نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

فراهانی: زندگی در شهر امام رضا (ع) همیشه برایم خوش یمن بوده است

  • کد خبر: ۴۵۴۱۱
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
فراهانی: زندگی در شهر امام رضا (ع) همیشه برایم خوش یمن بوده است
گلر شهرخودرو خراسان معتقد است جدایی از این تیم تصمیم اشتباهی بود و از اینکه دوباره به شهر امام رضا (ع) که همیشه برایش خوش یمن بوده بازگشته بسیار خوشحال است.
میلاد فراهانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص تجربه حضور در گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: تیم گل‌گهر شرایط خیلی خوبی داشت از پشتیبانه مالی فوق العاده‌ای هم برخوردار بود. از زمان صعود این تیم به لیگ برتر تمامی تلاش کادرفنی و بازیکنان بر این بود که سهمیه آن در لیگ برتر حفظ شود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. ولی ما در طول فصل بالا و پایین زیاد داشتیم تمام بازی‌ها برایمان حکم فینال را داشت حتی در پنج_شش بازی آخر کاندیدای سقوط بودیم. در مجموع لیگ بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. واقعا جا دارد از مربیان و کادرفنی، بازیکنانی که برای موفقیت این تیم تلاش کردند نهایت تشکر را داشته باشم امیدوارم که بتوانند در فصل پیش رو هم همین روند خوب را ادامه دهند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌گهر برای به خدمت گرفتن برخی بازیکنان و توافق با باشگاه‌های دیگر هزینه‌های گزاف میلیاردی می‌کند گفت: این جور مسائل همیشه در فوتبال وجود داشته، ولی آدم تا چیزی با چشم‌های خودش نبیند نباید باور کند. من فکر می‌کنم هر بازیکنی در لیگ برتر قیمت و خواهان خودش را دارد. اگر هم فوتبالیستی قرارداد بالایی با هر باشگاهی ببندد مزد زحماتش را دریافت کرده است. بدون شک عملکرد خوب یک بازیکن باعث تغییر رقم قراردادش خواهد شد این خیلی چیز عجیبی نیست. ولی تا آنجایی که من در جریان هستم تمامی قراداد‌های بازیکنان گل‌گهر خیلی نرمال عین عرف همیشگی بسته شده است. خیلی عدد عجیب و غریبی بین آن‌ها وجود ندارد. فرقی آنچنانی مثلا با من میلاد فراهانی با بازیکن دیگری که در گل‌گهر توپ میزد وجود ندارد. گرانترین بازیکن فصل گذشته گل‌گهر منشا بود که آن هم، چون رقم قرادادش به دلار بسته شده بود کمی بالاتر از بازیکنان دیگر شد، ولی مابقی همگی قراداد‌های معقولی داشتند.

دروازه‌بان شهرخودرو خراسان در خصوص همکاری با مجید جلالی گفت: آقا جلالی نزدیک به بیست_سی سال است که در لیگ برتر فعالیت می‌کند. بازیکنان بزرگ، مطرحی بسیاری را به فوتبال ایران معرفی کرده. کار کردن یاد گرفتن از آقا مجید باعث افتخارم بود خیلی به معلوماتم اضافه شد چرا که به قول بسیاری از دوستان مجید جلالی مثل کامپیوتر است. ایشان خیلی از نظر درک و علم فوتبالی بالا هستند واقعا از جان و دل برایمان مایه گذاشتند. چیزی که خیلی آقای جلالی را اذیت کرد مچ نبودن و هماهنگ نبودن تیم بود که بعد از مدتی این اتفاق با تلاش و تدبیر سرمربی و بازیکنان محقق شد تیم ما به نوعی روی قلتک اقتاد، ولی متاسفانه کرونا باعث تعطیلی لیگ شد همین اتفاق مارا از روند رو به رشدی که طی میکردیم دور کرد. کمی زمان برد تا دوباره خودمان را پیدا کنیم. واقعا اقا مجید خیلی برایمان زحمت کشید برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم امیدوارم هرجا که هستند همیشه سلامت و تن درست باشند.

