ویدئو | بابک شهبازی چه اطلاعاتی را به موساد فروخته بود؟ + تصاویری از اعترافات و لحظه دستگیری مصلی و المان شهدای مدافع حرم بوستان خورشید و ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه ۹ مشهد فردا (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) افتتاح می‌شود شهردار مشهد مقدس: جهاد تبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی خبرنگاران است سکونت ۲۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد | تعریف ۱۸‌ همت پروژه توسط دفاتر تسهیلگری سخنگوی وزارت خارجه: ایران و اروپا امروز به صورت تلفنی رایزنی می‌کنند استاندار خراسان رضوی: کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید استان فرصتی مهم برای همگرایی است بوستان جدید در مشهد با امکانات ویژه | پارک بانوان بوستان کرامت در دست احداث کریمدادی: پروژه بوستان کرامت با مشکل تأمین منابع مالی مواجه است وضعیت ناسالم هوای مشهد تا عصر امروز (چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴) برای گروه‌های حساس شهردار مشهدمقدس از تلاش برای تکمیل بوستان کرامت تا پایان سال جاری خبرداد (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) آغاز فعالیت دبیرخانه نشان مشهدالرضا (ع) قالیباف: پیشرفت کشور در گرو فرصت دادن به نخبگان است + فیلم گروسی با یک مقام آلمانی درباره ایران گفت‌وگو کرد تسریع در ابلاغ آرای ماده ۱۰۰ در مشهد؛ تضمینی برای حقوق مالکین خودکفایی در ساخت تجهیزات مکانیکی پالایشگاه گاز در مشهد «مشهد مهربان»؛ هم‌افزایی شهروندان و نهاد‌ها برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل اجاره ملک در مشهد ثابت ماند | مبلغ اجاره‌ها مشابه با سال قبل پویش «مشهد مهربان»، گامی مهم برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل مشهدی به چرخه آموزش جزئیات برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) مشهد کیفیت هوای شهر مشهد در وضعیت «قابل‌قبول» است (۲۵ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی

  • کد خبر: ۴۵۷۹۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، گفت: با حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهری، دو شرکت بخش خصوصی، با هدف حفظ کیفیت و کمیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد، این سازمان فرایند بازسازی ناوگان خود را در سه فازآغاز کرده است..
وی افزود: شرکت طوس سیر رضوان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت سازمان است که حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را با تعداد ۲۴۴ دستگاه اتوبوس "اسکانیا" آغاز کرد که درسال‌های اخیر تعدادی از این ناوگان به دلیل عمر بالا و فرسودگی قطعات و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از چرخه سرویس دهی خارج و غیر قابل بهره برداری شده بود.

حسینقلی زاده اضافه کرد: بر همین اساس در فاز اول از ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شناسایی شده، تعداد ۱۱ دستگاه به طورکامل بازسازی و به چرخه سرویس دهی اضافه شده است و پس از اتمام این مرحله در مرحله دوم بازسازی ۴۰ دستگاه دیگر شروع و تا انتهای سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این طرح نیز پس از فعال سازی ناوگان متوقف شده برای بازسازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افزود: همچنین شرکت سیر طوس ماندگار دارای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس قابل بهره برداری است که ۷۰ دستگاه آن به علت فرسودگی امکان سرویس دهی ندارد، به همین دلیل اتوبوس‌های فرسوده این شرکت نیز با استفاده از توان تخصصی کارکنان فنی شرکت در حال بازسازی است، تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر اساسی شده است و تا زمانی که امکان خرید اتوبوس جدید وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پروژه بازسازی، شامل تعویض ورق‌های بیرونی، کف، سقف، تعمیر اساسی موتور، تعمیر گیربکس، چرخ‌ها، اکسل، فرمان، رنگ‌آمیزی، صافکاری و نقاشی است که تمامی این خدمات توسط شرکت‌های بخش خصوصی در حال انجام است..
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه شرکت‌های تولیدی اقداماتی در خصوص تولید آغاز کرده اند و به محض رفع موانع دریافت نشان استاندارد ملی تولیدکنندگان داخلی، اتوبوس‌هایی گازسوزی که مخازنشان مشکل دارند، نیز به چرخه سرویس دهی بازخواهند گشت.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->