ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

میلیچ مقرون به صرفه بود یا زکی پور؟

  • کد خبر: ۴۸۵۴۱
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
میلیچ مقرون به صرفه بود یا زکی پور؟
درحالی که استقلال بعد از جذب نادری و کریم زاده می‌توانست مدیریت بهتری برای جناح چپ خود داشته باشد، اما با تمدید قرارداد میلیچ که بازیکن آن چنان سطح بالایی هم نیست یک هزینه دلاری هم به دوش خود انداخته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با جدایی میلاد زکی پور از استقلال این سوال به وجود آمده که آیا حفظ این بازیکن می توانست به لحاظ مالی به سود استقلال باشد باشد یا بازگرداندن میلیچ؟ در شرایطd که باشگاه ها با بحران دلاری مواجه اند و دستمزد میلیچ نیز باید به دلار پرداخت شود و استقلال از حیث مسائل مالی مشکلات بسیاری دارد، بسیاری براین باورند که حفظ زکی پور اقدام عاقلانه تری از سوی باشگاه استقلال بود.

به خصوص اینکه در این پست دو بازیکن جدید به نام متین کریم زاده و محمد نادری نیز جذب شده اند. با توجه به هزینه ای که باشگاه استقلال برای نادری کرده احتمالا این بازیکن در اولویت بازی در ترکیب آبی ها خواهد بود و حتی بعید است که میلیچ فرصت چندانی برای بازی در ترکیب استقلال پیدا کند مگر اینکه فکری قصد داشته باشد تومان از این دو بازیکن بهره بگیرد اما به واقع تفاوت های آن چنانی میان سبک بازی میلیچ با زکی پور وجود نداشت و هر دو بازیکن تثریبا شرایط یکسانی را به لحاظ فنی پشت سرگذاشتند. حال شاید میلیچ به لحاظ فنی قدری بهتر از زکی پور باشد اما حضور نادری می توانست جدایی این بازیکن را به نوعی بپوشاند و از آن سو برای استقلال صرفه دلاری به همراه آورد.

به هرحال اما تصمیم گیران در باشگاه استقلال میلیچ را انتخاب کرده اند و میلاد زکی پور را از لیست کنار گذاشته اند تا استقلال در پستی که شاید حضور دو بازیکن چپ پا نیز در آن کفایت می کرد اکنون 3 گزینه را در این پست ببیند که یکی از آن ها باید دستمزد دلاری دریافت کند. به هرحال باید انتظار کشید ونتیجه این تصمیم را در روزهای پرتلاطم لیگ بیستم مشاهده کرد. شاید اساسا میلیچ آن قدر بازیکن متفاوتی باشد که رای منتقدان را نیز تغییر دهد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->