نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

شانس بالای بشار رسن، برای نامزدی توپ طلای آسیا

  • کد خبر: ۴۷۹۰۸
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
شانس بالای بشار رسن، برای نامزدی توپ طلای آسیا
هافبک عراقی پرسپولیس که گفته می‌شود همچنان به‌دنبال جدایی از این تیم است، حالا شانس این را دارد تا توپ طلای فوتبال آسیا را به خود اختصاص دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک عراقی پرسپولیس که گفته می‌شود همچنان به‌دنبال جدایی از این تیم است، حالا شانس این را دارد تا توپ طلای فوتبال آسیا را به خود اختصاص دهد. رسانه‌های عرب‌زبان از شانس بالای بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس، برای نامزدی توپ طلای آسیا در سال‌۲۰۲۰ خبر دادند.

سایت «معرض الکره العراقیه» به نقل از یک منبع خبری در کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را اعلام و تأکید کرده بشار رسن، تنها‌بازیکن عرب در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خواهد بود.
باتوجه به اینکه «عبدالخالق مسعود»، رئیس سابق فدراسیون فوتبال عراق، عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب‌رئیس کمیته برگزاری مسابقات است، می‌توان انتشار این خبر را به مسعود که منبع معتبری است، نسبت داد.

این می‌تواند یک خبر شگفت‌انگیز برای این بازیکن و باشگاه پرسپولیس باشد، چرا‌که سال‌هاست نمایندگان تیم‌های ایرانی نتوانستند توپ طلای آسیا را برنده شوند و آخرین تلاش برای کسب این عنوان را علیرضا بیرانوند انجام داد که در جمع نامزد‌ها بود؛ ولی موفق به کسب آن نشد و رقابت را به اکرم عفیف باخت.
 
بشار رسن اگرچه ایرانی نیست، ولی نماینده یک تیم از فوتبال ایران است و این شانس برای او با بازی در لباس پرسپولیس به دست آمده است. بشار فصل خوبی در پرسپولیس پشت‌سر گذاشت و از مهره‌های کلیدی پرسپولیس در قهرمانی لیگ و رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و از‌همین‌رو بعید نیست نظر مثبت سران AFC را برای حضور در بین کاندیدا‌های برترین بازیکن سال قاره جلب کرده باشد. همه این‌ها در‌حالی است که ماجرای جدایی او از پرسپولیس تمام نشده و با اینکه این بازیکن عراقی چند‌روزی است که به تمرینات تیمش اضافه شده، اما همچنان خبر‌های ضد‌و‌نقیضی درباره او به گوش می‌رسد.


بشار نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود

یک سایت عربی اعلام کرد بشار رسن به شرط دریافت مطالباتش در روز‌های آینده راضی به ماندن در پرسپولیس شده است و احتمالا در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل این تیم را ترک می‌کند.
سایت «العربی الجدید» روز گذشته درباره دلایل ماندن بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس نوشت: باوجود اینکه بشار رسن اعلام کرده بود به‌دلیل عمل‌نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی‌اش از این باشگاه جدا می‌شود، در نهایت تصمیم به ادامه کار در پرسپولیس گرفت. بشار در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر و حضور در باشگاه القطر بود، به‌ویژه بعد از آنکه به‌صورت رسمی و بعد از ۳ سال بازی در پرسپولیس جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد.

در ادامه این خبر آمده است با‌این‌حال این بازیکن تصمیم خود را تغییر و ترجیح داد در پرسپولیس بماند. بشار برای آماده‌شدن و بازی مقابل سایپا در هفته نخست لیگ ایران به تمرینات بازگشت. بر اساس اطلاعات یک منبع نزدیک به بشار رسن، این بازیکن عراقی بعد از آنکه بخشی از قراردادش را از پرسپولیس دریافت کرد، تصمیم به ماندن در این باشگاه گرفت؛ مشروط به اینکه باقی‌مانده قراردادش را هم در روز‌های آینده دریافت کند.
 
این سایت عربی دیگر دلیل بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس را این طور عنوان کرده است: همچنین تمایل این بازیکن به بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به‌ویژه بعد از کمک زیادی که به تیمش برای صعود به فینال رقابت‌ها داشت که باعث می‌شود او نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شود. العربی الجدید در بخش پایانی خبر خود از احتمال جدایی بشار رسن در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل خبر داد: بازیکن تیم ملی فوتبال عراق این اجازه را دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی در نقل‌و‌انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود که این موضوع شانس پیوستن به تیم دیگری را در سال آینده (اوایل سال‌۲۰۲۱) زیاد می‌کند.


سرنوشت رسن چگونه رقم می‌خورد؟

به نظر می‌رسد با شواهد موجود، ماندن بشار در پرسپولیس دست‌کم تا نیم‌فصل قطعی شده باشد. او به احتمال زیاد در فینال لیگ قهرمانان همراه پرسپولیس خواهد بود و این شانس را دارد که با کسب عنوان قهرمانی هم به کسب توپ طلای آسیا نزدیک‌تر شود و هم پیشنهاد‌های خارجی خوبی دریافت کند که شاید بسیار بیشتر و بهتر از پیشنهاد کنونی تیم معمولی القطر باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->