نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شاکری: امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است

  • کد خبر: ۴۸۷۱۷
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
شاکری: امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است
مهاجم خراسانی گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش با توجه به خرید‌های جدید، کادرفنی و سرمربی فوق‌العاده‌اش شانس زیادی برای آسیایی شدن دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، یونس شاکری درخصوص شرایط تمرینی تیمش اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیمی گل‌گهر فوق العاده است. چرا که ما از تمامی تیم‌ها زودتر شروع کردیم یارگیری‌های خیلی خوبی هم انجام دادیم؛ که با توجه به حفظ بازیکنان قبلی در حال حاضر تیم بسیار خوبی را تشکیل داده‌ایم. جدا از آن کادرفنی جدیدی هم که به گل‌گهر آمدند همگی از بهترین‌ها هستند. چندین بازی دوستانه هم انجام دادیم که خوشبختانه در همه آن‌ها عملکرد خوبی داشتیم همه بازیکنان از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودند. خلاصه اینکه همه چیز برای شروع یک فصل عالی مهیا است.

وی در خصوص همکاری با امیر قلعه نویی گفت: امیرخان پرافتخارترین مربی ایران هستند. متاسفانه چندین سال پیش قسمت نشد تا در استقلال شاگردشان باشم، بنا به دلایلی با پرسپولیس قرارداد بستم. ولی خوشحالم که در حال حاضر بعد از ۸ سال زیر نظرشان کار میکنم. واقعا برایم باعث افتخار است معتقدم که هر بازیکنی دوست دارد زیر نظر چنین مربی‌پرافتخاری کار کند.

مهاجم گل‌گهر در مورد اینکه فکر می‌کند تیم گل‌گهر بتواند با توجه به خرید‌های جدید و به خدمت گرفتن "امیر قلعه‌نویی" موفق عمل کند گفت: ما سال گذشته اولین حضورمان در لیگ برتر را تجربه کردیم فصل را هم با رتبه خوب به پایان رساندیم. ولی همه جا به این شکل است که وقتی تیمی اولین حضورش در سطح اول فوتبال را تجربه می‌کند سال اول هدف اصلی‌اش فقط حفظ تیم در لیگ است. گرچه تیم ما در نیم فصل دوم شگفتی ساز بود، ولی ما هم از این قائده مستثنی نبودیم. اما معتقدم گل‌گهر امسال با توجه به خریدن مربی عالی، کادرفنی جدید و بازیکنان مستعدش شانس زیادی برای آسیایی شدن دارد. چرا که ما در حال حاضر در هر پستی دو بازیکن خیلی خیلی خوب داریم؛ که این نشان دهنده کیفیت تیم گل‌گهر است. امیدوارم که بتوانیم همگی در کنار هم عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشیم نتایج خوبی کسب کنیم. جدا از آن هدف خودم هم امسال آقای گلی در لیگ برتر است که امیدوارم به آن هم دست پیدا کنم.

شاکری در مورد زوج فوتبالی‌اش گادوین منشا و همبازی بودن در کنار این بازیکن ادامه داد: گادوین یکی از بهترین و نزدیکترین دوستانم در تیم گل‌گهر است. منشا به حدی با اخلاق، مهربان و دوست داشتنی است که در تمام سفرهایمان همیشه کنار او می‌نشینم. جدا از آن او خیلی بازیکن حرفه‌ای است. قدرت بدنی و هوش بسیار بالایی هم دارد. باور دارم هر کسی آرزو دارد در کنار چنین بازیکنی بازی کند. فصل پیش که زوج فوتبالی‌ام بود از بازی کردن در کنار او لذت می‌بردم. واقعا گادوین خیلی در زمین جنگنده بازی میکند در موقعیت سازی هم فوق العاده سریع و باهوش است.

وی در خصوص همکاری با مجید جلالی گفت: آقا مجید همیشه به من لطف داشتند. نیم فصل که میخواستم با گل‌گهر قرارداد ببندم آقای جلالی اعتمادبنفس خوبی به من دادند که باعث شد خیلی انگیزه بگیرم. بعد از آن تلاش کردم تا بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ محبت و اعتمادشان را بدهم. امیدوارم هرجا که هستند همیشه سلامت و سربلند باشند.

مهاجم گل‌گهرسیرجان در واکنش به اینکه گفته می‌شود گل‌گهر پولدارترین تیم ایران است گفت: خوشبختانه وضع مالی باشگاه گل‌گهر خوب است. ولی اینطور هم که می‌گویند در این تیم بریز و بپاش است واقعیت ندارد. سقف مالی تیم ما مشخص است. از زمانیکه امیرخان به گل‌گهر آمده است همه فکر میکنند تیم ما میلیاردی خرج می‌کند در صورتی که اصلا اینطور نیست. واقعا مسئولین باشگاه گل‌گهر به تمامی تعهداتشان عمل میکنند. مثلا: آن‌ها با تمامی بازیکنان گل‌گهر حتی با آن‌هایی هم که رفته‌اند کاملا تسویه کرده‌اند؛ که این نشان دهنده مدیریت خوب است. بنظرم زمانیکه تیمی مدیر قابل و کاربلد داشته باشد همه چیز در آنجا با نظم و آرامش مدیریت می‌شود. واقعا جا دارد از مسئولین مجموعه گل‌گهر سیرجان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

شاکری در مورد اینکه بیشترین تعداد گل را با ضربه سر در دو فصل اخیر لیگ ایران به ثمر رسانده است گفت: خداراشاکرم که این اتفاق برایم رخ داده چنین آماری در موردم وجود دارد. به این خاطر که قَدم نسبت به بقیه بازیکن‌ها بلندتر است باعث می‌شود بتوانم خیلی خوب با سر گل بزنم. ولی خودم به شخصه دوست دارم بتوانم بیشتر با پا گلزنی کنم، چونکه شاید اینطور بنظر برسد که من خیلی در گلزنی با پا مهارت ندارم که این درست نیست خودم اصلا اینطور فکر نمیکنم. معتقدم با توجه به قدی که دارم از پاهایم هم در گلزنی به خوبی استفاده می‌کنم. امیدوارم که بتوانم در فصل پیش رو با یک عملکرد خوب برای تیمم مثمرثمر باشم باعث خوشحال هواداران‌مان شوم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->