«سایبان مهر» مرهمی برای بی‌مهری‌ها به کودکان کار مسئولیت پذیری مدیریت شهری در ساماندهی کودکان کار با اجرای طرح «سایبان مهر» انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری جشن بدون مجوز در ایام کرونایی + فیلم مسعود ریاضی: ماراتن بین‌المللی مشهد به‌احتمال بهار سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد مجوز برگزاری «عید بیعت» در مشهد را چه کسی صادر کرد؟ مشاهده آنلاین سفر در ناوگان تاکسیرانی مشهد احتمال گازسوز شدن رایگان تاکسی‌های اینترنتی | ۱۲۰۰ خودرو در صف گازسوز شدن احتمال جابه‌جایی پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد ۳۴ روز، همه سهم مشهدی‌ها از تنفس هوای پاک از ابتدای امسال ثبت بیش از ۱۴ هزار ملک شهرداری مشهد ۲۳۵ روز تا بهره‌برداری از جاده ۴۵ متری سردخانه به آزادراه شهید شوشتری مشهد رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی‌به جای ساختمان‌های در مسیر معابر شهر در دستور کار مدیریت شهری مشهد ایوان طرق مشهد جان می‌گیرد حرم مطهر رضوی تعطیل نمی‌شود پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی افتتاح ۹ مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش‌آموزان نیاز‌های ویژه در خراسان رضوی نخستین جمعه بازار رسمی رشته‌های هنری در مشهد راه‌اندازی شد تمام قرارداد‌های شهرداری مشهد ثبت و هوشمندسازی می‌شود کاشت بیش از ۱۷ میلیون بوته گل در استقبال از بهار ۱۴۰۰ بهره برداری از فاز نخست ساختمان بانک خون مشهد در دهه فجر امسال
خبر ویژه
بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، گفت: با حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهری، دو شرکت بخش خصوصی، با هدف حفظ کیفیت و کمیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد، این سازمان فرایند بازسازی ناوگان خود را در سه فازآغاز کرده است..
وی افزود: شرکت طوس سیر رضوان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت سازمان است که حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را با تعداد ۲۴۴ دستگاه اتوبوس "اسکانیا" آغاز کرد که درسال‌های اخیر تعدادی از این ناوگان به دلیل عمر بالا و فرسودگی قطعات و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از چرخه سرویس دهی خارج و غیر قابل بهره برداری شده بود.

حسینقلی زاده اضافه کرد: بر همین اساس در فاز اول از ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شناسایی شده، تعداد ۱۱ دستگاه به طورکامل بازسازی و به چرخه سرویس دهی اضافه شده است و پس از اتمام این مرحله در مرحله دوم بازسازی ۴۰ دستگاه دیگر شروع و تا انتهای سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این طرح نیز پس از فعال سازی ناوگان متوقف شده برای بازسازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افزود: همچنین شرکت سیر طوس ماندگار دارای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس قابل بهره برداری است که ۷۰ دستگاه آن به علت فرسودگی امکان سرویس دهی ندارد، به همین دلیل اتوبوس‌های فرسوده این شرکت نیز با استفاده از توان تخصصی کارکنان فنی شرکت در حال بازسازی است، تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر اساسی شده است و تا زمانی که امکان خرید اتوبوس جدید وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پروژه بازسازی، شامل تعویض ورق‌های بیرونی، کف، سقف، تعمیر اساسی موتور، تعمیر گیربکس، چرخ‌ها، اکسل، فرمان، رنگ‌آمیزی، صافکاری و نقاشی است که تمامی این خدمات توسط شرکت‌های بخش خصوصی در حال انجام است..
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه شرکت‌های تولیدی اقداماتی در خصوص تولید آغاز کرده اند و به محض رفع موانع دریافت نشان استاندارد ملی تولیدکنندگان داخلی، اتوبوس‌هایی گازسوزی که مخازنشان مشکل دارند، نیز به چرخه سرویس دهی بازخواهند گشت.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}