قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

نتیجه دیدار شهرخودرو و پاختاکور+ ویدئو گل| پایان کار بدون گل زده، بدون امتیاز!

  • کد خبر: ۴۴۳۱۴
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
نتیجه دیدار شهرخودرو و پاختاکور+ ویدئو گل| پایان کار بدون گل زده، بدون امتیاز!
شهرخودرو به کار خود در نخستین تجربه آسیایی پایان داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار آخر تیم شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا در برابر پاختاکور ازبکستان لحظاتی قبل به پایان رسید و شاگردان مهدی رحمتی، در آخرین دیدار خود با تک گل حریف شکست خوردند.
 
شهرخودرو در نهایت با ۶ بازی و ثبت ۵ باخت، ۱ تساوی به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد، اما در دیگر دیدار این گروه میان الهلال عربستان و الشباب الاهلی امارات به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان الهلال به کرونا، برگزار نشد و با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده قدرتمند عربستان از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته‌شد.
 
بدون در نظر گرفتن الهلال و بازی‌هایی که این تیم در مرحله گروهی برگزار کرد، شهرخودرو در این رقابت‌ها به عنوان سوم گروه خود دست یافت. نکته تلخ و عجیب در کارنامه شهرخودرو اینکه نماینده خراسان حتی یک بار هم موفق نشد در این رقابت‌ها دروازه رقبا را باز کند، همچنین با حذف الهلال، تک امتیاز شهرخودرو نیز حذف شد و این تیم با صفر امتیاز به کار خود پایان داد.
 
نکته عجیب اینکه قبل از اعزام شهرخودرو به قطر برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بارها مسئولان این تیم اعلام کردند که با پرداخت به موقع طلب پانادیچ، پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو باز شده، اما خریدهای جدید رحمتی، نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان بروند و لیست تغییر نکرد.
 
شهرخودرو مقابل الهلال در بازی رفت با دو گل مغلوب شد، در بازی برگشت در شرایطی که نماینده عربستان درگیر شیوع کرونا در اردوی خود شده‌بود، با این تیم به تساوی بدون گل دست یافت. در نهایت هم این دو بازی شهرخودرو از جدول مسابقات حذف شد.
 
نماینده خراسان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در برابر پاختاکور، در تاشکند با سه گل و در بازی برگشت در قطر با یک گل شکست خورد.
 
شهرخودرو در برابر الشباب هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در دو بازی رفت و برگشت در قطر، با یک گل شکست خورد.

ویدئو گل پاختاکور به شهرخودرو

تعداد بازدید : 762
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->