فراهانی در مورد بازگشت دوباره به شهرخودرو و اینکه چقدر امید دارد که بتواند همان روند خوب سابق را تکرار کند گفت: در زمان حضورم در این تیم ما سال بسیار خوبی را در پدیده پشت سر گذاشتیم آسیایی شدیم. به لطف امام رضا (ع) شرایط بسیار خوبی را از نظر فوتبالی در این تیم تجربه کردم. جدا از آن زندگی در شهر "امام مهربانی‌ها همیشه برایم دلچسب و فوق العاده بوده است. بعد آن فصل درخشان از پدیده به گل گهر رفتم، ولی خودم معتقدم که تصمیم بسیار اشتباهی گرفتم باید می‌ماندم خودم را بیشتر از قبل ارتقا می‌دادم. در حال حاضر خیلی خوشحال و شاکرم که دوباره توانستم به این تیم خوب و ریشه دار برگردم. چرا که شهر امام رضا (ع) از همه لحاظ برایم خوش یمن بوده است. خیلی خاطرات خوبی در اینجا دارم. مطمئنم امسال یکی از بهترین سال‌های فوتبال‌ام را در کنار تیم شهرخودرو که از همه امکانات و کادرفنی جوان و به روزی تشکیل شده است سپری خواهم کرد.

وی در مورد جانشین "مهدی رحمتی" بودن درون دروازه شهرخودرو و قبول این مسئولیت پرچالش ادامه داد: قطعا قبول این مسئولیت کار سخت و پرچالشی برایم بود. آقا مهدی خودش یک گلر بزرگ و فوق العاده در لیگ ایران بوده و جانشین او بودن کار ساده نیست. جدا از آن خود او هم یک مسئولیت بزرگی را قبول کرده است؛ که من بعنوان دوست و بازیکن‌ش در کنار او خواهم بود. امسال باید تلاشم را صد چندان کنم تا بتوانم جواب اعتماد مهدی رحمتی و کادر تیم شهرخودرو را به خوبی بدهم. امیدوارم که بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم با عملکرد خوبم باعث خوشحالی هواداران باشگاه شهرخودرو باشم.

گلر سابق گل‌گهر سیرجان در خصوص همکاری با مهدی رحمتی و اینکه فکر می‌کند او بتواند در سمت سرمربیگری موفق عمل کند گفت: بله. همانطور که گفتم مهدی رحمتی بازیکن بزرگ و شناخته‌شده‌ای است. البته گلری با مربیگری فرق می‌کند، ولی با روحیه جنگنده‌ای که از مهدی سراغ دارم می‌دانم که از پس این مسئولیت هم به نحو احسنت بر‌می‌آید. چرا که مهدی مرد روز‌های سخت است تجربیات خیلی زیادی دارد. الان اگر دقت کرده باشید در تمامی لیگ‌های دنیا دیگر از مربی‌های جوان، باانگیزه و آینده‌دار استفاده می‌کنند فوتبال به نوعی دارد به روز می‌شود همه چیز در حال بهتر شدن و پیشرفت است. مخصوصا در لیگ ایران هم خیلی چیز‌ها تغییر کرده فوتبال بازی کردن دیگر مثل قدیم نیست که بنظرم این موضوع جای خوشحالی و امیدواری دارد. مطمئنم که مهدی میتواند از این چالش هم سربلند بیرون بیاید و موفق باشد.

فراهانی در رابطه با بهترین بازی در طول دوران حرفه‌اش گفت: چند بازی بسیار فوق العاده داشته‌ام، ولی در بین آن‌ها بازی نفت تهران مقابل تراکتور در جام حذفی را که خیلی دوست دارم چرا که ما قهرمان شدیم. من آن روز خیلی عملکرد خوبی داشتم یک پنالتی و چند موقعیت تیم حریف را گرفتم. در کل با سختی بسیاری به این قهرمانی دست پیدا کردیم، چون قبل از آن هم سپاهان و استقلال را بردیم و بعد از آن هم تراکتور را شکست دادیم. در کل خیلی فصل خوبی را در آن سال پشت سر گذاشتم از این بابت خیلی خوشحال هستم.

وی در پاسخ به اینکه بهترین بازیکن لیگ امسال چه کسی است گفت: بنظرم مهدی قائدی، مهدی ترابی هر دو عملکرد فوق العاده‌ای داشتند برای تیم‌شان خیلی مثمرثمر بودند عالی کار کردند. برای هردوی آن‌ها آرزوی موفقیت میکنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->