غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

کریستیانو رونالدو چگونه کرونا گرفت؟

  • کد خبر: ۴۶۸۴۶
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کریستیانو رونالدو چگونه کرونا گرفت؟
در شرایطی که دنیای فوتبال با خبر ابتلای کریستیانو رونالدو به کرونا شوکه شد، به‌نظر می‌رسد خبری جدید درباره نحوه ابتلای رونالدو به گوش می‌رسد که از خبر ابتلا هم عجیب‌تر است!
به گزارش شهرآرانیوز، مثبت شدن تست کرونای کریستیانو رونالدو دنیای فوتبال را تکان داد.

روز گذشته فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده و فوق ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی کشورش برای بازی مقابل سوئد در لیگ ملت‌های اروپا حضور داشت، این بازی را از دست خواهد داد و به قرنطینه رفته است.

طبق گزارش‌ها رونالدو هیچ‌گونه علائم بیماری را در خود ندارد، ولی از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی جدا شده و تحت کنترل پزشکان قرار دارد.

کمی بعد اعلام شد که تست دیگر بازیکنان پرتغال منفی شده و به این ترتیب خطر سرایت از رونالدو از بین رفته است. کریستیانو رونالدو پس از ژوزه فونته و پابلو لوپس سومین بازیکن تیم ملی پرتغال است که در در وقفه بازی‌های ملی به کرونا مبتلا شده است.

ابتلای فوق ستاره پرتغالی به کرونا، اما موجی از نگرانی‌ها را بین هواداران این بازیکن به وجود آورد. با این حال همسر رونالدو، جورجینا رودریگز، خیلی سریع دست به کار شد و تصویری از مکالمه تصویری خود با CR7 را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او بالای این عکس نوشت: «تو الهام‌بخش من هستی.»

در عکس منتشرشده توسط جورجینا رودریگز، کریستیانو رونالدو کاملاً آرام به‌نظر می‌رسد و با چهره‌ای خندان مشاهده می‌شود. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو بسیار ناامید شده است، زیرا به اجبار چند بازی آینده تیم ملی پرتغال و یوونتوس را از دست خواهد داد.

اوضاع، اما وقتی جالب شد که فرناندو سانتوس در نشست خبری خود ابتلای رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال را زیر سؤال برد. پرتغال یکشنبه هفته پیش در ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون برابر اسپانیا یک بازی دوستانه را برگزار کرد و سه روز پیش نیز در پاریس به مصاف فرانسه رفت.

سانتوس در این رابطه گفت: «ما دو مقطع در کمپ مان در لیسبون اردو داشته ایم. در مقطع اول تست همه بازیکنان منفی شد و ما پس از بازی با فرانسه بار دیگر به تمرینات مان ادامه دادیم و همه پروتوکل‌ها نیز رعایت شده است. هیچکس از خارج وارد کمپ نشده، ولی معتقدم اینجا یک اتفاق عجیب رخ داده است. از نظر من رونالدو در اردو به کرونا مبتلا نشده است.»

اظهارنظر سانتوس این شائبه را ایجاد کرده است که رونالدو از محل اردوی پرتغال خارج شده و در بیرون کمپ به کرونا مبتلا شده است. طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی گویا این اتفاق نیز رخ داده و رونالدو به شکل غیرقانونی از کمپ برای انجام کاری خارج شده و همان جا هم به ویروس آلوده شده است. از بخت خوب پرتغالی‌ها تست دیگر بازیکنان منفی اعلام شده و مشکلی برای بازی مقابل سوئد نخواهند داشت، اما رونالدو دو هفته به دور از میادین می‌ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->