دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی باید به ۲۰ درصد برسد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش نمایش رسمی از ابرخودرو پژو لمان+عکس

  • کد خبر: ۴۴۴۰۷
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
پیش نمایش رسمی از ابرخودرو پژو لمان+عکس
پژو در تلاش است تا فعالیت خود را در بازار خودرو‌های اسپرت با معرفی یک مدل سبک‌وزن هیبریدی گسترش دهد. این محصول توانایی‌هایی نزدیک به ابرخودرو‌ها خواهد داشت.
به گزارش شهرآرانیوز،پژو در تلاش است تا فعالیت خود را در بازار خودرو‌های اسپرت با معرفی یک مدل سبک‌وزن هیبریدی گسترش دهد. این محصول توانایی‌هایی نزدیک به ابرخودرو‌ها خواهد داشت.
 
پیش نمایش رسمی از ابرخودرو پژو لمان+عکس
پژو رسما اعلام کرده است که دو سال دیگر، به مسابقات استقامتی لمان بازخواهد گشت. در سال ۲۰۲۲ کلاس جدیدی به رقابت‌های لمان اضافه خواهد شد که اصطلاحا ابرخودرو (Hypercar class) نام خواهد داشت. برای حضور در این گروه، هر شرکت یا تیم مسابقه‌ای باید ۲۵ دستگاه خودرو استاندارد جاده‌ای از مدل مخصوص لمان با پیشرانه کاملا یکسان، تولید کرده باشد. پس پژو نیز مشابه تویوتا که روز گذشته نمونه اولیه از ابرخودرو گازوریسینگ را رونمایی کرد، ملزم به ساخت محصول مشابه و فروش به عموم خواهد بود.
 
پیش نمایش رسمی از ابرخودرو پژو لمان+عکس
ابرخودرو پژو، هنوز نام‌گذاری نشده است. این محصول در پاریس توسط مهندسان پژو طراحی و ساخته خواهد شد تا مستقل از دیگر برند‌های دنیا باشد. نوع پیشرانه و تجهیزات فنی این خودرو نیز نامشخص است؛ اما بنابر مصاحبه‌های انجام‌شده توسط مدیران پژو، یک سیستم هیبریدی با موتور برقی ۲۶۸ اسب‌بخار روی محور جلو نصب خواهد شد تا مجموع قدرت حدود ۵۰۰ کیلووات (۶۷۱ اسب‌بخار) برای ابرخودرو پژو فراهم شود.
 
پیش نمایش رسمی از ابرخودرو پژو لمان+عکس
پژو از گذشته مدل‌های مفهومی متنوعی در کلاس سوپراسپرت و ابرخودرو داشته است که تصاویر آن‌ها در گالری فوق وجود دارد؛ اما به‌ندرت چنین محصولاتی برای فروش به عموم مردم تولید کرده است. به همین دلیل، موفقیت پژو در ساخت ۲۵ دستگاه ابرخودرو جاده‌ای، رویایی و فراتر از انتظار به‌نظر می‌رسد. البته همکاری تجاری گروه پژو -سیتروئن با فیات -کرایسلر، این امکان را به شرکت فرانسوی می‌دهد تا ضمن بهبود شرایط مهندسی، محصولات خود را در امریکا نیز عرضه کند.
 
منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->