اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

حضور فرهاد جم در سریال «راز ناتمام» قطعی شد

  • کد خبر: ۴۶۸۹۹
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
حضور فرهاد جم در سریال «راز ناتمام» قطعی شد
در پی رونمایی از اولین تست گریم یکی از شخصیت‌های اصلی این پروژه در نقش شهید دکتر محمد بهشتی، در روز‌های گذشته بسیاری منتظر رونمایی از گریم شهید باهنر بودند که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است، اما اعلام شده فرهاد جم، بازیگر مطرح تلویزیون در دهه ۷۰، نقش شهید باهنر را ایفا خواهد کرد.
شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - شهید باکری با ایفای نقش هادی حجازی‌فر، شهیدمجید شهریاری با ایفای نقش کاوه خداشناس و مجموعه‌ای با موضوع شهدای غواص لشکر ۲۱ امام‌رضا (ع) به کارگردانی هادی حاجتمند، سینماگر مشهدی، از جمله سریال‌های درحال تولید صداوسیماست و حالا سریال دیگری با محوریت زندگی و شخصیت شهید محمدجواد باهنر دارد شروع می‌شود. این سریال «راز ناتمام» نام دارد و قرار است مرکز صداوسیمای کرمان آن را تولید کند. کارگردانی آن نیز به‌صورت مشترک با امین امانی و علی امانی انجام خواهد شد. در پی رونمایی از اولین تست گریم یکی از شخصیت‌های اصلی این پروژه در نقش شهید دکتر محمد بهشتی با طراحی گریمی از محسن دارسنج، در روز‌های گذشته بسیاری منتظر رونمایی از گریم شهید باهنر بودند که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است، اما اعلام شده فرهاد جم، بازیگر مطرح تلویزیون در دهه ۷۰، نقش شهید باهنر را ایفا خواهد کرد.


حضور فرهاد جم در سریال «راز ناتمام» قطعی شد

 

نقشی که جم را وسوسه کرد

 

حضور فرهاد جم در سریال «راز ناتمام» قطعی شد

 

فرهاد جم را بسیاری از مردم با همان اولین کارش در تلویزیون در سال ۱۳۷۳، یعنی سریال «همسران»، به یاد می‌آورند. سریالی به‌کارگردانی مشترک بیژن‌بیرنگ و مسعود رسام که جزو آثار ماندگار تلویزیون ایران محسوب می‌شود. داستان این مجموعه درباره زندگی ۲ زوج بود که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کردند. کمال (فردوس کاویانی) و مهین (مهرانه مهین‌ترابی) یکی از این زوج‌ها و علی (فرهاد جم) و مریم (الهام پاوه‌نژاد) زوج دیگر این مجموعه بودند. جم در آن سال هم‌زمان با بازی در این مجموعه، در فیلم «پری» ساخته داریوش مهرجویی و «راه افتخار» ساخته داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخت تا شروع پررنگی در سینما و تلویزیون داشته باشد. اما در ادامه نتوانست آنچنان که باید در سینما دیده شود و تمام فعالیتش در این حوزه نیز تا امروز به حضور در ۶ فیلم‌سینمایی دیگر محدود شده است. جم، اما در تلویزیون بهتر کار کرد و در دهه ۷۰ و ۸۰ در سریال‌هایی، چون «دزدان مادربزرگ»، «ماه مهربان»، «تولدی دیگر»، «خوش‌رکاب» و «پول کثیف» به ایفای نقش پرداخت.
 
اما این بازیگر در دهه ۹۰ کم‌کارتر شد و شاخص‌ترین نقشش در این دوران به حضور در فصل سوم سریال «ستایش» و ایفای نقش یک روحانی بازمی‌گردد. جم ۱۵ تیرماه امسال نیز در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره دلیل کم‌کاری‌اش در سال‌های گذشته چنین گفته است: «نقش باید خیلی به دلم بنشیند تا قبولش کنم. ترجیح می‌دهم در آرامش زندگی کنم و این روز‌ها در دوران کرونا روی کتاب جدیدم کار می‌کنم. شاید دیگر زیاد درگیر کار بازیگری نباشم، هرچند اگر پیشنهاد خوبی برسد، حتما خواهم پذیرفت.» او که بازیگری کم حاشیه است و در فضای مجازی هم برخلاف دیگر هم صنفانش رفتاری آرام و بی حاشیه داشته، حال گویا پیشنهاد نقش شهید باهنر توانسته است جم را وسوسه کند تا برنامه‌ریزی‌هایش را برهم زند و بار دیگر درگیر بازیگری شود.


پخش سریال از نیمه اول سال آینده

سریال «راز ناتمام» از اوایل مرداد امسال وارد مرحله پیش‌تولید شده است و براساس برنامه‌ریزی‌ها، با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز مقابل دوربین خواهد رفت. همچنین بنا به گزارش خبرگزاری ایرنا، بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود. این مجموعه با مضمونی تاریخی و سیاسی در ۲ مرحله گذشته و حال تولید خواهد شد و پخش آن نیز در نیمه اول سال آینده از شبکه اول سیما خواهد بود. احمدعلی رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، نیز در گفت‌وگویی با ایسنا درباره این سریال چنین توضیح داده است: «راز ناتمام به‌نویسندگی سیدجلال‌الدین دری در ۲۶قسمت ۴۰دقیقه‌ای ساخته می‌شود و به‌گفته دوستان، تولید آن گام بلندی در حوزه نویسندگی صداوسیما به شمار می‌آید.»
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->