پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام جزئیات شرط بازنشستگی بیمه شدگان صندوق روستایی

  • کد خبر: ۴۷۵۹۳
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
  • ۱۱
اعلام جزئیات شرط بازنشستگی بیمه شدگان صندوق روستایی
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت: طبق قانون سن بازنشستگی بیمه روستاییان ۶۵ سال است، اما افرادی که درخواست بازنشستگی پیش از موعد دارند می‌توانند با ۷۰ سال بازنشسته شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت: طبق قانون سن بازنشستگی بیمه روستاییان ۶۵ سال است، اما افرادی که درخواست بازنشستگی پیش از موعد دارند می‌توانند با ۷۰ سال بازنشسته شوند.

علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره شرط بازنشستگی بیمه شدگان این صندوق، اظهار کرد: طبق قانون، سن بازنشستگی روستاییان و عشایر ۶۵ سال تعیین شده است، اما سن ۷۰ سال برای افرادی است که درخواست بازنشستگی پیش از موعد دارند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر ادامه داد: بیمه شدگان قبل از آن که مدت حضورشان به عنوان بیمه شده در صندوق به پایان برسد و با ۱۰ سال سابقه خواهان بازنشستگی هستند، در ۷۰ سالگی می‌توانند بازنشسته شود.

وی افزود: بیمه شدگانی که ۱۰ سال سابقه بیمه پردازی دارند و ۷۰ ساله هستند با ۱۰ روز می‌توانند بازنشسته شوند، در غیر این صورت سن بازنشستگی صندوق بیمه اجتماعی ۶۵ سال است که بازنشستگان با ۲۰ روز سابقه حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.

شیرکانی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه مبلغ حقوق بازنشستگانی که با ۱۰ روز سابقه بازنشسته می‌شوند چقدر است؟ گفت: یک سوم سطح درآمدی که بیمه شده برای خود تعریف کرده و بر مبنای آن بیمه پردازی را انجام می‌دهد، بر همان مبنا حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، در حال حاضر حقوق بازنشستگان در سطح ۸ صندوق بیمه روستاییان و عشایر، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و با یک سوم این مبلغ بازنشسته می‌شوند، اما اگر بیمه شده ۱۵ سال سابقه و ۶۵ سال سن داشته باشد می‌تواند با دو سوم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازنشسته شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه سن ورود به صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از ۱۸ سالگی تا ۵۰ سالگی است، گفت: افرادی که بالای ۵۰ سال سن داشته باشند قانونگذار اجازه ورود آن‌ها را برای بیمه شدن نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار روستایی و عشایر تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر هستند و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دیگر قرار است به این صندوق اضافه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
3
سلام.بیمه‌روستایی‌بایدباسن‌55سالگی‌بازنشسته‌بشه‌.چون‌عمرش‌به۶۵سالگی‌نمیرسه
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
4
65 سال برای دفن و کفن باید حقوق باز نشستگی بگیرد؟ خیلی زیاد است بابد برای مرادن 69سال وبرای رنان 55 سال سن بازنشستگی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
3
بیمه روستاییان وعشایرافزایش حقوق مستمری بگیران رابرای سال ۹۹هنوزاجرانکرده.لطفاپیگیری کنید.
حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
2
سلام.. خیلی حقوقش کمه.. اخه 1400 چی میشه شما پول بیشتری بگیرید و حقوق ها را حداقل به نصف خط فقر برسونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
3
سلام.بیمه بازنشتگی عشایری روستا ی زنان۵۵سال اقایان ۶۵ سال درغیر اینصورت به خاطر کهلت جسمی به درد نمی خوره بازنشتگی بیمه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
2
خسته نباشید طرف 70 سال زنده میمونه که آن زمان بازنشسته بشه
اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
1
سلام وچخبر65سال ماراازبیمه ریختن منصرف کردین حداکثر55سال بایدبازنشست بشه مگه روستا نشین چقدعمرمیکنه اونم بایک وچهارصدکه خیلی کم،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
1
مستمریدرسن ۶۵سال کم لااقل ۷۵سال کنید مردم مسخره کردید کدام کشاورز ۷۰سال عمرمیکند بس کنید به فکر مردم باشید
کشاورز بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
خواهشا دیدگاه ما را مدیران نگاه کنند کدام کشاورز با سختی کار ۶۵سال سن عمر میکند مردم گناه دارند سن بازنشستگی ۵۵سال عالی بود مبلغ حق بیمه سالانه را بیشتر کنید تا صندوق جبران کند مدیران تجدیدنظر کنند برای همین اکثریت بیمه را رها میکنند خدا خودش به داد روستایی برسد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
سن بازنشستگی را پایین بیارید کشاورزان ازاین سن مستمری ۶۵سال ناراحت هستند اشتیاقی ندارند درمورد بیمه روستایی مزایایی نداره به فکر مردم روستا باشید باتشکرازمسولین کشوری
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
بیمه بی خاصیتی هست مال بدبیخ ریش صاحبش من که ادامه نمیدم 65 سال حدود80درصدازدنیا میروندپس فایده ایی براشون ندارداون هم حقوق پایین. تازه خدمات درمانی هم ندارد اون دفترچه روستایی بخواهی بری بیرون مهرارجاع میخواهداوندهم بری بهداشت مهرارجاع بگیری تایک هفته انقدرشلوغه که نوبت بهت نمیرسه مجبوری ازادبری بیرون
. خداحافظ بیمه کشاورزان وروستاییان وعشایر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->