تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

هشدار نظام پزشکی: مردم از سفر به مشهد پرهیز کنند

  • کد خبر: ۴۴۷۹۴
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
هشدار نظام پزشکی: مردم از سفر به مشهد پرهیز کنند
رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی سفر به هر علتی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد لذا هموطنان در روز‌های منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی بیرجندی نژاد افزود:در برهه حساس کنونی برای دفاع از مرز‌های سلامت، تمامی مردم و مسوولان باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.
 
وی ادامه داد:طبق فرمایش معظم له، اعلام ارادت به حضرت امام حسین (ع) در منازل و با خواندن زیارت و دعا و توسل قابل انجام است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۱۷نفر از کادر بهداشت و درمان مشهد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ۱۰نفر از جان باختگان کادر بهداشت و درمان در مشهد طی دو ماه اخیر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ضروری می‌سازد.

بیرجندی نژاد ادامه داد: هشت نفر از شهدای مدافع سلامت در مشهد پزشک عمومی و متخصص بودند و بقیه در سایر رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری و بینایی سنجی فعالیت داشتند.

وی گفت: برخی پزشکان فعال در مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید۱۹ بیش از ۶ماه است که پدر و مادرشان را ندیده‌اند و حتی از دیدار فرزندانشان نیز محروم هستند تا مبادا انتقال دهنده بیماری به آن‌ها باشند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۴۴۳هزار و ۸۶نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۲نفر در ۲۴ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۵هزار و ۳۹۴نفر رسیده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->