حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روابط بین الملل استقلال در خواب

  • کد خبر: ۴۴۱۴۶
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
روابط بین الملل استقلال در خواب
درحالی که استقلال با یک تساوی از بازی با الشرطه فارغ شد تا امیدوارانه به بازی آخر گام بگذارد، اما مسئله‌ای که برای داریوش شجاعیان رخ داد موجی از انتقاد‌ها را روانه باشگاه استقلال به خصوص بخش بین الملل این باشگاه کرده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، موضوع برمی‌گردد به محرومیت داریوش شجاعیان که همه عوامل باشگاه استقلال از آن بی خبر بودند وحتی این بازیکن را با خود به قطر بردند تا در بازی با الشرطه ازمورد استفاده قرار بگیرد، اما استعلامی که فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال داد و اعلام کرد شجاعیان همچنان نمی‌تواند در ترکیب این تیم بازی کند، به نوعی منجی آبی‌ها شد تا آن‌ها از خطر بازنده شدن وحذف قطعی دراین بازی مصون بمانند.
 
در واقع این فدراسیون فوتبال بود که با ارائه اطلاعاتی مسئولان استقلال را از اقدامی خطر آفرین نجات داد. اما مدیران باشگاه استقلال باید به این پرسش کلیدی پاسخ دهند که به واقع در بخش روابط بین الملل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که خبری به این مهمی از دید آن‌ها پنهان می‌ماند و نمی‌توانند اطلاعات درستی درباره وضعیت بازیکنان به کادرفنی این باشگاه ارائه کنند؟ فردی به نام قیم که در بخش روابط بین الملل باشگاه استقلال مشغول به فعالیت است آیا در روز‌های باقی مانده به شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا با کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره وضعیت بازیکنان مکاتبه کرده بود؟ بی شک اگر چنین اتفاقی رخ داده بود پای فدراسیون برای جلوگیری از بازی شجاعیان به میان نمی‌آمد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->