نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پیروزی مقابل الاهلی عربستان تنها راه صعود استقلال

  • کد خبر: ۴۴۱۸۷
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
پیروزی مقابل الاهلی عربستان تنها راه صعود استقلال
استقلال ایران برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا، باید امشب برنده بازی مقابل الاهلی عربستان شوند
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ آبی‌پوشان استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی خود از ساعت‌۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه الوکره به‌مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت. شاگردان نامجو‌مطلق برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها باید از بازی امشب دست‌پر بیرون بیایند. پیروزی با هر نتیجه‌ای غیر از ۱ بر ۰، استقلال را راهی مرحله بعدی این بازی‌ها خواهد کرد؛ اما در‌صورتی‌که نتیجه ۱ بر ۰ به سود استقلال شکل بگیرد، تیم صعود‌کننده از بین استقلال و الشرطه بر‌مبنای کارت‌های زرد و قرمز دریافتی‌شان مشخص خواهد شد!

نماینده عربستان در این بازی نیازی به برد ندارد و از‌همین‌رو با توجه به فشردگی بازی‌ها، انتظار می‌رود با یک ترکیب جوان وارد میدان شود و فرصت جدیدی به بازیکنان ذخیره این تیم بدهد. با توجه به آنکه ۶ بازیکن الاهلی در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال بازی مرحله حذفی یک‌هشتم نهایی را از دست می‌دهند، ممکن است سرمربی الاهلی ریسک نکند و با علم به اینکه صعود تیمش به مرحله بعد قطعی شده است، به چند بازیکن تیمش استراحت دهد.

مجید نامجو‌مطلق در‌حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که می‌تواند علی کریمی، ستاره خط میانی‌اش، را از ابتدای بازی در اختیار داشته باشد و از‌این‌نظر خیال وی راحت است. کریمی که با تأخیر زیاد به اردوی آبی‌پوشان در قطر ملحق شد، به‌دلیل دوری از تمرینات گروهی مقابل الشرطه در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در نیمه دوم جانشین فرشید باقری شد.


هجوم استقلال با ۳ مهاجم به دروازه الاهلی

استقلال در بازی گذشته خود مقابل الشرطه عراق با سیستم همیشگی ۲-۴-۴ به میدان رفت و در نیمه دوم که ۱ بر ۰ عقب افتاد، ارسلان مطهری سومین مهاجم این تیم لقب گرفت. حالا، اما کادر فنی آبی‌ها تصمیم گرفته است از ابتدای دیدار با الاهلی مثلث هجومی خود را به زمین بفرستد. بر‌این‌اساس به احتمال فراوان در بازی امروز با الاهلی، ارسلان مطهری نیز فیکس خواهد شد تا در کنار مهدی قائدی و شیخ دیاباته، نفرات هجومی این تیم را تشکیل بدهند. بی‌تردید حضور این ۳ مهاجم گل‌زن در ترکیب آبی‌ها می‌تواند بار هجومی استقلال را از ابتدای مسابقه با الاهلی افزایش دهد و باعث عملکرد بهتر آبی‌ها شود.


نامجومطلق: مقابل الاهلی محکوم به پیروزی هستیم

مجید نامجومطلق، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: من در ابتدا باید درباره آمدنمان به نشست خبری صحبت کنم. من بسیار عصبی هستم، چون یک ساعت به‌اشتباه دور شهر می‌گشتیم و این باعث خستگی ما شد و من به این مسئله اعتراض می‌کنم. امیدوارم این اتفاق در روز بازی پیش نیاید. اتلاف‌وقت در این شرایط به‌هیچ‌عنوان خوشایند نیست. ما باید برای بازی پیش‌روی خود فقط به پیروزی فکر کنیم تا به‌عنوان نماینده ایران در دور حذفی حضور داشته باشیم. امیدواریم تا با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. حریف تیم خوبی است، اما ما برای صعود به مرحله بعد به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم.
 
نامجومطلق درباره بازی تیمش مقابل الشرطه گفت: تیم ما به‌خاطر اینکه ۲ هفته از شرایط بازی دور بود و فقط تمرین کردیم، مقداری در نیمه اول بازیکنان در وضعیت بازی نبودند و با اینکه می‌دانستیم نقطه قوت تیم الشرطه روی ضربات کرنر و ایستگاهی است، اما نتوانستیم کیفیت خوبی ارائه دهیم؛ اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و بازی را برای خودمان آسان‌تر کنیم. ما از بازی گذشته درس می‌گیریم و بازیکنان به نکات موجود بیشتر دقت می‌کنند. سرمربی استقلال افزود: ما به الاهلی عربستان و بی‌انگیزگی این تیم کاری نداریم و تیم ما باید انگیزه داشته باشد. ما محکوم به پیروزی هستیم و با تمام تلاش وارد میدان می‌شویم و کاری هم به هدف و انگیزه تیم مقابل نداریم. ما یک هدف داریم و برای آن می‌جنگیم.
 
او در پایان گفت: ما در بازی پیش‌رو نیاز به تمرکز داریم و بهترین شرایط را باید داشته باشیم. این اتفاقی که در نشست افتاد، اصلا خوشایند نبود و ما در بازی مقابل الاهلی نیاز به آرامش داریم و امیدوارم دیگر چنین‌مسئله‌ای تکرار نشود.
نامجومطلق و عوامل تیم فوتبال استقلال یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس خبری در راه بودند و به‌خاطر اینکه راننده، مسیریابی درستی نداشته است، با تأخیر به این نشست خبری رسیدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->