امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قرعه‌کشی محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات

  • کد خبر: ۴۵۷۳۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
قرعه‌کشی محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات
مراسم قرعه کشی پیش فروش ۶ محصول سایپا امروز (دوشنبه، ۱۴ مهرماه) آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش ۶ محصول خود را از چهارشنبه، ۹ مهر با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ آغاز کرد.

 

مراسم قرعه کشی این دور از پیش فروش محصولات سایپا، امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه با حضور نهاد‌های نظارتی آغاز شد.

 

فوری:اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا، فردا سه شنبه ۱۵ مهر اعلام می‌شود

 

بر اساس این خبر، ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال در این طرح پیش فروش شده اند.

 

نام خودرو ظرفیت تعداد متقاضی رزرو
سایپا ۱۵۱ ۲،۵۰۰ نفر ۹ هزار و ۴۴۶ نفر ۲،۵۰۰ نفر
تیبا ۶،۰۰۰ نفر ۲۸،۹۸۱ نفر ۶،۰۰۰ نفر
تیبا ۲ ۱،۵۰۰ نفر ۵۷،۴۳۸ نفر ۱،۵۰۰ نفر
ساینا ۳،۵۰۰ نفر ۵۵،۴۱۰ نفر ۳،۵۰۰ نفر
کوییک R ۵۰۰ نفر ۴۵،۳۳۱ نفر ۵۰۰ نفر
کوییک R تریم قرمز ۵۰۰ نفر ۳۱،۸۸۱ نفر ۵۰۰ نفر

 

در کل ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ در این مرحله از قرعه کشی ثبت نام کردند که ظرفیت برای این دوره از قرعه کشی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

 

نتایج قرعه کشی ظهر فردا  در سایت شرکت سایپا اعلام می‌شود. دوره‌های قبل افرادی مدعی بودند که پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی دریافت نکرده اند و از این بایت شکایت داشتند.گروه خودروسازی سایپا این ادعا را رد و اعلام کرده است که متقاضیان موظف هستند برای مطلع شدن از نتایج قرعه‌کشی به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کاظمی معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا  در این مراسم گفت:مراسم امروز هشتمین دوره قرعه کشی محصولات گروه خودرو سازی سایپا است. ۶ محصول در این دوره عرضه شده است.

 

او بیان کرد: در این دوره بیش از ۲۲۸ هزار نفر شرکت کردند. مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت شده است و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه مشخص خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->