حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انتشار قرارداد دیاباته باعث حذف غیر رسمی او در بازی های آسیایی استقلال شد

  • کد خبر: ۴۶۴۸۷
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
انتشار قرارداد دیاباته باعث حذف غیر رسمی او در بازی های آسیایی استقلال شد
مشخص شدن برخی بندهای قرارداد دیاباته روی بازیکنان استقلال تأثیر گذاشته بود و شنیده می‌شود یکی از بازیکنان به هم‌تیمی‌هایش گفته ما در زمین می‌دویم و پاس گل می‌دهیم، پاداشش را فرد دیگری دلاری می‌گیرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شیخ دیاباته و استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و مشخص نیست گل‌زن‌ترین مهاجم خارجی تاریخ باشگاه استقلال فصل آینده این تیم را همراهی می‌کند یا نه. دیاباته که در لیگ نوزدهم توانست به‌عنوان آقای‌گلی لیگ برتر برسد، این‌روز‌ها وضعیت مشخصی ندارد و انگار که نام این بازیکن در هیاهوی اتفاقات انتخاب سرمربی باشگاه گم شد. با اینکه تمرینات تیم هر روز در ۲ نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است، اما خبری از بهترین گل‌زن خارجی تاریخ باشگاه استقلال نیست. شیخ دیاباته به مسئولان باشگاه استقلال ضرب‌الاجل بیست‌روزه‌ای داده بود تا تکلیف مطالباتش را مشخص کنند؛ اما نکته درخور توجه اینجاست که بیست‌روزی می‌شود این فرصت بیست‌روزه به پایان رسیده است و مدیران باشگاه استقلال هم پول شیخ را به حسابش واریز نکرده‌اند و هر روز یک بهانه جدید به او تحویل می‌دهند.


عملکرد ضعیف شیخ در آسیا

اگر جزئی‌تر به قضیه نگاه کنیم، متوجه می‌شویم مشکل آبی‌ها و مهاجم مالیایی‌شان فقط بر سر پول نیست! استقلالی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان‌۲۰۲۰ که به‌طور‌متمرکز در قطر برگزار شد، با تیم‌های الشرطه، الاهلی و پاختاکور بازی کردند. شیخ دیاباته در هر ۳ دیدار از ابتدا در ترکیب استقلال حضور داشت؛ اما عملکردش هیچ شباهتی به بازی‌هایش در لیگ برتر یا حتی پلی‌آف لیگ قهرمانان نداشت.
 
استقلال در بازی اولش به‌مصاف الشرطه عراق رفت و شیخ در طول ۸۷ دقیقه حضورش در زمین تنها یک بار درون محوطه جریمه الشرطه صاحب توپ شد. شیخ در طول بازی هیچ شوتی به‌سمت دروازه الشرطه نزد و هیچ موقعیتی را هم برای هم تیمی‌هایش ایجاد نکرد. استقلال در بازی دوم خود به‌مصاف الاهلی رفت، دیداری که برای تیم عربستانی تشریفاتی محسوب می‌شد و به‌همین‌خاطر برخی بازیکنان اصلی تیم هم در ترکیبشان حضور نداشتند. دیاباته در بازی با الاهلی ۳ بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کرد که یکی از همین توپ‌ها وارد دروازه تیم عربستانی شد. در بازی با پاختاکور هم این بازیکن حضور بیشتری در زمین خودی نسبت به زمین پاختاکور داشت و در طول بازی تنها ۳ بار توپ را در محوطه جریمه تیم ازبکستانی لمس کرد.


آبی‌ها به شیخ پاس نمی‌دهند!

با بررسی دقیق‌تر بازی‌های استقلال در آسیا متوجه می‌شویم که تعداد پاس‌هایی که هافبک‌های تیم و مهدی قائدی برای شیخ دیاباته ارسال کرده‌اند، آمار تأسف برانگیزی را ثبت کرده است. در‌مجموع فرشید اسماعیلی بیشترین پاس را برای شیخ در طول ۳ بازی فرستاده که تعداد تنها ۸ پاس است؛ اما نکته شایان‌توجه این است که وقتی به گراف پاس‌ها نگاه می‌کنیم، بیشتر این پاس‌ها زمانی به شیخ رسیده که این بازیکن یا در میانه زمین حضور داشته یا پشت به دروازه بوده است. زمانی که قرارداد دیاباته در رسانه‌ها منتشر شد، مشخص شد این بازیکن به ازای هر ۵ گل یا ۵ پاس گل پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کند که همین قضیه ظاهرا روی بازیکنان استقلال تأثیر گذاشته بود و شنیده می‌شود یکی از بازیکنان به هم‌تیمی‌هایش گفته ما در زمین می‌دویم و پاس گل می‌دهیم، پاداشش را فرد دیگری دلاری می‌گیرد.

تاکتیک‌های استقلال در این ۳ بازی، قضیه انتشار قرارداد و تأثیر روانی آن روی بقیه بازیکنان، درخشش سابق را از شیخ گرفت و این بازیکن نتوانست عملکردی در خور نامش بر جای بگذارد. این افت شیخ مربوط به این بازی‌ها نبود و در فینال جام حذفی و حتی در شهرآورد هم نشانه‌هایی از این همکاری‌نکردن با دیاباته در تیم دیده می‌شد.

از روزی که قرارداد شیخ لو رفت و آن پاداش‌های دلاری برملا شد، قابل پیش بینی بود شاید برخی بازیکنان با دیاباته مثل قدیم همکاری نکنند. یک تیم فوتبال شامل ۱۱ بازیکن است و وقتی ۱۰ بازیکن می‌فهمند یک نفر با هر گل و پاس گل پاداشی می‌گیرد که رقمش نزدیک به ۱۰ درصد کل مبلغ قرارداد آن‌هاست، ناخواسته نسبت به آن بازیکن ذهنیت منفی پیدا می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->