سرخط خبرها

ماجرای کینه توز خواندن «سعید راد» توسط «یکتا ناصر» چه بود؟

  • کد خبر: ۴۳۸۸۸
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
ماجرای کینه توز خواندن «سعید راد» توسط «یکتا ناصر» چه بود؟
سعید راد که طی روزهای اخیر مهمان یک برنامه رادیویی در تهران بود از حضورش در سریال «دل» ابراز پشیمانی کرد. این موضوع واکنش منوچهر هادی کارگردان «دل» و یکتا ناصر دیگر بازیگر این سریال را در پی داشت. یکتا ناصر در واکنش خود از کلمه «کینه‌توز» استفاده کرد.

به گزارش شهرارانیوز، سعید راد که مهمان یک برنامه رادیویی در تهران بود از حضورش در سریال «دل» ابراز پشیمانی کرد و گفت هیچ‌وقت این سریال را دنبال نکرده است. این موضوع در درجه اول واکنش منوچهر هادی، کارگردان «دل» را در برداشت. او در واکنش به انتقادهای سعیدراد و ابراز پشیمانی او از ایفای نقش در این سریال، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد.

 

 

ماجرای کینه توز خواندن «سعید راد» توسط «یکتا ناصر» چه بود؟

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«سعید راد عزیز. خودت دوست داری بچه‌ها سعید جون صدات کنن.

سعید جون، اگر به هر دلیلی این همکاری به سلیقه شماخوش نیامده و خاطر زیبای شمارا آزرده، من تمام قد به احترام شما، مهربانی‌هایت و سابقه درخشانت در حوزه بازیگری می‌ایستم و فقط، به خاطرات خوبی که در پشت صحنه با شما داشتم فکر می‌کنم.

هر نقدی به سریال «دل» و بازی شما هست اشکال من است و این را می‌پذیرم.

با تمام وجودم و همه تلاشم سریال «دل» را ساخته‌ام و پای کارم چه خوب چه بد ایستاده‌ام.

از همه کسانی که به هر دلیلی با سریال «دل» ارتباط برقرار نکردند هم عذر خواهی می‌کنم.»

در ادامه یکتا ناصر، دیگر بازیگر این مجموعه شبکه نمایش خانگی به این مسئله واکنش نشان داد. او  در کامنتی اینستاگرامی در صفحه منوچهر هادی، پیامی را منتشر کرد و جایگاه این کارگردان را بسیار بالا دانست.

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی و یکی از بازیگران سریال «دل»، در کامنتی زیر پست این کارگردان نوشت: «منوچهر عزیزم در این دوران خیلی از آدم‌ها یاد گرفتن که تعریف‌ها رو مال خودشون کنن و انتقادات رو به دیگران حواله بدهند، حقا که جایگاه بلند تو تحسین‌برانگیز و است و وسوسه رسیدن به آن برای بعضی حسادت را جایز می‌کند. می‌دانم که حرف‌های نابه‌جا را به دل نمی‌گیری و می‌دانم که نادرند کسانی که اینقدر خالصانه برای کارشان زحمت می‌کشند و جواب دشمنان و کینه توزان‌شان را هم با مهربانی می‌دهند.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->