وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

نگارگری می تواند یک سنت و هنر دینی را احیاء و ترویج کند

  • کد خبر: ۴۶۹۵۳
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
نگارگری می تواند یک سنت و هنر دینی را احیاء و ترویج کند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه نگارگری شرح فراق گفت: آثار هنرمندان نگارگری، می تواند یک سنت و هنر دینی را احیاء و ترویج کند.

به گزارش شهرآرانیوز -جعفر مروارید با اشاره به ماندگاری آثار هنری افزود: هنرمندان با تولید آثار خود، راه و مکتبی را تاسیس می کنند که سالها ماندگار می شود و گسترش پیدا می کند.


وی با بیان اینکه آثار بسیار خوبی را امروز در این نمایشگاه شاهد بودیم، گفت: ما همیشه این فکر را می کنیم که چگونه ایده فرهنگی و دینی، یا یک سنت کهن را برای جوان امروز معنا دار کنیم؟


چگونه می شود، از ابزار هنر و زیبایی شناسی که یک مسئله درونی است، به یک توافق و همبستگی درباره مفاهیم و یک هویت واحد، در سپهر عمومی، دست پیدا کنیم؟ این مهم تنها با زبان هنر به نمایش گذاشته می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر آنکه در این نمایشگاه، شاهد توافق حول مفهوم امام رضا(ع)، معراج پیامبر (ص)، محبت اهل بیت (ع) بودیم، افزود: صورتبندی زیبایی شناسانه این مفاهیم، به خوبی و به شکل متکثر در دستان هنرمندانی که آثارشان به نمایش گذاشته شد مشاهده می شد.


وی بیان داشت: به عقیده من، این نمایشگاه یک دانشگاه معنویت برای جوانان و نوجوانان مشهدی در تراز ملی بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن قدردانی از فعالیت های انجمن هنرهای تجسمی استان اظهار داشت: امیدواریم با همراهی این انجمن، استعداد های جوان را شناسایی و حمایت کنیم.


وی با تشکر از آستان قدس رضوی و مدیریت نگارخانه رضوان مشهد در برپایی این نمایشگاه، گفت: امیدواریم این همکاری ها ادامه پیدا کند و شاهد به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان بسیاری در این مجموعه باشیم.
در پایان این بازدید، از هنرمندان حاضر در نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و این نمایشگاه که از 18 مهرماه آغاز به کار کرده بود به کار خود پایان داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->