نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بر خلاف شایعات؛ شجاع با پرسپولیس فسخ کرده است

  • کد خبر: ۴۷۵۴۲
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
بر خلاف شایعات؛ شجاع با پرسپولیس فسخ کرده است
بر خلاف برخی شایعات مدافع پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از بازگشت پرسپولیس از قطر گفته شد که شجاع خلیل زاده درخواست فسخ قرارداد با پرسپولیس را به سازمان لیگ اعلام کرده و این در حالی است که از نظر حقوقی، عنوان درخواست فسخ جایگاه درستی ندارد.

خبرنگار شهرآرانیوز کسب اطلاع کرده که برخلاف این شایعات، شجاع خلیل زاده قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و برای ماندن در این تیم باید قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

از طرف دیگر خلیل زاده خواستار دریافت مطالبات سال های گذشته و همچنین بستن قرارداد با مبلغ بالاتر برای فصل آینده شده که به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن راضی به این مسئله شده‌اند.

این در حالی است که پس از اینکه مشخص شد شجاع خلیل زاده قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده حالا صحبت از این به میان می‌آید که این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این هستند تا شجاع را در پرسپولیس نگه دارند و برای مسئله باید با قرارداد جدیدی امضا کنند، اما از آنجایی که پرسپولیس به‌دلیل بدهی به برانکو با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبه‌رو شدند و به همین دلیل نمی‌توانند قرارداد جدید این بازیکن را به امضا برسانند.

این در حالی است که زمان ثبت نام بازیکنان در سامانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسیده و عملا باشگاه پرسپولیس قادر نیست نام بازیکن جدیدی را به این لیست اضافه کند و در صورت ماندن شجاع در پرسپولیس به احتمال فراوان او در فینال لیگ قهرمانان آسیا قادر به همراهی سرخ‌پوشان نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->