، آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

گزارش آگهی

برای زمان تعطیلات‌ تان چه برنامه‎‌ای دارید؟ تصور کنید چند روز در تعطیلات هستید و می‎خواهید برای سفر به اصفهان برنامه‌ریزی کنید؛ چه چیزهایی را باید موردبررسی قرار دهید؟

 هزینه بلیط رفت ‎و برگشت، هزینه رفت‎وآمد، هزینه غذا، مکان‎های تاریخی، مکان‏های تفریحی، آب‎وهوا و... . بررسی درست همه مواردی که گفتیم به شما کمک می‎کند تا درطول زمان سفرتان دغدغه و استرس کم‏تری داشته باشید؛ اما یکی از مهم‎ترین مواردی که قبل از سفر بهتر است بررسی کنید هتل های اصفهان  و هزینه رزرو آن‎ها است.

اگر درطول زمان سفرتان در مکانی تمیز، زیبا، مقرون‌به‎صرفه و نزدیک به مکان‎های دیدنی و مراکز خرید اقامت داشته باشید، آرامش بیش‌تری خواهید داشت و از سفرتان لذت بیش‌تری خواهید برد.

سریع‌ترین راه برای مشاهده قیمت هتل در اصفهان و رزرو هتل اصفهان مراجعه به وب‌سایت‎هایی مانند علی بابا و رزرو اتاق به ‌صورت اینترنتی است. اصفهان به‌ طور کلی هتل‎های زیاد با امکانات متفاوتی دارد؛ اما معمولا هتل‎ هایی مورد توجه گردشگران قرار می‎گیرند که در مرکز شهر یا نزدیکی آن باشند. شاید برایتان سوال شود که چرا این دسته از هتل‎ ها محبوب‎ تر هستند؟ زیرا مکان‎های تاریخی و تفریحی اصفهان مانند میدان امام، باغ گل‎ها، سی‎ و سه‏ پل، پل خواجو، مسجد امام، عمارت عالی ‎قاپو و... در مرکز شهر قرار دارد.

پس اگر هتلی را انتخاب کنید که نزدیکی این مکان ‎ها قرار دارد، بدون صرف هزینه و وقت زیاد می‎ توانید به‌ راحتی از مکان ‎های دیدنی اصفهان بازدید کنید. نکته‏ ای که درباره هتل‎های مرکز شهر اصفهان وجود دارد، این است که معمولا هتل‎های گرانی هستند؛ اما میان آن ‎ها هتل‎هایی هم وجود دارند که هزینه رزرو کم ‎تری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از هتل‌ های سه ستاره و مقرون‌ به‏ صرفه اصفهان که در مرکز شهر قرار دارد، آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

 

معرفی هتل ملک اصفهان

 

هتل ملک اصفهان

 

هتل ملک اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره مرکز شهر اصفهان است که در سال 1384 افتتاح شده و نزدیکی قدیمی‎ترین میدان جهان یعنی میدان امام قرار دارد. یکی از بهترین تفریحاتی که می‎شود در اصفهان تجربه کرد، بازدید از مکان‎های تاریخی اصفهان است. خانه ملاباشی و مجموعه انگورستان دو نمونه از آثار باستانی مهم اصفهان هستند که کنار هتل ملک اصفهان قرار دارد و فقط با چند دقیقه پیاده‎روی می‌توانید از آن‎ها بازدید کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‎فرد هتل ملک استفاده از طرح‎های سنتی در فضای داخلی هتل است؛ به‎طوری‌که با مشاهده معماری داخلی هتل می‎توانید چشمه‎ای از هنر اصیل اصفهان را ببینید و از آن لذت ببرید. هتل ملک اصفهان یکی از با‎کیفیت‎ترین هتل های اصفهان است که با فراهم کردن 19 اتاق همراه امکانات مناسب فضایی آرام و دل‎نشین را برای اقامت مسافران خود فراهم می‌کند. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، می‎توانید رزرو هتل اصفهان و خرید بلیط رفت‎وبرگشت را از وب‌سایت علی بابا انجام دهید و کم‎ترین هزینه را برای آن بپردازید. درادامه انواع اتاق‎های هتل را همراه با امکانات آن بررسی می‌کنیم.

 

  • اتاق‎های چهارتخته

سفر به اصفهان همراه با خانواده یا دوستان صمیمی می‏تواند یکی از بهترین تجربه‎های زندگی هر فرد باشد. با رزرو اتاق چهارتخته هتل ملک این تجربه شیرین را کامل خواهید کرد. این اتاق یک تخت دونفره و دو تخت یک‌نفره دارد. همچنین شامل امکاناتی مانند سرویس‌بهداشتی و حمام، تلوزیون، تلفن، یخچال، کمد لباس، سیستم اعلام حریق و... می‏شود. هزینه رزرو اتاق برای یک شب به‎صورت زیر است:

هزینه رزرو: 5.550.000 ريال

 

  • اتاق‎های سه‌تخته

اتاق  سه‌تخته هتل ملک فضایی بزرگ با چشم‌اندازی زیبا دارد. این اتاق شامل یک تخت یک‎نفره، یک تخت دونفره و امکاناتی مانند سرویس‌بهداشتی، سرویس پذیرایی، فضای نشیمن، تلوزیون و... می‌شود. هزینه رزرو این اتاق به‎صورت زیر است:

هزینه رزرو اتاق: 4.580.000 ريال

 

  • اتاق‎های دوتخته

اگر دنبال یک فضای آرام برای اقامت‏تان درطول زمان سفر به اصفهان هستید، پیشنهاد می‎کنم اتاق دوتخته هتل ملک را انتخاب کنید. فضای این اتاق بسیار زیبا است و امکاناتی مانند حمام، سرویس‌بهداشتی، تلوزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، یخچال، سیستم اعلام حریق و... دارد. هزینه رزرو این اتاق برای یک شب به‌صورت زیر است:

هزینه رزرو: 3.610.000 ريال

 

یکی از ویژگی‎های مهم هتل های اصفهان که بیش‌تر مورداستقبال گردشگران قرار می‎گیرد، داشتن سالن‎هایی مانند رستوران، کافی‎شاپ، سالن کنفرانس و... است. در بخش بعدی می‎خواهیم شما را با فضاهای دیگر هتل ملک آشنا کنیم.

 

هتل ملک اصفهان

 

خدمات دیگر هتل ملک اصفهان چیست؟

همان‎طورکه در بخش قبلی گفتیم وجود سالن‎ها و خدمات مختلف یک هتل باعث محبوبیت بیش‎تر آن میان گردشگران می‎شود. رزرو هتل اصفهان به‎صورت اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‎کند که بدون صرف هزینه خاصی همه امکانات و فضاهای مختلف هتل را ببینید و با سایر هتل‏ها مقایسه کنید.

هتل ملک اصفهان نیز مانند سایر هتل‎ها با درنظرگرفتن فضاهای مختلف همراه با خدمات و امکانات به‎روز و استاندارد سعی دارد مکان بسیار مناسبی را برای رفاه مسافران فراهم کند. از مهم‎ترین ویژگی‎های این سالن‎ها می‏‎توان به معماری سنتی الگوگرفته از سبک معماری دوران صفویه و فضای اختصاص داده‌شده اشاره کرد که دو برابر سرانه نیاز هر میهمان است. سالن‎های هتل ملک به‌شرح زیر هستند:

  • رستوران
  • کافی‏ شاپ
  • سفره‏ خانه سنتی
  • سالن برگزاری مراسمات
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->