سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سارقان طلافروشی تبریز دستگیر شدند

  • کد خبر: ۴۷۶۸۰
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
  • ۲۳
سارقان طلافروشی تبریز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی تبریز در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین عبدی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به دستگیری سارقان مسلح طلافروشی تبریز، اظهار داشت: به دلیل حساسیت موضوع در نزد افکار عمومی و خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه و امنیت شهر تبریز، پلیس با تمام توان وارد میدان شد و موفق به دستگیری سارقان مسلح شد.

وی با اشاره به اقلام مکشوفه از سارقان مسلح، گفت: بیش از ۳.۵ کیلوگرم طلا که به سرقت رفته بود، از این تیم سارقان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یک نفر عابر پیاده در این سرقت مسلحانه توسط سارقان کشته شد، افزود: علاوه بر مغازه‌دار که مصدوم شد، ۷ نفر شهروند دیگر هم توسط گلوله‌های ساچمه‌ای مجروح شدند.

وی تاکید کرد: با همکاری اداره کل اطلاعات هویت افراد مشارکت کننده و مکان اختفای سارقان شناسایی شد و بلافاصله توسط پلیس نوپو اقدام به غافلگیری و دستگیری سارقان کردیم.

سردار عبدی با تقدیر از تمام مسئولان امنیتی و اداره کل اطلاعات آذربایجان شرقی که پلیس را پشتیبانی کرده‌اند گفت: خدشه دار شدن امنیت جامعه خط قرمز است و با کشف علمی جرایم اقدام به برخورد جدی با مجرمان می‌کنیم.

سارقان مسلح طلافروشی دیروز اقدام به سرقت از طلافروشی کردند که نیروی انتظامی در هفته ناجا در کمتر از ۲۴ ساعت سارقان را دستگیر کرد.

بنابه اعتراف سارقان، خودروی استفاده شده در این سرقت هم ۲۰ روز قبل توسط همین سارقان به سرقت رفته و پلاک جعلی نصب کرده بودند که این موضوع کشف را با مشکل مواجه می‌کرد، اما پلیس با کشف علمی جرم و مجرم و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) به سرعت سارقان را شناسایی و دستگیر کرد.

یکی از سارقان مسلح که لباس زنانه بر تن کرده بود پس از دستگیری گفت که قصد ما استفاده از سلاح نبود و فقط قرار بود بترسانیم و گلوله‌ای شلیک نشود، اما همراهانم دست به استفاده از سلاح زدند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
7
فقط بایدتاسف خورد
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
9
درود بر عزیزان و جان بر کفان نیروی انتظامی که حافظ جان و مال مردم هستند .
خداوند به آنها عزت و قدرت عطا کند .
آمین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
چه فایده ای. قاضی همه را تبرئه می کند....
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
12
خواستن توانستن است ای کاش در گرفتن مفسدین اقتصادی هم اینقدر سرعت عمل بالا و همتی هم بود
ABIS
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
سلام دوستان. همه باید انگشت هارا بسمت بی برنامگی مدیریت اقتصاد کشورمان گرفت ازریشه خراب است فقط نظارت دقیق ویک برنامه بیدارمیتواند همیشه از سارقان یک قدم جلوتر درصحنه باشندوگرنه بااعدام هیچیزی عوض نمیشود.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
3
7
بایدهمشون رو اعدام کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
خدایا هرچی دل این جان برکفان ازحضرت علمدارمیخواهدبهشون بده وخانواده هایشان رادرتمام راستای خدمت به مردم سلامت نگهداردخداالهی آمین ماملت ایران دربرابرشما همیشه سرتعظیم داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
شما اولا آنها رو میشناسید که میگید اعدام کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
4
6
فقط اعدام چاره مشکلات کشور اعدام سریع مجرمان اقتصادی و امنیتی است درود بر خلخالی الان یه خلخالی کم داریم فقط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
3
5
فقط اعدام حقشونه
ایرج قلیزاده
Poland
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
3
8
افرین برپلیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
2
9
خدا این ماموران نظام و صحیح و سالم نگه دار درود دست بوسشان هستیم تشکر تشکر تشکر
جمالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
میشه علت منفی دادن رو بفرمایید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
از این بد با این وضعیت وحشتناک ایران گرونی و گرفتاری مردم. از دست سرقت ها. زیاد. خواهیم دید. این روز. شما. حتی وسط. روز. فقط کافی تو یک کوچه خلوت. از گوشی خودت استفاده کنی بلافاصه مورد عنایت براداران سارق قرار خواهی گرفت عزیزان وقتی دولت خودش دزد بزرگ هست تحریم گرانی اختلاس مردم را فلچ کرده و فریب دادن مردم و دزدی بزرگ که در بورس کردن لطمه هایه شدید به کشور خواهی زد تمام مالباختگان در بورس با حس خشم و انتقام شدید آواره شدن فقط ۲۰ نفر اطراف خود من هست قصد دزدی خودکشی در فکر دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
2
1
دست خوش به متین واقعا درست می گی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
0
سلام دست همه ماموران نیروی انتظامی درد نکنه به نظر من اعدام برای این ها کم باید اونقدر شلاق زد که زیر شلاق کشته بشن.
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
1
دمتون گرم پلیسای ماهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
2
درود‌بر‌جانبرکفان‌نیروی‌انتظامی‌و‌ایجاد‌کنندگان‌نظم‌و‌امنیت‌در‌جامعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
1
مامورین جان برکف ما این دزدها را میگیرن متاسفانه بعد چند روز اینها با قید سند آزاد میشن و به کارشون ادامه میدن اون وقت میگن که درسته گرانیه در عوض امنیت هست کدوم امنیت ما نه روز امنیت داریم نه شب وقتی که میخواهیم جایی بریم نگران خونه خودمون هستیم که نبرن حتی از ترسمون نمی توانیم هر ماشینی سوار بشیم بخاطر یه گوشی ممکن کشته بشیم از ترس جانمان در جاهای شلوغ به گوشی جواب نمیدیم
داود فغفوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام آگر قرار بود با اعدام و بریدن دست جلوی منکرات گرفته می‌شد الان باید نه دزدی داشتیم و نه خلافکاری
اول باید سر حاکمان دزد و بیسواد را از سوراخ مدیریت بیرون کنیم و رفاه و اموزش جامعه را تامین کنیم تا جامعه اصلاح شود. جای که یک گرم طلا بشه حقوق یکماه کارگر
باید منتظر اتفاقات بدتر از اینهم بود امیدوارم جامعه بیشتر از این در منجلاب فساد نیفتد
ابوعطا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
1
درسته که همه باید اعدام بشن ولی بایداز ریشه حل بشه ایناهمش از مشکلات اقتصادیه
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
مشکل از کجاست چرا دزدی، یا طرف همین کاره هس یا اختلاف طبقاتی این جرعت رو بهش داده که دزدی کنه خلاصه دست همتون درد نکنه که حافظ آسایش مردم هستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
بایدگریست به حال این روزگار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->