رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: رشد ۶۰ درصدی بوستان‌های بانوان در دوره ششم مدیریت شهری | تأمین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی شهرداری + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند ماجرایی خواندنی که ۷۰ سال پیش اتفاق افتاد | «عبدالحمید مولوی» و نجات «گنبد سبز» از تخریب ۴۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دستگاه‌های دولتی به مدیریت شهری مشهد تأکید شهردار مشهد بر تسریع بر اجرای مصوبات مرتبط با خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران تداوم همکاری‌های بانک شهر و شهرداری مشهد در توسعه پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل شهری یعقوبی: مشهد به‌زودی در تمام مناطق خود بوستان بانوان خواهد داشت پرستاران، فرشتگان ایثار | اکران تصاویر شهدای پرستار در مشهد شهردار مشهد مقدس: بوستان «شهربانوی بسیج» فردا (۶ آبان ۱۴۰۴) افتتاح می‌شود ارتباط مستقیم با مردم، کلید تصمیم‌گیری دقیق در مدیریت شهری مشهد ارمنستان محدودیت‌های ترانزیتی با آذربایجان را لغو کرد پرستاران، جلوه‌ی عینی مهربانی و ایثار زمین های رها شده محله پورسینای مشهد و تردد دانش آموزان در اراضی خاکی | ۱۰۰  متر خاکی تا مدرسه!
سرخط خبرها

انعقاد تفاهم نامه مشترک ساماندهی کارگران ساختمانی در مشهد

  • کد خبر: ۴۵۰۷۳
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
انعقاد تفاهم نامه مشترک ساماندهی کارگران ساختمانی در مشهد
تفاهمنامه همکاری مشترک در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت شهر مشهد میان دستگاه‌های اجرائی نهایی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، تفاهمنامه همکاری مشترک در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت شهر مشهد میان دستگاه‌های اجرائی نهایی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از نهایی شدن تفاهمنامه همکاری مشترک میان ۱۲دستگاه اجرایی استان و دو دستگاه مردم نهاد در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی وموقت در شهر مشهد خبر داد.

مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت که از مدتی قبل با راه اندازی ۴ ایستگاه موقت و یک ایستگاه دائمی در نقاط مختلف شهر اجرائی شد، توانست رضایت قابل قبولی را در میان مردم، کارگران و پیمانکاران کسب کند و در همین راستا براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقرر گردید تا بهمن ماه سال جاری تعداد ایستگاه‌های ساماندهی کارگران در سطح شهر مشهد به ۱۲ ایستگاه برسد.

وی با اشاره به این که  مشهد به عنوان اولین کلانشهر پیشگام در زمینه ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت گام‌های بسیار مناسبی برداشته است، افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از کارگران ساختمانی در این جایگاه‌ها ثبت‌نام  کرده‌اند و از طریق این جایگاهها، توسط مردم، پیمانکاران و شهرداری مشهد، در قالب پروژه‌های مختلف به کارگیری شده اند.

یعقوبی ادامه داد: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت طرحی بسیار کلان است و اجرای مطلوب آن نیازمند همکاری همه جانبه بسیاری از دستگاه‌های متولی و اجرایی است و در همین راستا و طی جلسات مختلف مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای میان ۱۲ دستگاه متولی شامل استانداری، فرمانداری مشهد، شهرداری مشهد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، صدا و سیمای خراسان رضوی، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و دادستانی عمومی و انقلاب استان و دو انجمن مردم نهاد شامل انجمن صنفی کارگران و باشگاه اجتماعی باکا منعقد شود تا از طریق این تفاهمنامه، هرکدام از دستگاه‌های اجرایی وظایف و تعهدات مشخصی را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز به میزبانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، متن تفاهم نامه همکاری مشترک میان دستگاه‌های اجرایی نهایی گردید و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این متن طی هفته آینده به امضای کلیه دستگاه‌های متولی خواهد رسید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->