حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد
سرخط خبرها

محمود واعظی: رئیس جمهور به توانایی گزینه پیشنهادی وزارت صمت ایمان و اعتماد دارد

  • کد خبر: ۴۴۶۲۷
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
محمود واعظی: رئیس جمهور به توانایی گزینه پیشنهادی وزارت صمت ایمان و اعتماد دارد
رئیس دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد: خوشبختانه جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر پیشنهادی به نتیجه رسیده و گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رییس‌ جمهوری به مجلس معرفی شده است هم رییس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به گستره وسیع ماموریت‌ها و شرح وظایف از نقاط بسیار کلیدی دستگاه اجرایی است.این وزارتخانه علاوه بر حوزه صنعت و معدن نقش بسیار مهمی در مدیریت بازار دارد.

 رییس دفتر ریییس جمهوری افزود: تنظیم بازار جزو نیازهای اساسی این روزهای کشور است و از همین رو تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دولت و شخص رییس‌ جمهوری فوق العاده حائز اهمیت و برای کشور بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر پیشنهادی به نتیجه رسیده و گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رییس‌ جمهوری به مجلس معرفی شده است هم رییس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم ایشان با کوله‌باری از تجربه و کارنامه قابل قبولی که در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله در سمت استانداری دو استان مهم کرمان و خراسان رضوی دارند، با اعتماد نمایندگان ملت، راهی وزارت صنعت، معدن و تجارت شوند و این وزارتخانه با تمرکز و ظرفیت کامل در مسیر حل مشکلات مردم فعال شود.

رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد. رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.

 رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->