نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

محمد نوازی: مدیران تیم شهرخودرو از ما تشکر کردند!

  • کد خبر: ۴۴۸۱۲
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
محمد نوازی: مدیران تیم شهرخودرو از ما تشکر کردند!
محمد نوازی، مربی شهرخودرو، در سکوت ادامه‌دار رحمتی از عملکرد آسیایی این تیم دفاع کرد
به گزارش شهرآرانیوز؛ در روز‌هایی که شهرخودرو بدترین عملکرد تیم‌های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کرده، هنوز سرمربی این تیم، سیدمهدی رحمتی، حاضر به انجام مصاحبه و گفتگو با هواداران نشده است. در این بین مصاحبه‌های گاه‌وبیگاه بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی منتشر می‌شود که نشانی از تاسف بابت ناکامی بزرگ در آن دیده نمی‌شود. محمد نوازی، دستیار رحمتی، که در نشست‌های خبری لیگ قهرمانان هر روز صحبت‌هایی به مراتب شگرف‌تر از روز قبل می‌زد و باوجود آمار و ارقامی که همگی حکایت از عملکرد ضعیف تیم داشت، نمایش عنابی‌های مشهد را «فوق العاده» و «استثنایی» قلمداد می‌کرد.
 
محمد نوازی، روز گذشته در گفت‌وگویی با میزان، باز عباراتی عجیب را به کار برده و مدعی شده مدیران تیم بعد از لیگ قهرمانان از آن‌ها بابت عملکردشان تشکر کرده‌اند! نوازی درخصوص نتایج آسیایی شهرخودرو گفت: درست است که در آسیا نتیجه نگرفتیم، اما از عملکرد بازیکنانمان در این تورنمنت کاملا راضی بودیم. محمد نوازی اظهار کرد: در ابتدا یک عذرخواهی به هواداران و مدیران باشگاه بدهکاریم. ما شرایط خوبی نداشتیم و پنجره نقل‌و‌انتقال بسته شده بود؛ به همین خاطر بازیکنان جدید همراه ما به دوحه نیامدند. وی افزود: ۴۰ درصد بازیکنانمان از تیم جدا شده بودند و با وضعیت دشواری به مسابقات آسیایی پا گذاشتیم. برای ما در این شرایط به‌دست‌آوردن تجربه اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت.
 
این تجربه برای همه اعضای کادرفنی یعنی مهدی رحمتی و سایر دوستان، حتی خودم و بازیکنان خیلی مفید بود. مربی جوان شهرخودرو درباره انتقاداتی که از عملکرد این تیم عنوان شده، ادامه داد: برخی از این موضوع اطلاع نداشتند و این‌گونه به قضیه نگاه می‌کنند که شهرخودرو به قطر رفت، همه بازی‌هایش را باخت و به مشهد برگشت؛ اما حضور در این تورنمنت از لحاظ فنی برای ما خیلی خوب بود. آنجا نشان دادیم که تیم ما می‌تواند در شرایط دشوار هم خوب بازی کند. اگر تیم بدی بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بخوریم، اما بچه‌ها به‌خوبی وظایفشان را انجام دادند. او در همین خصوص اضافه کرد: ما ۲بازی اول را با نتیجه یک بر صفر باختیم.
 
در بازی سوم مقابل الهلال عربستان هم مساوی کردیم و در بازی آخر با پاختاکور ازبکستان، روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. در مجموع تجربه خوبی کسب کردیم و حتی مدیران و کادرفنی از بچه‌ها تشکر کردند. به عقیده من، در کل عملکردمان بد نبود. شرایط بسیار سختی داشتیم. بازی‌ها ۲روز یک بار انجام می‌شد و فشار بالا بود. نسبت به تیم‌های دیگر آسیایی که میلیاردی خرج کردند و حتی نسبت به تیم‌های داخلی خودمان با بضاعت کم، عملکرد خوبی ارائه دادیم و از بچه‌ها راضی هستیم. دستیار مهدی رحمتی درباره اینکه چه زمانی دور جدید تمرینات آغاز می‌شود، گفت: به خاطر شرایط بازی‌های آسیایی و فشار بالا، رحمتی تصمیم گرفت تا سه‌شنبه استراحت کنیم و از چهارشنبه تمرینات را استارت بزنیم.
 
مربی شهر خودرو در رابطه با اینکه چه بازیکنانی به جمع آن‌ها اضافه خواهند شد، اظهار کرد: چند نفر قبل از بازی‌های آسیایی گرفته بودیم و چند نفر دیگر هم برحسب شناخت رحمتی به فهرستمان اضافه می‌شوند. روز چهارشنبه اسامی به طور کامل از طرف باشگاه اعلام خواهد شد. نوازی در پایان در رابطه با اینکه رحمتی می‌تواند در ادامه موفق شود یا خیر، افزود: به هر حال با تجربه‌ای که رحمتی درباره جایگاهش در فوتبال و ایستادگی در زمین داشته است، می‌تواند موفق باشد. ما هم به او کمک می‌کنیم. در یک کلام، رحمتی تنها نیست و مجموعه خوبی داریم. باشگاه هم از ما حمایت می‌کند. اگر بچه‌های تیم و کادرفنی حمایت شوند، قطعا می‌توانیم طرفداران شهرخودرو را خوشحال کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->